یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هزینه کلاس اسکرچ

برای تست ثبت نام کنید بیشتر بیاموزید پیش هزینه کلاس اسکرچ نیازهای دوره برنامه نویسی اسکرچ برای دانش آموزان مقطع ابتدایی نیاز به: 1 پیش یاز دارد دانشجویانی که در این دوره ثبت نام می کنند باید از موارد زیر راحت باشند:استفاده از کامپیوتر، صفحه کلید، ایمیل و مرورگر مدیریت فایل ها ضمیمه کردن فایل ها فشرده سازی / از حالت فشرده سازی فایل ا

هزینه و کمک های مالی شهریه متفاوت است هزینه درخواست هزینه درخواست غیر قابل استرداد - 15 دلار (برای متقاضیان کمک مالی چشم پوشی می شود)هزینه بین المللی غیرقابل استرداد - 20 دلار (فقط در خارج از ایالات متحده)

کمک مالی موجود است ما متعهد هستیم که بدون توجه به شرایط مالی به همه جوانان مستعد خدمت کنیم. کمک های مالی بر اساس نیاز موجود است.نرم افزار: باید ویرایشگر رایگان اسکرچ آفلاین را نصب کنید. دستورالعمل ها در دوره ارائه شده است.

الزامات فنی

این دوره به هزینه کلاس اسکرچ یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت پرسرعت و یک مرورگر وب به روز مانند کروم یا فایرفاکس نیاز دارد. شما باید بتوانید از طریق ایمیل با مربی ارتباط برقرار کنید. برای جزئیات بیشتر به صفحه الزامات فنی و پشتیبانی مراجعه کنید.

این دوره از کلاس مجازی برای ارتباط استاد و دانش آموز استفاده می کند. کلاس درس روی رایانه‌های استاندارد با مشتری دسک‌تاپ Zoom و تبلت‌ها یا گوشی‌های دستی که از برنامه Zoom Mobile پشتیبانی می‌کنند کار می‌کند. جلسات ضبط شده را فقط می‌توان در رایانه‌ای مشاهده کرد که مشتری دسک‌تاپ Zoom نصب شده باشد. مشتری دسکتاپ زوم و برنامه موبایل زوم هر دو رایگان هستند.

بیشتر سخنرانی‌های دوره ممکن است در دستگاه‌های تلفن همراه ایرانیان سایبر مشاهده شوند، اما برخی از تکالیف و آزمون‌ها باید در رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ تکمیل شوند.به دلیل نیاز به دانلود نرم افزار تخصصی، Chromebook توصیه نمی شود.

شرایط و ضوابط

ممکن است این گزینه را داشته باشید که کار خود را در سایت های شخص ثالث عمومی (به عنوان مثال، YouTube) پست کنید.

جلسات کلاس مجازی ممکن است برای بازبینی دانش آموزان ضبط شود.

درباره علوم و فناوری کامپیوتر هزینه کلاس اسکرچ در CTY

آیا شما دانش آموز ابتدایی تا دبیرستان هستید که آرزوی کدنویس شدن را دارید؟ آیا می خواهید تفکر انتقادی را توسعه دهید و حل خلاقانه مسئله را یاد بگیرید؟ و آیا می خواهید همه این کارها را در زمان خود و با سرعت خود انجام دهید؟ دوره های آنلاین سرگرم کننده

و سرزنده علوم و فناوری رایانه ما از برنامه نویسی Scratch برای دانش پژوهان جوان تا هزینه کلاس اسکرچ مفاهیم پیشرفته جاوا و علوم رایانه AP را شامل می شود. برای یادگیری زبان های کامپیوتری در دنیای واقعی و تمرین مهارت های برنامه نویسی جدید در مجموعه ای از پروژه ها از جمله انیمیشن، طراحی بازی، طراحی وب و غیره آماده شوید.

جاوا را یاد بگیرید

در دوره تازه اصلاح شده مقدمه ای بر جاوا، برنامه  هزینه کلاس اسکرچ های مقدماتی جاوا را برای ارائه راه حل های فناوری برای یک شرکت خیالی جدید به انتخاب خود توسعه خواهید داد. به ایده ای برای کسب و کار، سرگرمی یا علاقه ای که دارید فکر کنید. برنامه هایی که در این دوره می نویسید از تجارت خیالی شما پشتیبانی می کند و شاید روزی از آنها برای راه اندازی شرکت خود استفاده کنید!

با علم و مهندسی کامپیوتر شروع کنید

در دوره به روز شده مقدمه ای بر علوم و مهندسی کامپیوتر، شما می توانید هزینه کلاس اسکرچ از توانایی های علمی و خلاقانه خود برایطراحی و ساخت بسیاری از پروژه های جالب. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از یک برد MaKey MaKey و برنامه نویسی Scratch برای اختراع بازی ها و حل مشکلات استفاده کنید. در این دوره سرگرم کننده، برای اتخاذ یک رویکرد عملی آماده شوید! آیا کمک مالی ارائه می دهید؟

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • javad salehi

هزینه کلاس اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی