یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برای حساب رایگان خود در www.pcdtoolbox.com وارد شوید یا برنامه اسکرچ برای کامپیوتر ثبت نام کنید.جعبه ابزار از راه دور: جزئیات سیستمبیشتر از ویژگی های کار برای شما!شبکه جعبه ابزارشبکه

وضعیت شبکه خود را کنترل کنید و تنظیمات پیکربندی شبکه حیاتی، مانند آدرس IP، آدرس MAC، مرورگرهای وب نصب شده و پیش فرض و موارد دیگر را بررسی کنید.

امنیت جعبه ابزارامنیت

از خودت محافظت کن! با نظارت بر همه راه حل های آنتی ویروس خود، سیستم خود را ایمن نگه دارید و مطمئن شوید که هر کدام به روز و فعال هستند.عملکرد جعبه ابزارکارایی

سیستم شما اخیراً چگونه کار می کند؟ کمی برنامه اسکرچ برای کامپیوتر احساس سستی می کنید؟ جعبه ابزار اسلات های خالی موجود را برای افزودن حافظه سیستم، کمک به راه اندازی یکپارچه سازی دیسک و موارد دیگر گزارش می دهد.

ذخیره سازی جعبه ابزارذخیره سازی همه درایوهای خود را در یک منطقه راحت و آسان برای مکان یابی ببینید و از ظرفیت کامل درایو مطلع شوید و مدیریت فضای ذخیره سازی خود را آسان کند.

جعبه ابزار به روز رسانی ویندوزبه روز رسانی ویندوزبا نظارت بر تنظیمات Windows Update، مانند آخرین باری که سیستم شما برای به روز رسانی بررسی شده است و لیستی از به روز رسانی های اخیراً نصب شده، سیستم خود را به روز نگه دارید.

جعبه ابزار ابزار ویندوزابزارهای ویندوز

آیا در تلاش برای یافتن همه ابزارهای مهم ویندوز هستید؟ جعبه ابزار کار را آسان می کند و به شما امکان می دهد به ابزارهای مربوطه در سراسر محصول و از یک مکان مناسب دسترسی برنامه اسکرچ برای کامپیوتر داشته باشید. این راهنمای کاربر برای اسکرچ نسخه 1.4 نوشته شده است که در صفحه دانلود اسکرچ 1.4 موجود است. آموزش های تکمیلی در صفحه   ایرانیان سایبر دانلود موجود است. اطلاعات مربوط به جدیدترین نسخه Scratch در وب سایت MIT Scratch موجود است.

نصب اسکرچ

Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان و آسان از MIT است که می توانید از آن برای ساخت انواع داستان های متحرک، هنری، موسیقی و حتی بازی های تعاملی استفاده کنید. نصب Scratch ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه دانلود Scratch 1.4 بروید و دستورالعمل های ساده را برای دانلود و نصب رایگان Scratch دنبال کنید. مطمئن شوید که مجوز نصب برنامه را روی رایانه ای که استفاده می کنید دارید.

شروع کار با برنامه اسکرچ برای کامپیوتر Scratch

علاوه بر راهنمای کاربر خود ما، راهنمای شروع به کار با اسکرچ و راهنمای مرجع اسکرچ حاوی اطلاعات مفید زیادی است. با این حال، لازم نیست بنشینید و همه این مطالب را از قبل بخوانید. ممکن است باز کردن Scratch و شروع به بازی کردن بیشتر سرگرم کننده باشد! سپس، می توانید در صورت نیاز به کمک یا گیر افتادن، به مواد مرجع مراجعه کنید.

Scratch یک محیط برنامه نویسی بسیار ساده دارد که از پنج ناحیه اصلی تشکیل شده است. شکل 1 نشان می دهد که هر یک از آن مناطق در کجا واقع شده اند و جدول 1 جزئیات بیشتری در مورد هر منطقه ارائه می دهد.

برنامه Scratch دارای پنج ناحیه با برنامه اسکرچ برای کامپیوتر برچسب دسته بندی بلوک ها، لیست بلوک ها، منطقه اسکریپت، مرحله و لیست sprites است.

شکل 1. پنج ناحیه از محیط برنامه نویسی Scratch با رنگ نارنجی برچسب گذاری شده اند. همچنین به پرچم سبز و نمادهای هشت ضلعی قرمز که به رنگ آبی دایره شده اند توجه کنید. وقتی روی پرچم سبز کلیک می شود، برنامه ای که ایجاد کرده اید در پنجره مرحله اجرا می شود. با کلیک بر روی هشت ضلعی قرمز برنامه متوقف می شود.

تابع منطقه ناحیه اسکریپت در ناحیه اسکریپت نویسی، سه تب برنامه اسکرچ برای کامپیوتر وجود دارد:تب Scripts جایی است که بلوک‌هایی را که اسکریپت (های) را تشکیل می‌دهند، بکشید و رها کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی