یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هنگامی که آن را پیدا کردید، روی دانلود برنامه اسکرچ برای ویندوز آن کلیک کنید تا برنامه نصب شود. باید فرآیند نصب را روی رایانه شخصی شما شروع کند.

 برای پذیرش موافقتنامه مجوز EULA روی Next کلیک کنید.

 دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب برنامه دنبال کنید. اگر موارد فوق را به درستی انجام دهید، نرم افزار با موفقیت نصب می شود.

2. پس از نصب، برنامه را باز کنید و با استفاده از حساب جیمیل خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

3: Scratch را در پلی استور جستجو کرده و نصب کنید.

 اکنون دکمه "همه برنامه ها" را مشاهده  دانلود برنامه اسکرچ برای ویندوز خواهید کرد. با کلیک بر روی آن به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که شامل تمام برنامه‌های نصب‌شده شماست. خراش

4. برنامه را اجرا کنید و از برنامه آموزش مورد علاقه خود در رایانه شخصی ویندوز لذت ببرید.

درباره اسکرچ.توضیحات توسعه دهنده.با Scratch می توانید داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را برنامه ریزی کنید.

اسکرچ به جوانان کمک می‌کند تا بیاموزند خلاقانه فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند - مهارت‌های ضروری برای زندگی در قرن بیست و یکم.

Scratch به عنوان یک پروژه از گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT آغاز شد و اکنون توسط بنیاد اسکرچ مدیریت می شود. یک بسته نرم افزار رایگان محبوب است که در مدارس برای معرفی برنامه نویسی ساده کامپیوتری استفاده می شود.

هر سیستم میکروکنترلر PICAXE (مانند دانلود برنامه اسکرچ برای ویندوز  سیستم BOT115 Create یا Snap Circuits Micro) می تواند برای ارسال سیگنال های واقعی (پرس سوییچ، سطوح نور، موقعیت و غیره) به نرم افزار Scratch استفاده شود تا برنامه بتواند به این شرایط متغیر واکنش نشان دهد.

برای زبان برنامه نویسی بلوک های مشابه که ایرانیان سایبر به سیستم PICAXE اختصاص داده شده است، لطفاً Blockly را برای PICAXE نیز ببینید.

S2P چیست؟

S2P یک برنامه کمکی رایگان برای Scratch است که قابلیت‌های Scratch را با امکان شبیه‌سازی و برنامه‌ریزی پروژه‌های میکروکنترلر PICAXE از داخل Scratch 2 گسترش می‌دهد. این برنامه با اکثر بردهای پروژه PICAXE و همچنین ماژول میکروکنترلر Snap Circuits Micro / XP کار می‌کند. مجهز به میکروکنترلر PICAXE-08M2).

برنامه کمکی S2P برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.S2P همچنین با اسنپ کار خواهد کرد! به جای Scratch اسنپ! قالب ها را می توان از اینجا دانلود برنامه اسکرچ برای ویندوز دانلود کرد.

ما همچنین یک برنامه رایگان دیگر، S2Bot، برای Picoboard، Sphero و LEGO Boost، WeDo 2.0، WeDo، NXT و EV3 تولید می کنیم.

شروع شدن

راهنمای شروع (PDF)آموزش تصویری 1 - راه اندازی آموزش تصویری 2 - فلاش LEDآموزش تصویری 3 - استفاده از سنسور دیجیتال (سوئیچ)

آموزش تصویری 4 - استفاده از حسگر دانلود برنامه اسکرچ برای ویندوز آنالوگ (LDR)آموزش تصویری 5 - حالت اجرای از راه دور

آموزش تصویری 6 - پخش آهنگ در یک گلوکن اسپیل واقعی (با استفاده از کیت MOD028)

چگونه کار می کند؟S2P به دو روش برنامه اسکرچ برای ویندوز  مجزا و متفاوت با Scratch تعامل دارد -

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی