یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

افکار برنامه نویسی کودکان نهایی

امروزه بخش قابل توجهی از زندگی ما به صورت آنلاین انجام می شود. خوب یا بد، برنامه نویسی تقریباً زیربنای همه جنبه های روزمره ما است - از کار گرفته تا ارتباطات اجتماعی ما.

چه زمانی بهتر برای متقاعد کردن فرزندتان برای شروع یک سرگرمی جدید برنامه نویسی؟

هزاران ابزار برنامه نویسی رایگان برای بچه ها وجود دارد. مطمئن شوید که منابع مناسب برای کودکان و مناسب سن بالا را بررسی کنید تا کودکتان را برای تقویت مهارت های کدنویسی خود هیجان زده کنید! 5 سایت برتر برای کودکان برای یادگیری رایگان برنامه نویسی در عصر دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است، یادگیری کدنویسی برنامه نویسی کودکان دیگر چیزی نیست که با کتاب های "گیک" مرتبط باشد. این یک مهارت ضروری برای بزرگسالان و کودکان است. مخصوصا بچه ها چرا؟ بچه ها وقتی هنوز جوان هستند تمایل دارند کدنویسی را بهتر و سریع تر یاد بگیرند. خبر خوب این است که تعداد زیادی وب سایت برنامه نویسی رایگان وجود دارد که به کودک شما کمک می کند بدون دردسر برنامه نویسی را یاد بگیرد.

در اینجا، من شما را تنها از طریق پنج سایت برتر کدنویسی رایگان بر اساس نقد کاربران و کارشناسان راهنمایی خواهم کرد.

#1. Codemoji.com

زنگ زدن در موقعیت دو کدmoji.com سفارشی است. این وب‌سایت بصری و کاربردی، رویکرد یادگیری کد منحصربه‌فردی را تقویت می‌کند که دردسر نحو مزاحم و حفظ کردن را از کسب مهارت‌های اولیه کدنویسی دور می‌کند. بچه‌های کوچک‌تر از شکلک‌های آشنا که تگ‌های برنامه‌نویسی کاربردی مانند CSS و کد HTML را عمل می‌کنند و نشان می‌دهند، قدردانی خواهند کرد. گویی این به اندازه کافی افسانه نیست، سیستم کدموجی به گونه ای طراحی شده است که تطبیق پذیر باشد تا بچه ها بتوانند با سرعت خودشان یاد بگیرند. به همین دلیل است که codemoji یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برنامه نویسی کودکان برای کودکان است.

#2. Code.org

یک بنیاد غیرانتفاعی، code.org یک وب سایت برنامه نویسی رایگان است که مکانی عالی برای بچه ها برای شروع کدنویسی است. دارای تعداد زیادی از منابع وب کاربردی، ابزارها، برنامه ها و حتی لیستی از امکانات محلی است که برنامه نویسی را برای کودکان ارائه می دهد. فراموش نکنید که ویدیوهای الهام بخش و ویژه را برای شروع روز خود بررسی کنید. کد.org با تمام ویژگی‌های شگفت‌انگیز و این واقعیت که خدمات رایگان ارائه می‌کند، خیلی هم کهنه نیست.

#3. کد آکادمی

گاهی اوقات این که یادگیری کمی شبیه به یک بازی باشد اشکالی ندارد اما آن را خیلی شبیه یک بازی نکنید. به همین دلیل است که CodeAcademy یک رویکرد یادگیری را ارائه می دهد که در همان لحظه مرده است. این سایت تعاملی نه تنها برای استفاده آسان است، بلکه با تمرینات ساده و سرگرم کننده که شبیه بازی های پازلی برنامه نویسی کودکان است، مهارت های کدنویسی اولیه را به کودکان آموزش می دهد.

#4. خراش

Scratch یکی از قدیمی ترین سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان 8 تا 16 ساله است. Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری و بسیار آسان است که ماهیت بصری دارد. این منبع به بچه ها اجازه می دهد تا تقریباً هر چیزی را با استفاده از بلوک هایی که بسیار شبیه به لگوهای دیجیتالی هستند، برنامه ریزی و بسازند.

Code Combat یک برنامه نویسی کودکان وب سایت برنامه نویسی رایگان است که هدف آن کودکان بزرگتر است. این شامل استفاده از حالت گیم پلی تعاملی برای شبیه سازی یادگیری کد است. اگر به دنبال لیستی جامع از بهترین وب سایت های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان در سال 2022 هستید، در جای مناسبی هستید!

در زیر، طیف گسترده‌ای از وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، برنامه‌ها، بازی‌ها برنامه نویسی کودکان و درس‌های تعاملی رایگان و پولی را مشاهده می‌کنید که تفکر سیستماتیک را که در برنامه‌نویسی و کدنویسی مرکزی است به بچه‌ها آموزش می‌دهند.

  • ۰۱/۰۲/۱۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی