یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

نصب اسکرچ جونیور

اگر از استفاده از این برنامه  نصب اسکرچ جونیور  رایگان لذت می برید، لطفاً کمک مالی به بنیاد اسکرچ  یک سازمان غیرانتفاعی که پشتیبانی مداوم از ScratchJr را ارائه می دهد، در نظر بگیرید. ما از کمک های مالی در هر اندازه، بزرگ و کوچک قدردانی می کنیم.

این نسخه از ScratchJr فقط روی تبلت هایی با سایز 7 اینچ یا بزرگتر و دارای اندروید 4.2 (Jelly Bean) یا بالاتر کار می کند.

* پشتیبانی از پنج زبان جدید: چینی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی، سوئدی* رفع اشکال جزئی سلب مسئولیت

ScratchJr یک برنامه است که توسط توسعه دهنده آنها ساخته شده است. این وب سایت مستقیماً به آنها وابسته نیست. تمام علائم تجاری، علائم تجاری ثبت شده، نام محصولات و نام شرکت یا آرم های ذکر شده در اینجا متعلق به صاحبان مربوطه است.

همه برنامه های ویندوز روی نصب اسکرچ جونیور  سرور ما میزبانی نمی شوند. هنگامی که بازدیدکننده روی دکمه "دانلود" کلیک می کند، فایل های نصب مستقیماً از سایت رسمی دانلود می شوند.

اصطلاح این برنامه:

دانلود Scratchjr برای ویندوز 10 • Scratch Jr ویندوز 10 • دانلود Scratch Jr برای ویندوز 10 • Scratch Jr ویندوز • Scratch برای ویندوز 10 • Scratchjr برای ویندوز 10

فایل تحت: برنامه ها، EducationCreativityبا ScratchJr، کودکان خردسال (5 تا 7 ساله) مهارت های جدید مهمی را یاد می گیرند که داستان ها و بازی های تعاملی خود را برنامه ریزی نصب اسکرچ جونیور  می کنند. با کنار هم قرار دادن بلوک های برنامه نویسی گرافیکی، کودکان می توانند شخصیت ها را به حرکت وادارند، بپرند، برقصند و آواز بخوانند. ScratchJr یک برنامه آموزشی توسط بنیاد Scratch است. به طور متوسط ​​4 ستاره در اپ استور دارد و در طول عمرش توسط بیش از 615 نفر رتبه بندی شده است. آخرین نسخه این برنامه نسخه 1.3.0 است و حدود 4 ماه پیش در پلی استور اندروید آپدیت شد.

آیا برنامه ScratchJr رایگان است؟ هزینه برنامه 0.00 دلار است ScratchJr برای ایرانیان سایبر اسکرین شات های اندروید ScratchJr APK را در اندروید دانلود و نصب کنید

برای داشتن یک تجربه روان، مهم نصب اسکرچ جونیور  است که بدانید چگونه از فایل APk یا Apk MOD پس از دانلود آن در دستگاه خود استفاده کنید. فایل‌های APK فایل‌های خام یک برنامه اندرویدی هستند که شبیه exe. برای ویندوز هستند. APK به معنای کیت بسته Android (به اختصار APK) است. این فرمت فایل بسته است که توسط سیستم عامل اندروید برای توزیع و نصب برنامه های موبایل استفاده می شود.

چگونه ScratchJr را راه اندازی کنم؟

در 4 مرحله ساده، به شما نشان خواهم داد که چگونه از برنامه ScratchJr.apk در تلفن خود استفاده کنید، پس از اتمام دانلود آن:

مرحله 1: ScratchJr.apk را در دستگاه خود دانلود کنید

شما می توانید این کار را نصب اسکرچ جونیور  هم اکنون با استفاده از هر یک از آینه های دانلود زیر انجام دهید. 99٪ تضمین شده است که کار می کند. اگر apk را روی رایانه دانلود می کنید، مطمئن شوید که آن را به دستگاه اندرویدی خود منتقل کرده اید.

مرحله 2: به برنامه های شخص ثالث در دستگاه خود اجازه دهید.

برای نصب ScratchJr.apk، باید مطمئن شوید که برنامه های شخص ثالث در حال حاضر به عنوان منبع نصب فعال هستند. کافیست به منو > تنظیمات > امنیت > بروید و منابع ناشناخته را علامت بزنید تا به تلفن شما اجازه دهید برنامه ها را از منابعی غیر از فروشگاه Google Play نصب کند.

در Android 8.0 Oreo، به جای بررسی یک تنظیم جهانی نصب اسکرچ جونیور  برای اجازه نصب از منابع ناشناخته، از شما خواسته می‌شود که به مرورگر یا مدیر فایل خود اجازه دهید فایل‌های APK را اولین باری که می‌خواهید این کار را انجام دهید نصب کند.

مرحله 3: به مدیریت فایل یا مکان مرورگر خود برویداکنون باید فایل ScratchJr.apk را که به تازگی دانلود کرده اید پیدا کنید.

  • ۰۱/۰۲/۱۵
  • javad salehi

نصب اسکرچ جونیور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی