یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی کامپیوتر

یا معماری راه حل، کدنویسی، تست، اشکال برنامه نویسی کامپیوتر زدایی و نوشتن مستندات اشاره کرد تا راه حل برای سایر برنامه نویسان به راحتی قابل درک باشد.

برنامه نویسی کامپیوتر در قلب علم کامپیوتر قرار دارد. این بخش اجرای توسعه نرم افزار، توسعه برنامه کاربردی و تلاش های مهندسی نرم افزار، تبدیل ایده ها و تئوری ها به راه حل های واقعی و کاربردی است.

آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به صورت آنلاین با دوره ها و کلاس های آنلاین

edX کلاس های زیادی را برای کدنویسان برنامه نویسی کامپیوتر جدید و مبتدی ارائه می دهد. این کلاس های مقدماتی آموزش گام به گام نحوه کدنویسی با استفاده از زبان مورد علاقه خود را ارائه می دهند. دوره مقدماتی CS50 هاروارد به علوم کامپیوتر، یک دوره ابتدایی، به شما می آموزد که چگونه الگوریتمی فکر کنید و مسائل را به طور موثر حل کنید. موضوعات شامل مفاهیم اساسی در انتزاع، الگوریتم ها، سیستم عامل ها، ساختارهای داده، کپسوله سازی، مدیریت منابع، امنیت، مهندسی نرم افزار و توسعه وب با استفاده از زبان هایی مانند C، Python، SQL، و جاوا اسکریپت به علاوه CSS و HTML است. مجموعه مسائل از حوزه های دنیای واقعی زیست شناسی، رمزنگاری، امور مالی، پزشکی قانونی و بازی الهام گرفته شده است.

آموزش کدنویسی با دوره های برنامه نویسی کامپیوتر آنلاین برنامه نویسی کامپیوتر

علوم کامپیوتر محبوب ترین موضوع در edX است و دوره های برنامه نویسی برجسته ای از دانشگاه ها و موسسات برتر از جمله هاروارد، MIT، مایکروسافت و W3C برای کمک به شما در شروع کار در دسترس است. با یک دوره مقدماتی در علوم کامپیوتر مانند CS50 محبوب هاروارد یا مقدمه ای بر علوم کامپیوتر و برنامه نویسی MIT با استفاده از Python برای یادگیری مفاهیم کلیدی و اصولی شروع کنید.

 IITBombay همچنین دوره های مبتدی خود را در برنامه نویسی از جمله مبانی برنامه نویسی و برنامه نویسی شی گرا ارائه می دهد که بر تفکر منطقی و بهترین شیوه های برنامه نویسی تمرکز دارد. گواهینامه های آنلاین برای همه دوره ها در دسترس است و برخی از آنها مانند برنامه نویسی برای همه دانشگاه ایالتی آریزونا: مقدمه ای بر برنامه نویسی، برنامه نویسی کامپیوتر امکان درخواست برای اعتبار کالج را ارائه می دهد.

بعد، به زبان های مختلف برنامه نویسی کامپیوتر شیرجه بزنید. دوره‌ها و آموزش‌های برنامه‌نویسی برای آشنایی شما با کدنویسی در جاوا، جاوا اسکریپت، پایتون، HTML، R، C++ و بسیاری دیگر در دسترس هستند. شباهت های بین زبان های مختلف را کشف کنید و درک کنید که کدام زبان برای یک کار خاص مناسب است.

می خواهید بیشتر بروید؟ edX لیسانس آنلاین در علوم کامپیوتر ارائه می دهد. علاوه بر این، ممکن است بخواهید در یک برنامه MicroMasters ثبت نام کنید تا دانش و تجربه خود را تقویت کنید، یا حتی یک کارشناسی ارشد در علوم داده یا کامپیوتر داشته باشید. دوره های آنلاین کامپیوتر در زمینه توسعه و تست نرم افزار در دسترس هستند و برنامه نویسی کامپیوتر آموزش های پیشرفته ای را ارائه می دهند که برای شروع یک مدرک برنامه نویسی کامپیوتر یا مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه طراحی شده است.

مشاغل در برنامه نویسی کامپیوتر

یک برنامه نویس کامپیوتر ماهر و با تجربه می تواند اساساً بلیط خود را بنویسد. هزاران شغل باز در برنامه نویسی و زمینه های مرتبط وجود دارد. به عنوان مثال، جستجوی موقعیت های موجود برای برنامه نویسان جاوا در Indeed.com در زمان این مقاله بیش از ده هزار نتیجه داشت.

 و این فقط در ایالات متحده است. افرادی که مایل به ورود به دنیای برنامه نویسی کامپیوتر هستند می توانند در هر تعداد از زبان های برنامه نویسی محبوب تخصص داشته باشند و فرصت های سطح ابتدایی زیادی پیدا کنند. به عنوان یک برنامه نویس جوان به زبان انتخابی خود شروع کنید و تجربه و مهارت های لازم را برای ارتقاء نردبان به مهندس نرم افزار یا حتی مدیر ارشد فناوری کسب کنید.

شغلی به عنوان برنامه نویس کامپیوتر را کاوش کنید

یک دوره مبتدی در علوم کامپیوتر یا هر تعداد زبان برنامه نویسی بگذرانید برنامه نویسی کامپیوتر و ببینید آیا این رشته هیجان انگیز و مورد تقاضا برای شما مناسب است یا خیر. دوره های مقدماتی و خودگام اکنون در دسترس هستند تا به شما در یادگیری کدنویسی به زبان های مختلف کمک کنند. ثبت نام کنید و از امروز شروع به یادگیری کنید.

  • ۰۱/۰۲/۱۲
  • javad salehi

برنامه نویسی کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی