یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

که استیو در آموزش جنگجویان کمک کند. اما کلاس های تابستانی این مردی به نام مایک است که در زندان دهکده کمک می کند زیرا استیو بسیار افسرده است.

 رانت یک شخصیت قابل ربط، عمدتاً جدی است که فقط یک زندگی متفاوت می‌خواهد - مانند اکثر بچه‌های هم سن خود و برای یک فرصت رویایی رقابت می‌کند. یک کتاب Minecraft فوق العاده با تصاویر!

کتاب فرار معبد نفرین شده (خاطرات یک جنگجوی 8 بیتی) نوشته آلن تی پویسگور

در این کتاب ماجراجویی خودت را انتخاب کن، تو رانت، یک نوب روستایی که تبدیل به جنگجو شده است. روستای شهر در خطر پادشاه نفرین شده است و فقط شما می توانید کمک کنید. شما باید تصمیم بگیرید، معماها، مشکلات و معماها را حل کنید تا نمردید و همه از جمله بهترین دوستانتان Breeze و Eeebs را نجات دهید. تصاویر خارق‌العاده، کلاس های تابستانی طراحی جالب و ماجراهای هیجان‌انگیز، این کتاب را به اولین کتاب قاتل در سری جدید تبدیل کرده است.

Lost in the Nether: Tales of an 8-bit Kitten توسط Cube Kid

Eeebs یک بچه گربه Minecraft است که در Nether گم می شود و در آنجا قدرت های ماوراء طبیعی از جمله توانایی صحبت کردن پیدا می کند. این ماجراجویی هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی عالی، از نظر بصری جذاب و اکشن زیاد، Eeeebs را در مقابل ارتش Endernova و Enderman قرار می‌دهد…

بهترین کتاب های ماین ایرانیان سایبر کرافت برای بچه ها

Trayaurus and the Enchanted Crystal اثر کلاس های تابستانی Dan TDM، تصویرگری شده توسط Doreen Mulryan

این یک رمان گرافیکی از DanTDM، یک YouTuber Minecraft است. دخترم آن را دوست نداشت، اما نقدهای خوبی دریافت می کند، بنابراین ارزش بررسی دارد. داستان در مورد DanTDM و Trayaurus است که کریستال‌های قدرتمندی را پیدا می‌کنند که می‌توان از آنها برای خیر یا شر استفاده کرد، بنابراین مشکل بزرگی است که دنتون، دشمن اصلی آنها نیز یک خرده پیدا کرده است!

تهاجم به جهان دیگر.تهاجم به جهان فراتر از مارک چورتونGameknight999 دوست داشت بازی را برای سایر بازیکنان خراب کند (به نام غم و اندوه) تا زمانی که اختراع پدرش او را از راه دور به بازی منتقل کرد. حالا او نگران است که اگر در Minecraft کشته شود، چه اتفاقی می‌افتد - آیا او دوباره اسپین می‌کند؟

 و او متوجه می شود که موجودات موجود در بازی واقعاً زنده هستند و او باید برای زنده ماندن با دیگران کار کند. دخترم فکر می‌کند این بهترین مجموعه کتاب Minecraft برای کودکان است. شما چی فکر میکنید؟

بهترین کتاب های Minecraft برای کودکان.کتاب کلاس های تابستانی دوست داشتنی استمپی نوشته استمپی (جوزف گرت) محبوب درYouTube، اکنون یک کتاب رسمی Stampy با اطلاعات، بازی‌ها، جوک‌ها، فعالیت‌ها و کمیک‌ها وجود دارد. این کار معتادان Minecraft را ساعت ها درگیر می کند!

دایره المعارف غیر رسمی نهایی برای Minecrafters نوشته مگان میلر

این کتاب یک کتاب بزرگ از هک‌های بازیکنان است که در یک قالب دایره‌المعارفی با مرجع آسان سازمان‌دهی شده است، این کتاب نکات و نکات بازی، نحوه بقا و پیشرفت و حالت‌های مختلفی را که می‌توانند بازی را بهبود بخشند به خوانندگان نشان می‌دهد. این کتاب به صورت تمام رنگی در سراسر تصویر نشان داده شده است، و ساخت، مبارزه، محافظت و زنده ماندن در دنیای خلاق خود را برای Minecrafters جدید و با تجربه آسان می کند.

کتاب های ماین کرافت.کتاب The Minecraft Essential Handbook: An Official Mojang Book توسط Scholastic

در این راهنما برای زنده ماندن در Minecraft، نحوه یافتن منابع کلاس های تابستانی ، ساختن سرپناه، ساخت ابزار دستی، محافظت از خود در برابر هیولاها و اصول اولیه را بیاموزید. دختر من عاشق این سری کتاب است!

کتابچه راهنمای Minecraft Redstone.کتابچه راهنمای Minecraft Redstone توسط Scholastic

  • ۰۱/۰۳/۰۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی