یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

ما همیشه تلاش می کنیم تا قیمت های کلاس های تابستانی خود را تا حد امکان پایین بیاوریم و همیشه می توانیم قیمت های شما را شکست دهیم! اگر یک فروشگاه بازی پیدا کردید که یکی از بازی‌های ما را ارزان‌تر از ما می‌فروشد، یک ایمیل با مدرک ارسال کنید و ما قیمت را کاهش می‌دهیم!

 باور کنید یا نه، بازی هایی مانند Minecraft به بچه ها انگیزه می دهد تا مطالعه کنند. برای یادگیری بازی کردن، آنها در حال خواندن انجمن ها و کتاب های Minecraft هستند. و، کتاب های داستانی جدیدی در مورد ماجراهای Minecraft وجود دارد که بچه ها نیز در حال خواندن آنها هستند.

کلایو تامپسون در یک مقاله WIRED توضیح می‌دهد: «Minecraft با فرهنگ سواد احاطه شده است. بازی با حداقل دستورالعمل‌ها یا آموزش‌ها ارائه می‌شود، بنابراین بازیکنان جدید بلافاصله به دنبال اطلاعات در مورد نحوه عملکرد آن هستند.

یعنی . . . بررسی متون آموزشی در ویکی‌های Minecraft و سایت‌های "راهپیمایی" که توسط گیمرها برای گیمرها نوشته شده است. یا جستجو در کتابچه‌های راهنمای چاپی مانند The Ultimate Player’s Guide to Minecraft یا کتاب رسمی Minecraft Redstone.

بعد از سفر اخیر به کتابفروشی برای چند کلاس های تابستانی کتاب Minecraft برای بچه‌هایم، فکر کردم برخی از بهترین کتاب‌های Minecraft را که می‌توانید برای بچه‌های خود خریداری کنید، به شما بگویم. (شاید برای کریسمس یا هر زمان هدیه؟) چون خواندن خواندن است، درست است؟!

برخی از این کتاب ها راهنما (غیرداستانی)، برخی دیگر رمان (داستانی) و تعدادی کتاب فعالیت هستند.

کتاب های مورد علاقه Minecraft. Minecraft: The Island (کتاب رسمی رمان Minecraft 1) نوشته مکس بروکس

خواننده توصیه می شود! در اولین ماجراجویی، Z در جزیره‌ای در Minecraft گیر افتاده است و برای زنده ماندن باید اسرار آن را کشف کند.

***همه 9 کتاب MINECRAFT در این سری را از اینجا ایرانیان سایبر دریافت کنید.کتاب های Diary of a Minecraft Zombie Minecraft توصیه شده برای بچه ها

کتاب خاطرات یک Minecraft Zombie 1: A Scare of a Dare توسط Herobrine Books (SERIES) (سنین 6 تا 10)

جملات کوتاه با مشاهدات شوخ در مورد زندگی از کلاس های تابستانی منظر یک زامبی Minecraft که شما را عصبانی می کند. از این که این یک خواندن بسیار سرگرم کننده و خنده دار بود، حداقل تعجب کردم. هیچ چیز ترسناکی نیست فقط سرگرم کننده است. مخصوصاً برای علاقه مندان به Minecraft. (اینها برای مشترکین Kindle Unlimited رایگان هستند!)

Crack in the Code (Minecraft Stonesword Saga #1) توسط نیک الیوپولوس

این داستان ماجراجویی که با فونت‌های سرگرم‌کننده به تصویر کشیده شده است، بازیکنان را با بازیکن جدیدی به نام نیک وارد بازی می‌کند. متأسفانه، نیک دوست دارد کد را تغییر دهد و این ممکن است همه آنها را بکشد.

Into the Game (Minecraft Woodsword Chronicles) اثر نیک الیوپولوس

اولین بار در یکی از بهترین سری کتاب های Minecraft، این ماجراجویی پنج بازیکن را دنبال می کند که به داخل بازی منتقل می شوند – و واقعی است و آنها باید از تمام مهارت های بقا و حل کلاس های تابستانی مسئله خود برای زنده ماندن استفاده کنند. مجموعه جعبه‌ای از کتاب‌های 1 تا 4 در اینجا.

بهترین کتاب های ماین کرافت برای بچه ها.خاطرات یک جنگجوی 8 بیتی توسط کیوب کید، با تصویرسازی شده توسط سابوتن

رانت یک بچه 12 ساله است که مشکلات واقعی دارد. او نمی خواهد یک روستایی معمولی با زندگی خسته کننده باشد. او می خواهد مانند استیو یک جنگجو باشد.

 بنابراین وقتی مدرسه‌اش بالاخره موافقت می‌کند که روستاییان کلاس های تابستانی ممکن است برای مقابله با حملات شبانه به جنگجویان نیاز داشته باشند، هیجان‌زده می‌شود. هنگامی که استیو همه چیز را از دست می دهد و با خانواده رانت نقل مکان می کند، رانت امیدوار است

  • ۰۱/۰۳/۰۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی