یک فعالیت تطبیق ساده برای تمرین پروژه اسکرچ جونیور حلقه ها در ScratchJr. در یک کاربرگ پنج اسکریپت وجود دارد که هر اسکریپت حاوی حلقه هایی است. هدف دانش آموزان شما این است که هر اسکریپت را با یک مسیر مرتبط به هم وصل کنند. رقص تنهایی - تصویر بند انگشتیشماره 1 رقص تنهاییتجربه: سال اول، سه ماهه اول
در این درس مقدماتی، کدنویس ها با استفاده از بلوک های حرکتی یک رقص احمقانه برای گربه خراش ایجاد می کنند. هدف از این درس آشنایی کدنویسان جوان با ایجاد دنباله های الگوریتمی در ScratchJr است.نمی توانم رقصیدن را متوقف کنمشماره 2 نمی توانم از رقصیدن دست بکشمتجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدنویس ها از بلوک تکرار برای تکرار یک رقص احمقانه برای Scratch Cat با استفاده از بلوک های حرکتی استفاده می کنند. هدف از این پروژه آشنایی کدنویسان جوان با تکرار توالی های پروژه اسکرچ جونیور الگوریتمی در ScratchJr است.مهمانی رقصپارتی رقص شماره 3تجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدگذارها از شروع روی بلوک پرچم سبز برای ایجاد یک مهمانی رقص احمقانه با استفاده از بلوک های حرکتی استفاده می کنند. هدف از این پروژه آشنایی کدنویسان جوان با افزودن sprite به کد و راه اندازی الگوریتم ها با پرچم سبز در ScratchJr است.
شب پر ستارهشماره 4 شب پر ستارهتجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدنویس ها یاد می گیرند که چگونه از بلوک های تکراری برای همیشه با ظاهر و بلوک های کنترلی برای ایجاد یک محیط شبیه سازی شده استفاده کنند. هدف از این پروژه معرفی بلوک ها و ترکیبات بلوک جدید است که با پرچم سبز راه اندازی می شوند.زیر دریاشماره 5 زیر دریاتجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدگذاران نحوه استفاده از بلوکهای تکراری برای همیشه با ظاهر و بلوکهای کنترل را برای ایجاد یک محیط شبیهسازیشده متفاوت بررسی میکنند. هدف از این پروژه ادامه استفاده از درک پروژه قبلی برای راه اندازی بلوک های جدید و ترکیبات بلوک با پرچم سبز است.فیجت اسپینرشماره 6 فیجت اسپینرتجربه: سال اول، سه پروژه اسکرچ جونیور ماهه اول
کدگذارها با استفاده از ویرایشگر رنگ و بلوکهای حرکتی فیجت اسپینر ایرانیان سایبر اسپرایت خود را ایجاد میکنند تا فیجت اسپینر خود را با فشار دادن استارت روی ماشه، متحرک کنند. هدف از این پروژه، معرفی کدگذارها به ایجاد اسپریت های خود و شروع روی تپ ماشه است.فضای بیرونیشماره 7 فضای بیرونیتجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدگذارها از انواع بلوک ها و جن ها برای ایجاد دیورامای تعاملی خود در فضای بیرونی استفاده می کنند. هدف از این پروژه ادامه به کارگیری درک از پروژه های قبلی است.خانه حیوانات-دقیقهخانه حیوانات شماره 8تجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدگذارها از انواع بلوک ها و جن ها برای ایجاد نمای تعاملی خود در مورد حیوانات در مزرعه استفاده می کنند. هدف از این پروژه معرفی کدگذارها به بلوک های صوتی است.تصویر بند انگشتی ابزار موسیقیشماره 9 ساز موسیقیتجربه: سال اول، سه ماهه اول
کدگذارها بلوک های صوتی را برای نواختن یک آلت موسیقی ساخته شده از جن های مختلف فعال می کنند. هدف از این پروژه بررسی ایجاد اسپرایت و راه اندازی بلوک های صوتی در پروژه اسکرچ جونیور هنگام ضربه زدن به اسپرایت است. هدف دیگر این پروژه معرفی ریمیکس است.پروژه تصادفی#10 پروژه سنتز تصادفی -1تجربه: سال اول، سه ماهه اول
Coders استوریبرد پروژهای را بر اساس ایده(های) تصادفی میسازد و پروژهای را بر اساس استوریبرد خود ایجاد میکند. هدف از این پروژه ترکیب درک در یک پروژه با حداکثر سه ایده تصادفی است.رقص تب دقیقه#11 تب رقصتجربه: سال اول، سه ماهه دوم
کدگذاران از شروع در بلوک دست انداز برای ایجاد پروژه اسکرچ جونیور یک مهمانی رقص مسری با استفاده از بلوک های حرکتی استفاده می کنند. هدف از این پروژه معرفی کدنویسان جوان با الگوریتم های راه اندازی با استفاده از start on bump block است.کارت متحرک دقیقهکارت متحرک شماره 12تجربه: سال اول، سه ماهه دوم
Coders استوریبرد پروژهای را بر اساس ایده(های) تصادفی پروژه اسکرچ جونیور میسازد و پروژهای را بر اساس استوریبرد خود ایجاد میکند. هدف از این پروژه ترکیب درک در یک پروژه با حداکثر سه ایده تصادفی است.خانه خالی از سکنه-دقیقهشماره 13 خانه جن زدهتجربه: سال اول، سه ماهه دوم