یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

MALVERN، Pa. - افرادی آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین که علاقه مند به توسعه برنامه های Android خود هستند می توانند در بهار امسال در یک دوره جدید در Penn State Great Valley ثبت نام کنند.

توسعه اپلیکیشن اندروید که برای دنبال کردن دو دوره آموزشی جاوا غیر اعتباری Great Valley طراحی شده است، نور جدیدی بر قابلیت‌های برنامه‌نویسی می‌افکند. با استفاده از Android Studio، دانش‌آموزان مجموعه‌ای از برنامه‌های کوچک را آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین ایجاد می‌کنند تا درک بیشتری از پروژه‌های نرم‌افزاری دنیای واقعی به دست آورند.

 

این دوره که توسط مربی کاتلین مالون تدریس می شود، فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا مهارت های برنامه نویسی موجود خود را تقویت کنند.

مالون یک متخصص آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین فن آوری باتجربه است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ویلانوا با مدرک لیسانس در اقتصاد، به عنوان دستیار پژوهشی در بانک فدرال رزرو نیویورک شروع به کار کرد. در آنجا، او با مجموعه داده های بزرگ کار کرد،

 

که باعث علاقه به فناوری و داده ها شد و در نهایت تغییر شغلی را ایجاد کرد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه نیویورک گرفت و به عنوان معمار راه حل در هیولت پاکارد مشغول به کار شد.

 

اما مالون فناوری را نیز وارد زندگی شخصی خود کرد. او که مادر سه فرزند پرمشغله ای بود، به راهی برای ساده کردن آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین مراقبت از کودک با پرستار کودکش نیاز داشت. او Sitterberry را توسعه داد، اپلیکیشنی که به ایرانیان سایبر پرستاران کودک و والدین اجازه می‌دهد در دسترس بودن ارتباط برقرار کنند و برنامه‌ریزی کنند. این برنامه بسیار موفق بود:

 

توسط TechCrunch ارائه شد، که فرصتی را برای Malone ایجاد کرد تا برنامه خود را در رویدادی در شهر نیویورک ارائه دهد. Sitterberry همچنین در برنامه FbStart فیس بوک پذیرفته شد که از توسعه دهندگان برنامه با ارائه مشاوره، نرم افزار رایگان و تبلیغات پشتیبانی می کند.

مالون، که در کالج اجتماعی آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین شهرستان دلاور نیز تدریس می کند، از این فرصت برای آموزش متخصصان منطقه لذت می برد. دو دوره جاوا مالون در گریت ولی، گروه متنوعی از دانش‌آموزان را جذب می‌کند - از افرادی که علاقه‌مند به تبدیل شدن به توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستند تا مدیران پروژه‌ای که می‌خواهند جنبه برنامه‌نویسی شغل خود را بهتر درک کنند.

 

او خاطرنشان کرد: "دانش آموزان گریت ولی پرشور هستند." «اگرچه آنها در دوره‌های بدون اعتبار ثبت‌نام می‌کنند، به نظر من آنها بسیار خودانگیخته و با انگیزه هستند. اگر کسی بخواهد به چالش کشیده شود، می توانم کارهای فنی بیشتری را به او محول کنم. من عاشق این هستم آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین که بتوانم دوره هایم را سفارشی کنم."

مالون که اخیراً در کنفرانس زنان در فناوری ویلانوا صحبت می‌کند، از دیدن مشارکت زنان بیشتر و نشان دادن علاقه به برنامه‌نویسی هیجان‌زده است. در جدیدترین دوره آموزشی جاوا در گریت ولی، زنان بیش از نیمی از کلاس را تشکیل می دهند.

 

مالون گفت: «مهارت های برنامه نویسی مورد تقاضا هستند. دوره هایی مانند مقدمه

مفاهیم برنامه نویسی با استفاده از جاوا و برنامه نویسی جاوا شی گرا فرصت های فوق العاده ای برای دانش آموزان برای کسب مهارت های اولیه است. با دوره های جدید توسعه برنامه اندروید، آنها می توانند توانایی های خود را در یک خروجی خلاق اعمال کنند. این می تواند راهی عالی برای ایجاد تغییر شغلی یا ورود مجدد به نیروی کار باشد.»

این دوره هفت هفته ای روزهای پنجشنبه از ساعت 18 تا 21 برگزار می شود. آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین ثبت نام در روز دوشنبه، 30 اکتبر باز خواهد شد. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت Penn State Great Valley بیابید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی