یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اسکرچ جونیور3

بلوک های اسکرچ جونیور C شکل

بلوک های C شکل بلوک هایی هستند که یک تکرار (حلقه) یا یک شرط (با یک بلوک بولی) را بیان می کنند. آنها مانند بلوک های انباشته قرار می گیرند، تنها با این تفاوت که بلوک های انباشته دیگر را می توان داخل آنها قرار داد.

بلوک انتهایی بلوک های پایانی بلوک هایی هستند که در انتهای اسکریپت ها قرار می گیرند تا آن را متوقف کنند.3. بلوک های اساسی

بلوک های اساسی زیادی وجود دارد. هر دسته با رنگ متفاوتی مشخص می شود. آیا تا به حال به آینده فکر کرده اید؟ از ماشین پرنده گرفته تا کامپیوتری که انرژی مصرف نمی کند؟ برای درک کامل محیط اطراف و موج دیجیتالی در حال شتاب، تسلط بر کدنویسی ضروری است.

اما آیا یادگیری آن به این راحتی است؟ بدانید اسکرچ جونیور که هر چه کودک زودتر یاد بگیرد، یادگیری آسان تر خواهد بود.

Scratch junior یک برنامه تبلت است که با الهام از نرم افزار Scratch که توسط آزمایشگاه های اجتماعی MIT طراحی شده است. این به زبان آموزان جوان اجازه می دهد تا سریع و کارآمد کدنویسی کنند. در واقع، به لطف پلتفرم دستورات گرافیکی و غیر متنی، کودکان می توانند از سن 6 سالگی کدنویسی کنند. علاوه بر این، یک ابزار ضروری برای تقویت یادگیری اساسی چرخه 2 است.

با دنبال کردن دوره سرگرم کننده ما، فرزند شما روی ریاضیات با مفاهیم هندسه و فضا کار خواهد کرد. اما جالب ترین خلاقیت او خواهد بود! در واقع، با مونتاژ بلوک های رنگی و نمایش شخصیت ها، او قادر خواهد بود داستان ها و بازی های خود را بسازد.

منتظر چه چیزی هستید تا کلیدهای موفقیت اسکرچ جونیور را به او بدهید تا وارد دنیای شگفت انگیز کدنویسی شود؟دوره به طور خلاصه سطح مقدماتی محتوا: 18 ویدئو، آزمون و خودارزیابی سن: از 6 سالگی مکان: آنلاین ساعت کاری: 24/24 تجهیزات: یک تبلت خرید دوره اسکرچ جونیورطرح کلی دوره در این دوره سرگرم کننده چه خواهید یافت؟ نقشه دوره مروری بر نرم افزار Leprechauns

صحنه بلوک I بلوک II مشترک شوید و به مدت 14 روز از همه مطالب رایگان لذت ببرید! ما یک دوره آزمایشی 14 روزه را به شما پیشنهاد می کنیم که در آن به تمام دوره های ما (رباتیک، برنامه نویسی، علوم، الکترونیک) به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت! زبان آموزان ما عاشق مطالعه با Evolukid هستند، به همین دلیل است که ما دسترسی به تمام دوره های خود را به صورت رایگان ارائه می دهیم!

در پایان دوره آزمایشی خود، بسته به فرمول انتخابی، اقساط ماهانه 9.90 یورو یا 14.9 یورو پرداخت خواهید کرد. با این حال، اگر فقط به محتوای خاص علاقه مند هستید، می توانید دوره های تکی را نیز تنها از 9.90 یورو خریداری کنید.

با Evolukid می توانید فرمولی را انتخاب کنید که مناسب شماست!در پلتفرم مشترک شویدچرا آموزش ما سرگرم کننده است؟آموزشی که چالش های فردا را پیش بینی اسکرچ جونیور می کند

Evolukid در یادگیری آنلاین علوم عددی و تجربی تخصص دارد. ما متقاعد شده‌ایم که تسلط بر فناوری‌های جدید و یادگیری از طریق علم، کلید موفقیت است. پیش بینی تکامل این دنیا به معنای دادن آینده به فرزندتان است. علاوه بر این، دسترسی به آموزش در هر مکان و هر زمان چالشی است که به قلب ما نزدیک است.

آموزش مبتنی بر پروژه

در طول این دوره اسکرچ جونیور بازی، ما توصیه ها و روش هایی را برای استفاده ارائه می دهیم، اما زبان آموز پروژه های خود را با استقلال کامل انجام می دهد. این یک روش موثر است که به کودک اجازه می دهد بفهمد چه کاری انجام می دهد و تخیل خود را توسعه دهد. سپس او بر خلاقیت های خود استاد است. هدایت یک پروژه از A تا Z به او این امکان را می دهد که مهارت های مفید زیادی را برای آینده خود توسعه دهد. و اگر از دستاوردهای خود راضی است، می‌تواند آن را در «تقاطع تبادلات» منتشر کند تا الهام بخش دیگر فراگیران باشد.

آموزشی که کودک اسکرچ جونیور شما را درک می کند

  • ۰۱/۰۲/۱۲
  • javad salehi

اسکرچ جونیور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی