یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کلاس های تابستانی1

زبان های اسکریپت دقیقا برعکس کلاس های تابستانی هستند. آنها اغلب تفسیر می شوند، به این معنی که کد آنها به جای گذراندن یک فرآیند کامپایل در یک برنامه، در لحظه اجرا می شود. زبان های توسعه وب اغلب زبان های برنامه نویسی هستند.

زبان های نشانه گذاری دقیقاً زبان های برنامه نویسی نیستند، اما برای توسعه وب استفاده می شوند. اینها برچسب های قابل خواندن توسط انسان هستند که برای قالب بندی یک سند استفاده می شوند.

زبان‌های توسعه وب در ایجاد وب‌سایت‌ها، هم در فرانت‌اند و هم در پشت‌اند، تخصص دارند.

زبان های فرانت اند (یا سمت کلاینت) یک وب سایت را در مرورگر کاربر تغییر می دهند. به عنوان مثال، کلیک کردن بر روی چیزی در وب سایت و تولید یک انیمیشن نتیجه برنامه نویسی frontend مانند CSS، HTML5 و JavaScript است. معمولاً با ترکیبی از همه این زبان ها تولید می شود.

زبان های پشتیبان (یا سمت سرور) کلاس های تابستانی یک سایت را در سمت سرور یا برنامه تغییر می دهند. به عنوان مثال، ارسال داده های فرم یا تغییر چیزی در پایگاه داده از برنامه نویسی باطن می آید.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از افراد از اصطلاح "زبان های برنامه نویسی" برای اشاره به کل زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند. زبان برنامه نویسی یک زبان برنامه نویسی تخصصی است، اما همه زبان های برنامه نویسی زبان برنامه نویسی نیستند.

همه زبان‌هایی که در زیر توضیح داده می‌شوند، به معنای دقیق زبان برنامه‌نویسی نیستند، اما همه آنها برای ایجاد کد استفاده می‌شوند.زمان شروع!آیا می خواهید یک توسعه دهنده باشید؟ 👩💻 در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد زبان های برنامه نویسی بدانید و اینکه کدام یک برای مسیر شغلی شما بهترین است

برای توییت کلیک کنیدHTML و CSSلوگوهای HTML5 و CSS3 لوگوهای HTML5 و CSS3

در حالی که HTML و CSS از نظر کلاس های تابستانی فنی ایرانیان سایبر زبان های برنامه نویسی نیستند، HTML5 و CSS3 برای شروع حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده وب فرانت اند ایده آل هستند. این دو بلوک‌های سازنده هر صفحه وب را تشکیل می‌دهند: HTML محتوای یک صفحه را ساختار می‌دهد، CSS استایل را ایجاد می‌کند و آن ساختار را تغییر می‌دهد.

HTML و CSS یک نقطه شروع عالی برای هر توسعه دهنده جوانی است. HTML یک زبان نشانه گذاری آسان برای یادگیری است، CSS شما را کمی بیشتر به چالش می کشد، اما یادگیری آن خیلی سخت تر نیست.پلت فرم توسعه وب Frontend.رفع HTML ساده است. حتی CSS نیز نسبتاً ساده است.

محبوبیت شماره 12 در رتبه بندی بهترین زبان هاسال 2019 IEEE. مورد علاقه 54٪ از توسعه دهندگان StackExchange در سال 2020.طبق PayScale، میانگین حقوق 64 هزار دلار در سال. همچنین نگاهی به میانگین حقوق یک طراح وب بیاندازید.

مزایا عملا ضروری است که یک توسعه دهنده کلاس های تابستانی وب ظاهری باشید. یادگیری بسیار آسان، حتی برای کسانی که تجربه برنامه نویسی ندارند. محبوبیت قابل توجه آن یافتن منابع رایگان را آسان می کند. به خوبی در همه دستگاه ها پشتیبانی می شود.

معایب آن حقوق بالا را برای شما تضمین نمی کند زیرا برای همه مشاغل به عنوان یک توسعه دهنده وب ظاهری الزامی است. مشکلات سازگاری بین مرورگرها همیشه جای نگرانی است.جاوا اسکریپت لوگوی انجمن جاوا اسکریپت لوگوی انجمن جاوا اسکریپت

اگرچه HTML و CSS برای توسعه دهندگان وب فرانت اند ضروری است، جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان ها است. در حالی که HTML ساختار را ایجاد می کند و CSS سبک را ایجاد می کند، جاوا اسکریپت عملکردهای پیشرفته سمت کلاینت را به یک صفحه وب اضافه می کند.

برخلاف HTML و CSS، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی و برنامه نویسی واقعی است. این بدان معنی است که می توان کارهای بیشتری با آن انجام داد، اما یادگیری آن نیز کمی دشوارتر است. با این حال، اگر می خواهید چیزی بیش از یک صفحه مسطح ایجاد کنید، قطعا باید جاوا اسکریپت را بدانید.

پلتفرم برنامه نویسی Frontend. به ندرت برای توسعه کلاس های تابستانی موبایل یا توسعه نرم افزار استفاده می شود.

  • ۰۱/۰۲/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی