یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کلاس های تابستانی

اگر آخرین کالج شما عضو CEGEP SRACQ نبود،  کلاس های تابستانی برای اینکه بتوانید در یک دوره تابستانی شرکت کنید، باید یک اسپانسر (مجوز تحصیل به صورت مشارکتی) داشته باشید. با کالج خانه خود چک کنید. نتایج فرزند شما در دومین کارنامه سال او، شاخص بسیار خوبی از سلامت سال تحصیلی اوست.

 اگر نتایج او ضعیف باشد و در مرحله سوم همچنان ضعیف باشد، مطمئناً فرزند شما با مشکلاتی روبرو می شود که می تواند منجر به شکست شود. بنابراین مهم است که با معلم او یا مدیریت مدرسه تماس بگیرید تا دریابید که آیا یک دوره تابستانی برای فرزند شما توصیه می شود یا خیر.

ثبت نام دوره های تابستانی چه کسانی کلاس های تابستانی می توانند در دوره های تابستانی ثبت نام کنند؟

دانش آموز در صورتی که بین 50 تا 59 درصد نتیجه بگیرد می تواند در دوره تابستانی ثبت نام کند. سپس این دانش آموز می تواند در دوره تکمیلی ثبت نام کند.

دانش آموزی که نتیجه زیر 50 درصد کسب می کند باید با معاون مدرسه خود ملاقات کند تا توصیه ای را دریافت کند تا او بتواند یک دوره تابستانی را بگذراند.

چه زمانی باید فرزندم را ثبت نام کنم؟مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

چگونه ثبت نام کنیم؟1. فرم کلاس های تابستانی ثبت نام فرزند خود را تکمیل کنید.

ارائه یک آدرس ایمیل معتبر بسیار مهم است تا بتوانیم ثبت نام فرزند شما را برای یک یا چند دوره تابستانی نهایی و تایید کنیم.

2. مبلغ درخواستی برای ثبت نام را پرداخت کنید

پس از تکمیل فرم، ایمیل های خود را تماشا کنید. بیانیه ای دریافت خواهید کرد که مبلغی را که باید برای دوره(های) انتخاب شده پرداخت شود، دریافت خواهید کرد. پرداخت را می توان از طریق کارت اعتباری، پرداخت آنلاین، اینتراک یا انتقال بانکی انجام داد.

3. رسید ایمیل تاییدبه محض پرداخت، یک ایمیل تایید برای ثبت نام فرزندتان دریافت خواهید کرد.

هزینه دوره های تابستانیهزینه 325 دلار مورد نیاز است، به جز دوره های تحصیلی که مبلغ درخواستی 425 دلار است.

انواع پرداخت پذیرفته کلاس های تابستانی شده:پرداخت آنلاین (موسسه بانکی)کارت اعتباریاینتراکحواله بانکیمحل برگزاری دوره های تابستانی

مدرسه جوانان افق155 Sainte-Rose Boulevard East, Laval H7H 1P2

در زیر پیشنهاد دوره متوسطه 2 تا 5 را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در صورت نیاز از ساعت 12:45 الی 16:45 می توان کلاس ها را ارائه داد و همچنین امکان لغو کلاس ها توسط مرکز خدمات ما وجود دارد که در این صورت هزینه های مورد نیاز مسترد خواهد شد.

ثبت نام دوره فقط به دلایل عمده ای مانند بیماری، تصادف و غیره قابل لغو است. در این صورت درخواست بازپرداخت باید به همراه مدارک پشتیبان باشد. دروس کلاس های تابستانی آنلاین گروهی

این فرمول ابتکاری به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا دوره‌های آموزشی را در آسایش خانه‌شان از سر بگیرند، در حالی که کیفیت تدریس و نظارت را در کلاس دریافت می‌کنند.

پلتفرم مورد استفاده، ساده و کاربرپسند، در رایانه و تبلت قابل دسترسی است. این دوره ای است که توسط یک معلم به صورت زنده ارائه می شود و کلیپ های ویدیویی از قبل ضبط شده نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمول دوره آنلاین تابستانی، لطفا اینجا را کلیک کنید.

جلسات پشتیبانی آموزشی

جلسات پشتیبانی آموزشی مکمل کلاس های گروهی آنلاین است. این کلاس های تابستانی یک بلوک آموزشی (6 ساعت یا 12 ساعت) است که از یادگیری به روش شخصی در چارچوب دروس گروهی آنلاین پشتیبانی می کند. دانش آموزانی که برای جلسات پشتیبانی یادگیری ثبت نام می کنند باید برای یک دوره گروهی آنلاین ثبت نام کنند.

  • ۰۱/۰۲/۱۲
  • javad salehi

کلاس های تابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی