یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یادگیری بصری و بلوکی زبان های برنامه نویسی کودکان  بهترین روش برای یادگیری اصول برنامه نویسی رایانه در کودکان است. آیا می خواهید پس از کدگذاری ساده ، فرزندتان را با کدگذاری مبتنی بر بلاک آشنا کنید؟ این به عنوان عاقلانه ترین انتخاب پیش می رود.

 

این با یک کتابخانه JavaScript در دسترس است ، که به شما کمک می کند در حالی که در همان سیستم عامل هستید به سایر زبانهای برنامه نویسی نزدیک شوید. این گزینه ها را به کودک شما پیشنهاد می دهد تا درباره پایتون ، Lua و سایر زبان های برنامه نویسی کودکان  زبانهای معروف برنامه نویسی اطلاعات بیشتری کسب کند.

 

بهترین برای؟

 

مناسب کودکان بالای 10 سال است زبان های برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر بدون اینکه متوجه شوند به سرعت بزرگ می شوند ، بنابراین فرصتی را برای القای دانش در مورد زبان های برنامه نویسی از دست ندهید.

 

5.++ C

 

شرکت در یکی از زمینه هایی که والدین آرزو می کنند فرزندانشان باشند نیز وجود دارد. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که می خواهید یک کارآفرین پرورش دهید ، C ++ زبان برنامه نویسی است که باید در نظر بگ زبان های برنامه نویسی کودکان یرید.

 

این برای تولید برنامه ها در سیستم  زبان های برنامه نویسی کودکان استفاده می شود. بنابراین ، معرفی این زبان به فرزند شما یاد می دهد که چگونه اساساً برنامه ها تولید می شوند. حتی بعد از یادگیری آن ، ممکن است به سمت ایجاد برنامه هایی برای ویندوز برود.

 

بهترین برای؟

 

گروه سنی پیشنهادی برای  زبان های برنامه نویسی کودکان  سال است. با ایجاد انگیزه برای یادگیری این زبان برنامه نویسی ، به کارآفرینان آینده خود گزینه هایی بدهید.

  • ۰۱/۰۲/۲۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی