یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یک کتاب عالی در اینجا موجود است که برنامه اسکرچ برای گوشی دارای صفحات و صفحات فعالیت هایی است که می تواند برنامه درسی را بدون نیاز به لمس رایانه پشتیبانی کند.

از هر منبعی که برای رسیدن به این هدف انتخاب می کنید، باید به روش های سرگرم کننده و جذاب استفاده شود. کودکان می توانند به جای کپی کردن بخش هایی از کد، بازی های خود را طراحی کنند. این تفاوت بین نوشتن خلاق و کپی کردن قسمتی از متن توسط نویسنده است. در حالی که محتوای دوم ممکن است بهتر باشد، یادگیری در مورد اول بسیار بیشتر است.

در حالی که می‌توانید کارهای دیگران را تجزیه کنید تا بفهمید چرا به این شکل ایجاد شده است، ما باید محتوای اصلی را با استفاده از مهارت‌های حل مسئله ایجاد کنیم. مهمتر از همه، از کاوش در منابع فراوان موجود برای یادگیری کدنویسی، از جمله مجموعه برنامه های برنامه نویسی ما برای کودکان لذت ببرید. برنامه اسکرچ برای گوشی نماد 100 پایتون

10 مارس 2021 - بنابراین روز بزرگ فرا رسیده است و ما در نهایت یک برنامه آموزشی فانتزی جدید Scratch 3.0 را منتشر کردیم و خبر بهتر این است که آن نیز کاملاً رایگان است. 4 ساخت بازی، "breakout"، "whack-a-mole"، "fish and shark" و یک بازی وب کم. به راحتی بهترین آموزش هایی که در بیش از 20 سال انجام این کار ساخته ام.

هشدار، ما آهنگ تم خودمان را روی هر ویدیو قرار می دهیم و به همان روشی که سواری «این یک دنیای کوچک است» در دیزنی به مغز شما وارد می شود. با عرض پوزش، اما ویدیوها واقعاً خوب هستند.

برای اپل اینجا را کلیک کنید. اندروید را می توانید در اینجا پیدا ایرانیان سایبر کنید.اگر می‌خواهید نسخه را در iOS بدون آن تبلیغات آزاردهنده داشته باشید، اینجا را کلیک کنید.

Python for Beginners یک برنامه اسکرچ برای گوشی برنامه کوچک دوست داشتنی است که شما را با برنامه نویسی پایتون آشنا می کند. برخی از تمرین‌های ساده با آموزش‌های شگفت‌انگیز که شما را به فکر فرو می‌برد تا آنچه را که می‌بینید را کپی کنید. این برنامه در طول سال‌ها بررسی‌های شگفت‌انگیز و واقعی داشته است، مانند این

"این سری از ویدئوها نقطه مقابل هر روش یادگیری سنتی دیگری است. در حالی که بیشتر آموزش‌های پایتون ثابت تلاش می‌کنند اطلاعات را به اجبار در اختیار شما قرار دهند، این برنامه توانسته شما را به طور فعال با کد درگیر کند و شما را به تلاش برای نوشتن کد بر روی خود تشویق کند. خود"

در اپل اینجا و در اندروید اینجا موجود است بچه خراش ها

«بازی‌های Scratch 2» مجموعه کاملی از آموزش‌های ویدیویی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا شما را به ساخت بازی‌های خود در Scratch 2.0 راهنمایی کند. این از نوع آموزش های استانداردی نیست که در وب پیدا می کنید. در طول ویدیوها، وظایفی برای شما در نظر گرفته می‌شود که در اسکرچ انجام دهید و امیدواریم بتوانید برنامه اسکرچ برای گوشی آن‌ها را به تنهایی انجام دهید. با این حال نگران نباشید ویدئوی بعدی در هر پروژه به شما نشان می دهد که چگونه کار را کامل کنید!!

برای اپل اینجا را کلیک کنید

این برنامه برای دانش آموزان KS2 و KS3 طراحی شده است و مقدمه ای ملایم برای Scratch 2.0 است. دارای 7 فعالیت مختلف و مواد فراوان، این بهترین راه برای تشویق فرزندان شما است.

حتی خبر بهتر این است که این برنامه در اندروید کاملا رایگان است و می توانید آن را در اینجا پیدا کنیددر اینجا در iOS نیز موجود است و یک نسخه رایگان نیز وجود دارد که دارای یک برنامه اسکرچ برای گوشی چند نمونه خوب از آنچه برنامه بزرگتر در اینجا وجود دارد

مخترع

این برنامه کاملاً مبتدیان را با نحوه شروع کار با App Inventor 2 MIT آشنا می کند. 5 ساخت برنامه در این برنامه وجود دارد، 2 مورد ساده برای عادت دادن کاربر به خود رابط، در حالی که 3 مورد دیگر به کارهای بسیار بیشتری می روند.

عمق برای ساخت چند بازی ساده و یک برنامه نوع نقاشی. اینها برنامه اسکرچ برای گوشی اسکرین‌کست‌های ساده «تماشا و تکرار» نیستند، یادگیرنده وظایفی را برای انجام دادن تعیین می‌کند و اگر آن را کمی سخت بداند، یک ویدیوی راه‌حل وجود دارد تا مطمئن شود که به پایان ساخت برنامه رسیده است.

  • ۰۱/۰۲/۱۸
  • javad salehi

برنامه اسکرچ برای گوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی