یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کلاس آنلاین اسکرچ

ما معتقدیم که جهان به آموزش بیشتری نیاز کلاس آنلاین اسکرچ دارد زیرا آمار نشان می دهد 258 میلیون کودک به مدرسه نمی روند. بنابراین ما موضع می گیریم و از دختران و پسران جوان آسیب پذیری حمایت می کنیم که فرصت تحصیل را از دست می دهند. به ما کمک کنید یک #EduforEveryChild با کمک ۱۰۰٪ کسر مالیات ایجاد کنیم.

چگونه کار می‌کند: ما به کمک‌های مالی متکی هستیم تا جعبه‌های آموزشی حاوی لوازم مدرسه، لباس‌های فرم، کفش‌ها و منابع بسیار مورد نیاز را برای حضور در مدرسه به کودکان برای یک سال فراهم کنیم. Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است که در MIT توسعه یافته است.

شرکت در این کلاس یک ابزار یادگیری قدرتمند برای برنامه نویسان مبتدی فراهم می کند. دانش آموزان جوان مفاهیم اساسی برنامه نویسی را با ایجاد انیمیشن ها و بازی های رایانه ای با شخصیت کلاس آنلاین اسکرچ های تعاملی یاد می گیرند. این دوره یک پایه مبتدی در برنامه نویسی ایجاد می کند که می تواند در سایر زبان های پیشرفته استفاده شود.

ما دو نسخه از Scratch را ارائه می دهیم: Super Scratch و Action Scratch. در هر دو این کلاس ها، دانش آموزان جوان از بلوک های سازنده کدنویسی برای ساختن ماجراهای مختلف با استفاده از انیمیشن ها و داستان گویی (Super Scratch) و بازی ها (Action Scratch) استفاده می کنند.

هیچ مهارت برنامه نویسی قبلی مورد نیاز نیست، با این حال دانش آموزان باید راحت از کامپیوتر استفاده کنند.

Super Scratch و Action Scratch را می توان به هر ترتیبی ایرانیان سایبر انجام داد. پس از تکمیل این دوره‌ها، ما به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم به Scratch Plus بروند که به آنها امکان می‌دهد بازی‌ها  کلاس آنلاین اسکرچ و انیمیشن‌های پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر را با شخصی‌سازی بیشتر بسازند.

هنگامی که دانش‌آموزان Scratch را تکمیل کردند، بسته به سطح کلاس، طراحی بازی سه بعدی Kodu Plus، Modding در Minecraft یا طراحی با پایتون را توصیه می‌کنیم. جزئیات در مورد آموزش ها و دوره های رایگان Scratch

آیا می خواهید اسکراچ را یاد بگیرید؟ این لیست دوره های رایگان اسکرچ است که به صورت آنلاین در دسترس است. از این لیست، می توانید در هر یک از دوره های اسکرچ شرکت کنید تا اسکرچ را با جزئیات یاد بگیرید و استاد اسکرچ شوید.

اسکرچ را از دوره های رایگان اسکرچ و آموزش های آنلاین رایگان اسکرچ بیاموزید. دوره های رایگان را برای اسکرچ بر اساس سطح مهارت خود چه مبتدی یا متخصص انتخاب کنید. اینها آموزش ها و دوره های رایگان اسکرچ برای یادگیری مرحله به مرحله اسکرچ هستند.

مجموعه دوره های رایگان اسکرچ

این دوره های اسکرچ رایگان از MOOC ها و ارائه دهندگان آموزش آنلاین مانند Udemy، Coursera، Edx، Skillshare، Udacity، Bitdegree، Eduonix، QuickStart، YouTube و غیره  کلاس آنلاین اسکرچ جمع آوری می شوند. دوره های رایگان آموزش اسکرچ را بیابید و آموزش رایگان و دانش عملی اسکرچ را دریافت کنید.

به صورت رایگان با اسکرچ شروع کنید و به عنوان یک مبتدی به سرعت از ابتدا یاد بگیرید. آموزش‌های رایگان اسکرچ را برای مبتدیان پیدا کنید که ممکن است شامل پروژه‌ها، تمرین‌های تمرینی، آزمون‌ها و آزمون‌ها، سخنرانی‌های ویدیویی، مثال‌ها، گواهینامه و سطح پیشرفته شما باشد. برخی از دوره ها گواهی رایگان در پایان دوره ارائه می دهند.

دوره‌های اسکرچ بر اساس در دسترس بودنشان در کلاس آنلاین اسکرچ پلتفرم‌های اصلی‌شان مانند Udemy، Coursera، Edx، Udacity، skillshare، Eduonix، QuickStart، YouTube و سایر ارائه‌دهندگان Moocs، در پیشنهادات رایگان، تخفیف، آزمایش‌های رایگان دسته‌بندی می‌شوند. برای حفظ آخرین وضعیت، لیست دوره های اسکرچ در فواصل زمانی منظم به روز می شود.

پس از جمع‌آوری دوره‌ها و آموزش‌ها از Moocs و ارائه‌دهندگان مختلف آموزشی، آن‌ها را بر اساس قیمت، نوع موضوع، گواهینامه آن فیلتر کرده و در موضوع یا زبان برنامه‌نویسی یا چارچوب مربوطه دسته‌بندی می‌کنیم کلاس آنلاین اسکرچ تا نیازی به اتلاف وقت برای یافتن دوره مناسب نداشته باشید. در عوض شروع به یادگیری کنید دوره های آموزشی یا آموزشی بیشتری را پیشنهاد دهید؟

  • ۰۱/۰۲/۰۴
  • javad salehi

کلاس آنلاین اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی