یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کلاس اسکرچ جونیور

در سطح منطقه، باید دسترسی معلمان کلاس اسکرچ جونیور و دانش آموزان به منابع وجود داشته باشد. باید فرصت هایی برای گذراندن دوره های علوم کامپیوتر در سنین پایین با تشویق فعال دختران و دانش آموزان اقلیت وجود داشته باشد تا در اقتصاد آینده آسیبی نبینند. باید توجه جدی به الزامات فارغ التحصیلی چنین دوره هایی به جای دوره های انتخابی وجود داشته باشد. مهارت هایی که منجر به اشتغال سودمند و پایدار می شود، مهارت هایی است که مدیران آموزشی باید در اولویت قرار دهند. این بخشی از آماده سازی دانش آموزان برای زندگی است.

برنامه های بعد از مدرسه و تابستان در علوم کامپیوتر باید به دانش آموزان با تمام سطوح توانایی ارائه شود، نه اینکه صرفاً برای جمعیت های مستعد و با استعداد در نظر گرفته شود. برخی از بچه ها ممکن است در ابتدا نیاز به کمک بیشتری داشته باشند، به خصوص اگر به سطح توانایی خود اعتماد کمی داشته کلاس اسکرچ جونیور باشند.

والدین می توانند نقش بزرگی در برانگیختن علاقه به برنامه نویسی و علوم رایانه ایفا کنند، حس کنجکاوی طبیعی فرزندشان را در مورد چگونگی کارکرد کارها و ایجاد اعتماد در فرزندانشان پرورش دهند.

در اینجا برخی از کارهایی است که والدین می توانند امروز انجام دهند:

جرقه علاقه به کدنویسی

کودک خود را در اوایل زندگی خود در معرض کدنویسی کامپیوتری قرار دهید. کودکان از چهار سالگی می توانند مفاهیم اساسی برنامه نویسی کامپیوتر را به روش های سرگرم کننده و تعاملی بیاموزند. فرزندتان را به انجام بازی ها یا استفاده از نرم افزارهایی که یادگیری کدنویسی را ارتقا می دهند راهنمایی کنید. Code.org و هفته کلاس اسکرچ جونیور آموزش ایرانیان سایبر علوم کامپیوتر مراکز منابع عالی برای کودکان در هر سنی هستند.

کنجکاوی را پرورش دهید

به دنبال برنامه های اجتماعی، STEM یا کمپ های تابستانی متمرکز بر علم کامپیوتر در کالج های محلی یا دانشگاه های دولتی باشید. اگر در یوتیوب برای آموزش کدنویسی به بچه ها جستجو کنید، حدود نود هزار ویدیو ظاهر می شود. فرزندتان را تشویق کنید که آنها را تماشا کند یا بهتر است با هم آنها را تماشا کند. یادگیری یک سواد جدید در صورت الگوسازی قویاً پشتیبانی می شود. این همان مفهومی است که برای فرزندانتان کتاب بخوانید. شما در این فضای سوادآموزی جدید که خاطرات مثبتی را پیرامون تجربه یادگیری ایجاد می کند، با هم زمان می گذرانید. اگر برای شما یونانی است، از فرزندتان بخواهید آن را توضیح دهد. YouTube و Khan Academy منابع خوبی برای این نوع یادگیری هستند، زیرا می‌توانید سرعت یادگیری خود و فرزندتان را تنظیم کنید، در صورت نیاز مکث کنید یا سؤال بپرسید.

ایجاد اعتماد  کلاس اسکرچ جونیور به نفس

یادگیری شناسایی مشکلات و رفع آنها یا رفع اشکال آنها می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد. فرزندتان را از طریق شکست های کوتاه مدت تشویق کنید. به آنها یادآوری کنید که درک خود از زمانی که شروع کردند چقدر فاصله داشته اند. فرزندتان را راهنمایی کنید تا ببیند در «شکست» چه چیزی آموخته است که منجر به نتایج مثبت شده است. به خاطر موفقیت های کوچک فرزندتان را به رسمیت بشناسید. مانند یادگیری هر زبانی، زمان و تلاش لازم است. اما این زمان و تلاش است که بهتر از این نمی‌توان صرف کرد. این به فرزندان شما کمک می کند تا مهارت های تفکر انتقادی را توسعه دهند و به ایجاد پایه ای برای یادگیری آینده کمک می کند. مشارکت در یادگیری فرزندتان یکی از ساده ترین و قدرتمندترین کارهایی است که می توانید به عنوان پدر و مادر انجام دهیدnt. این به معنای داشتن همه پاسخ ها یا دانستن مطالب از قبل نیست. این به معنای حضور در فرآیند یادگیری منحصر به فرد فرزندتان کلاس اسکرچ جونیور است.

وکیل مدافع باشید

به عنوان نزدیکترین مدافع فرزندتان، مهم است که بدانید چه منابع محلی در دسترس است و چه منابعی باید در دسترس باشد. با معلم یا مدیران مدرسه فرزندتان در مورد دریافت دوره های علوم کامپیوتر صحبت کنید، یا حداقل منابع و فرصت های یادگیری را در صورتی که مدرسه ندارد، فراهم کنید. اگر این کار را کردند، شدیداً فرزندتان را تشویق کنید تا ثبت نام کند و از آنها استفاده کند. در جلسات هیئت مدیره PTA/PTO/مدرسه شرکت کنید و صدای خود را به گوش دیگران برسانید. یک طومار شروع کنید و آن را برای سرپرست منطقه ارسال کنید. یا بهتر است یک نامه قدیمی بنویسید. اگر در جامعه ای هستید که دیگر نمی توان چنین نیازی را نادیده گرفت، شب نامه ای برای نوشتن نامه والدین ترتیب دهید. با کتابدار محلی در مورد منابع صحبت کنید. اگر تعداد زیادی وجود ندارد، از کتابدار بخواهید آنها را سفارش دهد. کتابخانه کلاس اسکرچ جونیور ها کسب خود را بر اساس نیازها و علایق جامعه خود انجام می دهند.

  • ۰۱/۰۲/۰۸
  • javad salehi

کلاس اسکرچ جونیور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی