یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اما شخصیت شما چیست؟ آموزش برنامه نویسی کودکان شخصیت یک کلاس است. به عبارت ساده، شخصیت شما نسخه ای از یک کلاس است، اما با انتخاب خود، به عنوان مثال، لباس و لوازم جانبی. ما به این صفات می گوییم. به آموزش برنامه نویسی کودکان طور مشابه، دشمنان و شخصیت های دیگر نیز کلاس خواهند بود.

 

بیایید فرض کنیم در حال کار با یک بازی تیراندازی هستیم. وقتی به دشمن شلیک می کنید، می افتد. چرا این اتفاق می افتد؟ این نتیجه از یک عبارت if است. کد تصمیم می‌گیرد بعد از انجام کاری چه اتفاقی بیفتد. ما به این جریان کنترل می گوییم. این در اکثر بازی‌هایی که کودکان انجام می‌دهند وجود دارد، از تیراندازی به دشمنان گرفته تا پختن کیک.

 

گاهی اوقات زندگی شما قبل از اینکه بتوانید یک بازی را تمام کنید تمام می شود. یک آموزش برنامه نویسی کودکان بار دیگر، این نتیجه از جریان کنترل و چیزی است که ما حلقه while می نامیم. تا زمانی که زندگی دارید، می توانید به بازی ادامه دهید یا تا زمانی که مواد اولیه دارید، می توانید یک کیک بپزید.

 

حالا، چه اتفاقی می افتد زمانی که شما یک سطح را کامل کنید؟ معمولاً امتیاز شما افزایش می یابد و می توانید به مرحله بعدی بروید. یک عبارت if مشخص می کند که می توانید به سطح بعدی بروید و امتیاز شما را افزایش می دهد. بازی همچنین این امتیاز را در یک پایگاه داده ذخیره می کند.

 

در اکثر بازی ها می توانید امتیازات برتر را نیز مشاهده کنید. مانند مثال یوتیوب ما، یک حلقه for امتیازات برتر گذشته را روی صفحه نمایش می دهد. به عنوان مثال، بازی ممکن است 10 امتیاز آخر را نشان دهد. برای انجام این کار، 10 امتیاز برتر را مرور می کند ایرانیان سایبر و آن ها را روی صفحه نمایش می دهد.

چرا کدنویسی را یاد بگیریم؟

قبل از اینکه وارد اولین درس خود شوید، ابتدا آموزش برنامه نویسی کودکان به این فکر کنید که چرا می خواهید کدنویسی کنید. این به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که کدام زبان را ابتدا می‌خواهید یاد بگیرید، چه نوع پروژه‌هایی را می‌خواهید تکمیل کنید، و در نهایت می‌خواهید چه چیزی از مهارت‌های خود بسازید. در اینجا برخی از مزایای شناخته شده وجود دارد:

 

شما مهارت های حرفه ای خواهید ساخت.

بیایید بدیهی ترین چیزها را از این راه دریافت کنیم: دانش برنامه نویسی کامپیوتر یک دارایی شغلی ارزشمند است. آموزش برنامه نویسی کودکان همانطور که تکنولوژی به زندگی روزمره ما ادامه می‌دهد، مهارت‌های کدنویسی در میان نامزدها مطلوب‌تر می‌شود – طبق گزارش job board Indeed.com، چندین مورد از مهارت‌های مورد تقاضا در حوزه محاسبات قرار دارند.

 

اگر به دنبال تبدیل شغلی به فناوری یا تغییر آموزش برنامه نویسی کودکان به سمت یک نقش فنی تر در حوزه خود هستید، دانستن حداقل یک زبان برنامه نویسی مرتبط ضروری است. اگرچه این فقط برای توسعه دهندگان اعمال نمی شود. طراحان وب باید HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بدانند. مدیران پروژه باید کارکرد درونی ابزارهایی را که به ساخت آنها کمک می کنند بدانند. حتی اگر یک وب‌سایت ساده وردپرسی دارید، آشنایی با زبان‌های فرانت‌اند و مقداری PHP بسیار مفید است.

 

اگر یک نقش کاملاً فنی را دنبال نمی کنید، با این وجود، تجربه کدنویسی دارایی خوبی است - دانش فنی و توانایی آموزش برنامه نویسی کودکان درک مفاهیم انتزاعی و حل مسائل پیچیده را نشان می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی