یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

من سعی کردم از یک مبدل اسکرچ به HTML (forkphorus.github.io) استفاده  دانلود اسکرچ فارسی برای اندروید کنم تا کد اسکرچ خود را به HTML تبدیل کنم تا ببینم آیا کد HTML می تواند به اندروید منتقل شود یا خیر. مبدل Scratch دارای گزینه هایی برای انتقال همه کدها (از جمله موتور Scratch) به یک فایل واحد است که در مرورگرهای اینترنتی قابل پخش است. پس از تبدیل کد به HTML، مرحله بعدی آموزش را دنبال کردم تا کد منبع forkphorus (Scratch to HTML) را بکشم و از Adobe PhoneGap برای تبدیل کد به فایل apk. استفاده کنم. زمانی که سعی کردم فایل apk. را نصب کنم، روی صفحه بارگذاری گیر کرده بود.

من احساس می کنم که امکان تبدیل کد اسکرچ به یک برنامه اندروید وجود دارد اما نمی دانم چگونه. اگه کسی پیشنهادی داره ممنون میشم.. خوب بچه ها این پست هیولایی است، اما چیزی که من به شما آموزش می دهم این است که چگونه یک برنامه اندروید را از ابتدا، گام به گام و بدون هیچ تجربه قبلی در برنامه نویسی یا توسعه برنامه های اندروید بسازید.

هدف این راهنما این است که شما را از هیچ چیز دانلود اسکرچ فارسی برای اندروید درباره توسعه برنامه‌های اندرویدی ندانید، به نقطه‌ای می‌رساند که یک برنامه کاملاً کارآمد داشته باشید که روی تلفن شما اجرا شود.

این راهنما به هیچ وجه شما را به یک متخصص تبدیل نمی کند، اما پله ای را برای شما فراهم می کند تا در مورد اندروید بیشتر بدانید و مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید (البته اگر بخواهید).

بنابراین، شما چند راه برای نزدیک شدن به این پست دارید:

می‌توانید دستورالعمل‌ها و توضیحات این راهنما را دنبال کنید و در انتهای آن یک برنامه اندرویدی کاملاً کاربردی داشته باشید. سپس باید در موقعیتی باشید که با منابعی که من ارائه کرده ام، مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید.

شما فقط می توانید پست را بخوانید و/یا برنامه دانلود اسکرچ فارسی برای اندروید را بسازید و از آن استفاده کنید تا از نحوه توسعه برنامه های اندرویدی قدردانی کنید.

بنابراین، من امیدوارم که چیزی برای همه در اینجا ایرانیان سایبر وجود داشته باشد.همچنین ببینید: چگونه سرعت تلفن اندرویدی خود را افزایش دهیمتمام منابعی که برای تولید برنامه نیاز دارید در GitHub هستند، اما من قویاً به شما پیشنهاد می‌کنم که دنبال کنید و ابتدا کد را برای خودتان بنویسید نه اینکه فقط کدی را که برای شما ارائه کرده‌ام اجرا کنید.

به این ترتیب، احتمالاً بیشتر یاد می‌گیرید و همه آن را در نظر می‌گیرید.بنابراین، اول از همه، بروید و یک قهوه بنوشید و سپس شروع می کنیم.

اوه و اتفاقاً، این یک پست کاملا طولانی دانلود اسکرچ فارسی برای اندروید است که شما را از ابتدا تا انتهای توسعه یک برنامه ساده اندرویدی می برد، اما احساس نکنید که مجبور نیستید یکباره آن را مرور کنید، آن را نشانه گذاری کنید و برگردید. به آن بعدچیزی که قراره بسازیم

برای اینکه اشتهای شما را برای چیزهایی که در راه است باز کنیم، می‌خواهیم یک برنامه اندرویدی بسیار ساده بسازیم که پس از کلیک روی دکمه، یک عدد تصادفی را روی گوشی شما نمایش می‌دهد.

نکته مهم در مورد این برنامه این است که ساخت آن به اندازه کافی ساده است به طوری که (امیدواریم) هر کسی بتواند با این دستورالعمل ها این کار را انجام دهد. همچنین به اندازه کافی پیچیده است که در واقع مفید باشد، یعنی از آن برای انتخاب شماره های قرعه کشی خود استفاده می کنید. اما هدف اصلی من این است که با ساختن این برنامه، اعتماد به نفس ساختن اپلیکیشن های مفیدتر و پیچیده تر را در پشت آن به دست آورید.

اکنون آنچه به شما آموزش می دهد نحوه نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایش شما است و همچنین به شما آموزش می دهد که چگونه دکمه هایی را به برنامه اندروید خود اضافه کنید. این دو مورد تقریباً دانلود اسکرچ فارسی برای اندروید برای هر برنامه ای که می بینید مشترک است.

با این حال، اول از همه، من قصد دارم یک تور سریع سوت توقف جاوا را به شما ارائه دهم، که زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای توسعه برنامه های اندروید است. از این موضوع دلسرد نشوید من در اینجا فقط اصول اولیه را پوشش می‌دهم و به هیچ وجه جامع نیست، اما برای زمانی که واقعاً به توسعه برنامه می‌رسیم مفید خواهد بود.

زبان برنامه نویسی جاوا

همانطور که در بالا ذکر کردم، زبانی که برای توسعه برنامه های اندرویدی بومی اسکرچ فارسی برای اندروید استفاده می شود جاوا است.جاوا یکی از بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف است که برخی از آنها را شنیده اید و برخی را شاید نشنیده باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی