یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

جزوه آموزشی اسکرچ

چگونه کار می کند: تا زمانی که برنامه شما جزوه آموزشی اسکرچ در حال اجرا باشد، حلقه forever به اجرای کد ادامه می دهد. توجه داشته باشید که حلقه forever یک بریدگی در پایین ندارد. این به این دلیل است که حلقه برای همیشه اجرا می شود، بنابراین هیچ چیز اضافه شده در زیر آن اجرا نمی شود!

بلوک تکرار خراش

چگونه کار می کند: حلقه تکرار به شما امکان می دهد مشخص کنید که چند بار می خواهید کد را اجرا کنید.صداها - بلوک هایی برای فعال کردن جن های "صحبت کننده" و موارد دیگر

این بخش به شما امکان می دهد صدا را به برنامه خود اضافه کنید. هر جن دارای صداهای متفاوتی است، اما شما همچنین می توانید صدای خود را از "برگه صداها" اضافه کنید. به عنوان مثال، سگ خود را وادار کنید تا پارس کند یا صداهایی را ضبط کنید تا "صحبت کند".

بلوک صدا را در برنامه نویسی Scratch برای جزوه آموزشی اسکرچ کودکان شروع کنیدنحوه کار: این بلوک شروع به پخش صدا می کند. هر بلوک کد زیر این یکی در حین پخش صدای شما اجرا می شود.

بلوک صدا را در برنامه نویسی Scratch برای کودکان پخش کنید

چگونه کار می کند: صدا را تا زمانی که تمام شود پخش می کند. هر بلوک کد تحت این یکی پس از پایان صداها اجرا می شود.

نمونه‌ها و آموزش‌های کد Scratch را کاوش کنیدبیایید چند مثال و آموزش جالب کد اسکرچ را بررسی کنیم.

1. چگونه یک بازی ماریو در اسکرچ بسازیم

در این آموزش، نحوه ساخت یک بازی ماریو در اسکرچ را ایرانیان سایبر یاد خواهید گرفت. Super Mario Bros که در سال 1985 منتشر شد، مسلماً یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران‌ها و فرزند پوستر نه تنها کل فرنچایز ماریو، بلکه تا حدی، نینتندو به عنوان یک کل است. Super Mario Bros متعلق به ژانر بسیار محبوب بازی های آرکید است: Side-Scrolling Platformer.

2. نحوه ساخت جزوه آموزشی اسکرچ بازی cross the road در اسکرچ

نحوه ساخت یک بازی آسان Cross the Road را در اسکرچ بیاموزید. در این بازی هدف این است که شخصیت خود را بدون ضربه زدن از یک جاده شلوغ عبور دهید. اگر بدون آسیب به طرف مقابل برسید، برنده اید!

3. یک پیچ و خم در Scratch بسازید

نحوه ساخت ماز در اسکرچ را با این آموزش رایگان ببینید. ما از ابتدا شروع می کنیم و نشان می دهیم که چگونه پیچ و خم خود را ایجاد کنید، فرار شخصیت از پیچ و خم را با کلیدهای جهت دار کنترل کنید، و حتی پیچ و خم را با تم های مختلف سفارشی کنید.

حتی پروژه های کدنویسی Scratch بیشتری را امتحان کنید.

به این ترتیب کدنویسی  جزوه آموزشی اسکرچ با اسکرچ را یاد می گیرید

و بس! کد نویسی اسکرچ سرگرم کننده و آسان است. امکانات بی نهایتی برای کودک شما وجود دارد که با اسکرچ خلق کند. فرزند شما می‌تواند فراتر از اصول اولیه دوره‌های برنامه‌نویسی Scratch for kids ما را بیاموزد (حتی یک دوره مقدماتی رایگان نیز وجود دارد). تشخیص اشیا دامنه ای است که از پیشرفت های اخیر در یادگیری عمیق بهره فراوان برده است. در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که مردم الگوریتم‌های زیادی برای تشخیص اشیا ایجاد کرده‌اند که برخی از آنها شامل YOLO، SSD، Mask RCNN جزوه آموزشی اسکرچ و RetinaNet هستند.

در چند ماه گذشته، من روی بهبود تشخیص اشیا در یک آزمایشگاه تحقیقاتی کار کرده ام. یکی از بزرگترین دستاوردهای این تجربه این است که متوجه شوید بهترین راه برای یادگیری تشخیص اشیا، پیاده‌سازی الگوریتم‌ها توسط خودتان و از صفر است. این دقیقاً همان کاری است که ما در این آموزش انجام خواهیم داد.

ما از PyTorch برای پیاده‌سازی یک آشکارساز شی جزوه آموزشی اسکرچ بر اساس YOLO v3، یکی از الگوریتم‌های سریع‌تر تشخیص اشیا، استفاده خواهیم کرد.

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • javad salehi

جزوه آموزشی اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی