یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در حالی که جوامع زبان برنامه نویسی اغلب در بین پلتفرم ها توزیع می شوند، ما آموزش زبان برنامه نویسی کودکانفکر می کنیم Stack Overflow فشارسنج خوبی برای فعالیت های جامعه است. Stack Overflow یک مقصد محبوب است که در آن توسعه‌دهندگان مشکلات و راه‌حل‌های سؤالات را به اشتراک می‌گذارند.

 

ما Stack Overflow را بررسیآموزش زبان برنامه نویسی کودکان کردیم و تعداد سوالات مرتبط با هر زبان را یادداشت کردیم. سپس از این اطلاعات برای ایجاد نموداری استفاده کردیم که محبوب‌ترین زبان‌ها را بر اساس تعداد کل سؤالات رتبه‌بندی می‌کند.

 

داده‌های ما تمام سوالاتی را که از زمان معرفی این پلتفرم روی Stack Overflow نوشته شده است را شامل می‌شود. برنامه نویسی کودکان در 15 نوامبر 2008 راه اندازی شد. ما معتقدیم که بررسی تمام سوالات نوشته شده معیار مفیدتری نسبت به رشته های اخیر است زیرا بسیاری از رشته های تاریخی که دیگر فعال نیستند ممکن است همچنان مفید باشند. حتی زمانی که زبان ها به روز می شوند، اکثر به روز رسانی ها به اندازه کافی مهم نیستند که سوالات قبلی را بی فایده نشان دهند. همچنین، بسیاری از افراد ممکن است از پایگاه های کد قدیمی استفاده کنند و بنابراین برای نسخه های قدیمی یک ابزار به مستندات تکیه کنند.

 

در اینجا ده زبان برنامه نویسی محبوبی که بر اساس فعالیت انجمن در Stack Overflow شناسایی کردیم، آمده است:

می بینیم که همه زبان های برنامه نویسی برتر در لیست ما به طور گسترده در Stack Overflow مورد بحث قرار گرفته اند. زبان هایی که اغلب در Stack Overflow مورد بحث قرار می گیرند مشابه مهارت هایی هستند که اغلب در فرصت های شغلی ذکر شده است.

 

نه مهارت از ده مهارت دآموزش زبان برنامه نویسی کودکانر طبقه‌بندی «محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی بر اساس فرصت‌های شغلی» در نمودار فعالیت جامعه ما در بالا نشان داده شده است. تنها زبانی که منتقل نمی شود C است. با این گفته، C++ و C#، که هر دو بر پایه C هستند و در بسیاری از برنامه های توسعه نرم افزار مدرن استفاده می شوند، در هر دو نمودار وجود دارند. این نشان نمی دهد که C محبوب نیست، بلکه C به اندازه C ++ و C در Stack Overflow محبوب نیست.

 

هرچه سؤالات بیشتری در Stack Overflow پیدا کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که سؤالی مشابه سؤالی که دارید وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در میان بیش از دو میلیون سؤال در جاوا اسکریپت پراکنده شده است، احتمالاً اسنادی در موردآموزش زبان برنامه نویسی کودکان خطاهایی که با آنها روبرو می شوید یا پاسخ هایی به سؤالات خود پیدا می کنید. یا ممکن است کدهایی را پیدا کنید که بتوانید در کار خود از آنها استفاده کنید.

 

حتی اگر سوالی که دارید مستند نشده باشآموزش زبان برنامه نویسی کودکاند، تعداد انبوه سوالات نشان می دهد که توسعه دهندگان زیادی در پلتفرم وجود دارند که برخی از آنها ممکن است بتوانند به شما در مورد سوال شما کمک کنند. یک جامعه بزرگتر به این معنی است که شما باید بتوانید پاسخی برای درخواست خود پیدا کنید یا برای رفع اشکال یک مشکل در مدت زمان کوتاه تری کمک بگیرید. هر چه تعداد کاربران و فعالیت های بیشتری برای یک زبان برنامه نویسی خاص وجود داشته باشد، احتمال موفقیت شما در یادگیری آن بیشتر می شود.

  • ۰۱/۰۲/۲۱
  • javad salehi

برنامه نویسی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی