یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی کودکان5

برای دانش‌آموزان بهتر است که با سایر l تجربه  برنامه نویسی کودکان داشته باشندزبان ها از قبل و زمانی که به کلاس هشتم یا بیشتر رسیدند مناسب هستند. این زبان عناصر زیادی در خود دارد و دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از ابزارهای کدنویسی سازگار با جاوا اسکریپت، مانند Finch 2.0، Tello EDU و Cue Robot، مفاهیم کدنویسی جدید، مانند آرایه‌ها، جداول حلقه، توابع و موارد دیگر را بیاموزند.

هر یک از این زبان های برنامه نویسی مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد دانشگاهی و دنیای واقعی برای دانش آموزان دارد. علاوه بر آموزش مهارت‌های واقعی مورد نیاز برای حرفه‌های علوم کامپیوتر، کودکان همچنین می‌توانند یاد بگیرند که چگونه به صورت انتزاعی فکر کنند، مشکلات را به بخش‌های قابل مدیریت تقسیم کنند و از استراتژی‌های تفکر محاسباتی استفاده کنند.

ما شما را تشویق می کنیم تا برای محتوای بیشتر برنامه نویسی کودکان در مورد کدنویسی و CS Ed Week برخی از برچسب های زیر را بررسی کنید! و مانند همیشه، حتما ما را در توییتر و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر دنبال کنید. ما را در پروژه های Hour of Code 2021 خود نیز تگ کنید! 10 محبوب ترین زبان برنامه نویسی کودکان در سال 2022 کدامند

ما در سال 2022 زبان های برنامه نویسی پیشرو برای بچه ها و برنامه نویسان مبتدی را برای شما آورده ایم. این زبان ها برای معرفی آنها به دنیای علوم کامپیوتر عالی هستند.

توییت به اشتراک بگذارید

10 زبان برنامه نویسی برتر برای کودکان در سال 2022 کدامند؟ با توجه به وابستگی بیشتر جهان به فناوری در حال توسعه و علم کامپیوتر که همچنان یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان است، یادگیری کدنویسی امروز کمتر از یک مهارت زندگی نیست. بچه‌ها، بزرگسالان - همه ما باید کدنویسی را یاد بگیریم و نه، لازم نیست آنقدرها هم سخت باشد. برنامه نویسی کودکان بهترین راه برای شروع این است که از ساده ترین ها شروع کنید و به سمت بالا بروید.

 و در حالی که بزرگسالان نیز می توانند کدنویسی را یاد بگیرند، شروع از سنین پایین به شدت توصیه می شود. گفته می‌شود، والدین نیز باید مراقب باشند که بچه‌ها را در سنین پایین با کدنویسی آشنا نکنند، زیرا خطر بیشتری وجود دارد که کودک برای یادگیری آن خیلی زود تلاش کند و سپس به تعویق بیفتد. باید در نظر داشت که هر کودک متفاوت است و می تواند زبان های کدنویسی را با سرعت یا سنی متفاوت از سایرین یاد بگیرد.

اما بله، در دنیای رقابتی فزاینده، اصول برنامه نویسی قطعاً به فرد ایرانیان سایبر کمک می کند تا نسبت به دیگران برتری داشته باشد. پس سوال این است: با کدام زبان برنامه نویسی باید شروع کرد؟ به جای اینکه کدام زبان برنامه نویسی یک شروع ایده آل برای بچه ها است؟

در این وبلاگ بهترین زبان های برنامه نویسی ب برنامه نویسی کودکان رای بچه ها در سال 2022 را برای شما آورده ایم. آنها بر اساس رتبه آنها در زیر ذکر شده اند:

1. Scratch 3.0

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری و جامعه آنلاین است که عمدتاً کودکان را هدف قرار می دهد و با کدگذاری با "بلوک ها" در ویرایشگر انجام می شود. کاربران Scratch می توانند با استفاده از یک رابط بلوک مانند پروژه های آنلاین ایجاد کنند. این اولین در لیست ما است زیرا درک آن برای بچه ها و مبتدیان آسان است.

Scratch که توسط آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است، بنابراین یک زبان برنامه نویسی رویداد محور و مبتنی بر بلوک است که به بیش از 70 زبان ترجمه شده است و در اکثر نقاط جهان استفاده می شود. این زبان به عنوان یک زبان مقدماتی استفاده می شود زیرا ایجاد برنامه های جالب با استفاده از Scratch نسبتاً آسان است و مهارت های آموخته شده در Scratch را می توان در سایر زبان های برنامه نویسی پایه مانند Python و Java اعمال کرد.

 یادگیری اسکرچ به بچه ها این امکان را می دهد که برنامه نویسی کودکان مانند برنامه نویسان فکر کنند و درک بهتری از مفاهیم کلیدی کدنویسی پیدا کنند، که به نوبه خود یادگیری زبان های دیگر کدنویسی را بسیار آسان تر می کند. یادگیری زبان های کدنویسی اغلب یک فرآیند متوالی است و لزوماً یک فرآیند موازی نیست، بنابراین یادگیری Scratch راه ایده آلی برای شروع است. در واقع، بسیاری از

  • ۰۱/۰۲/۱۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی