یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در نهایت، دانش کدنویسی شما را قادر آموزش برنامه نویسی کودکان می‌سازد تا کار آزاد داشته باشید و شاید شغل آزاد تمام وقت را دنبال کنید. با این مسیر، کنترل بسیار بیشتری بر حرفه خود و پروژه هایی که می پذیرید خواهید داشت.

 

شما می توانید چیزهایی خلق کنید.

یکی از جالب ترین مزایای یادگیری نحوه کدنویسی این است که می توانید ا آموزش برنامه نویسی کودکان یده های خود را زنده کنید. آیا ایده ای برای یک وب سایت، برنامه یا بازی رایانه ای دارید؟ اکنون، می توانید آن را دقیقاً همانطور که می خواهید بسازید، سپس آن را با جهان به اشتراک بگذارید.

 

چه بخواهید از پروژه خود کسب درآمد کنید، چه بخواهید آن را در یک پلتفرم منبع باز مانند GitHub پست کنید، یا صرفاً چیزهایی را به عنوان یک سرگرمی بسازید، دانش و ابزار لازم برای انجام این کار را خواهید داشت. خوشحال کننده است که بدانید می توانید برنامه هایی بسازید که تا به حال هرگز به طور کامل درک نکرده اید. به علاوه، پروژه ها برای فرآیند یادگیری و جستجوی کار ضروری هستند، همانطور که به زودی خواهیم دید.

 

دنیای اطراف خود را بهتر درک خواهید کرد.

همانطور که گفتم، فناوری سال به سال در حال گسترش و تکامل است. حتی یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی کامپیوتر به شما کمک می کند تا اجزای چشم انداز دیجیتال در حال رشد را درک کنید، از جمله چیزی که احتمالاً هر روز از آن به نام اینترنت استفاده می کنید. شما یک دیدگاه کاملاً جدید در مورد فناوری های زندگی خود و قدردانی از نحوه جمع آوری همه آنها به دست خواهید آورد.

 

خوش می گذرد!

این ساده است اما درست آموزش برنامه نویسی کودکان است - برای بسیاری، یادگیری کدنویسی ایرانیان سایبر یک تجربه فوق العاده لذت بخش و لذت بخش است. بعد از اینکه اصول اولیه را آماده کردید و پروژه های اصلی خود را شروع کردید، این فرآیند آموزش برنامه نویسی کودکان کمتر شبیه به یادگیری و بیشتر شبیه اوقات فراغت خواهد بود. به هر حال، اگر از آن لذت نمی برید، چرا آن را به عنوان یک حرفه دنبال کنید؟

 

چه زبان هایی را باید یاد بگیرید؟

کد نویسی نیازمند دانش حداقل یک زبان برنامه نویسی، مجموعه ای از آموزش برنامه نویسی کودکان نحو و قوانینی است که رایانه ها می توانند آن ها را درک کنند. صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد که هر کدام از نظر هدف و کارهایی که می توانند انجام دهند منحصر به فرد هستند. اما، یادگیری برخی از زبان‌ها آسان‌تر از زبان‌های دیگر است – اینها برای شروع بهتر هستند، زیرا سریع‌ترین راه برای یادگیری آموزش برنامه نویسی کودکان اصول برنامه‌نویسی هستند.

 

در زیر چند زبان وجود دارد که به طور گسترده برای کدنویسان مبتدی مناسب هستند. من توصیه می کنم فقط با یک زبان که آموزش برنامه نویسی کودکان با اهداف شما هماهنگ است راحت باشید، سپس اگر تمایل دارید دیگران را بررسی کنید. با این حال، نگران انتخاب اشتباه نباشید. این زبان ها مفاهیم اساسی را به اشتراک می گذارند، بنابراین می توانید با یکی شروع کنید و در صورت نیاز به دیگری تغییر دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی