یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

متدولوژی برنامه نویسی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد چابک چیست؟

این دو دوره جامع هستند، هر دو 100 درصد رایگان، که شما را با سرعت خود از صفر به قهرمان می‌رسانند. حتی اگر اصلاً تجربه کدنویسی نداشته باشید، خوب خواهید بود. انتظار داشته باشید چندین ماه از ابتدا تا انتها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید مفاهیم آموزش داده شده را واقعاً درک کنید. عجله نکن

7. آکادمی خان

دوره برنامه نویسی کامپیوتر آکادمی خان

آکادمی خان یکی از بزرگترین گنجینه های اینترنت است. این پلتفرم آموزشی غیرانتفاعی منبع فوق‌العاده‌ای برای آموزش رایگان در دهه گذشته بوده است و فقط در حال بهتر شدن است دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد . آیا می خواهید حساب دیفرانسیل و انتگرال را یاد بگیرید؟ زیست شناسی؟ تاریخ جهان؟ چگونه مالیات خود را انجام دهید یا پول خود را سرمایه گذاری کنید؟ همه چیز اینجاست.

آکادمی خان دوره های آنلاین جاوا اسکریپت و همچنین HTML، CSS و SQL را ارائه می دهد. در مقایسه با سایر سایت‌های موجود در این لیست هنوز یک کاتالوگ نوپا است، اما ارزش آن را دارد که در حین رشد آن را زیر نظر داشته باشید.با دوره برنامه نویسی کامپیوتر آکادمی خان شروع کنید

8. یوتیوب

یوتیوب خیلی ضربه خورده یا از دست رفته است. هزاران لیست پخش آموزشی وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها سطحی یا کاملاً اشتباه هستند. از آنهایی که امیدوارکننده به نظر می رسند، بخش دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد خوبی از آنها ناقص هستند. و از آنهایی که کامل هستند، بخش قابل توجهی منسوخ شده اند.

همانطور که گفته شد، اگر چشم فهیمی دارید، یوتیوب می تواند منبع خوبی برای یادگیری نحوه برنامه نویسی باشد. با جمع بندی ما از بهترین آموزش های برنامه نویسی YouTube شروع کنید.

9. OpenCourser

نمای کلی دوره برنامه نویسی OpenCourser

OpenCourser یک پلت فرم آموزشی مانند سایر سایت های فهرست شده در اینجا نیست. در عوض، این یک موتور جستجو است که هزاران دوره آنلاین رایگان را از سراسر دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد  وب گردآوری می کند و آنها را در دسترس شما قرار می دهد.

از زمان نگارش این مقاله، بیش از 900 دوره رایگان برنامه نویسی آنلاین توسط OpenCourser فهرست بندی می شود و هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه می شود. بله، شما تعداد زیادی دوره از edX، Coursera، Udacity، و غیره پیدا خواهید کرد، اما برخی از ارائه دهندگان دوره های دیگر مانند آکادمی Saylor را نیز خواهید یافت. حداقل، این یک راه راحت برای جستجوی همزمان بسیاری از سیستم عامل های فوق الذکر است.

10. Codecademy

دوره کد نویسی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد Codecademy

Codecademy مجموعه ای از دوره های آنلاین تعاملی است که هدف آن آموزش اصول اولیه تعداد انگشت شماری از زبان های برنامه نویسی و چارچوب ها است. هر دوره یک فرآیند گام به گام بازی سازی شده است که دست شما را از ابتدا تا انتها نگه می دارد.

اما یک هشدار قبل از اینکه وارد کد آکادمی شوید: چیزهایی که در اینجا خواهید آموخت تا حدودی ابتدایی و سطحی هستند. Codecademy به شما یاد می دهد که چگونه کد بنویسید، اما به شما یاد نمی دهد که چگونه مانند یک برنامه نویس خوب فکر کنید. بسیاری از تازه کارها در نهایت ناامید می شوند زیرا نمی دانند با دانشی که به دست آورده اند چه کنند.

اگر تجربه کدنویسی قبلی دارید و به سادگی می خواهید نحو دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد یک زبان جدید را یاد بگیرید، Codecademy بسیار مفید است. اگر خود را مبتدی می‌دانید، فعلاً باید از Codecademy اجتناب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی