یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

App Inventor به شما دانلود نرم افزار اپ اینونتور این امکان را می دهد که بدون نوشتن کد برنامه، برنامه های اندروید ایجاد کنید. به جای نوشتن کد، به صورت بصری ظاهر برنامه را طراحی می کنید و سپس رفتار آن را با پیکربندی بلوک ها مشخص می کنید.

 

تیم مخترع برنامه بلوک‌هایی را برای تقریباً هر کاری که می‌توانید با یک تلفن اندرویدی انجام دهید، و همچنین بلوک‌هایی برای انجام کارهای «برنامه‌نویسی مانند» ایجاد کرده‌اند - متغیرهایی برای به خاطر سپردن چیزها، بلوک‌های foreach و while برای دانلود نرم افزار اپ اینونتور تکرار عملیات، و شرطی (اگر ) مسدود می کند تا برنامه شما بتواند سؤال بپرسد و بر اساس پاسخ ها منشعب شود. حتی بلوک هایی برای ذخیره اطلاعات در پایگاه داده و صحبت با سرویس های وب مانند توییتر وجود دارد.

 

می‌توانید تقریباً هر برنامه‌ای را که می‌توانید تصور کنید با App Inventor بسازید: بازی‌ها، برنامه‌های اطلاعاتی با داده‌های تولید شده توسط کاربر، برنامه‌های راحتی شخصی، برنامه‌هایی برای کمک به افراد در برقراری ارتباط، برنامه‌هایی دانلود نرم افزار اپ اینونتور که از حسگرهای تلفن استفاده می‌کنند، و حتی برنامه‌هایی که با سرویس‌های وب صحبت می‌کنند. توییتر.

 

به جای گیر کردن با برنامه های موجود در تلفن یا بازار اندروید، می توانید برنامه های خود را بسازید. شما می توانید برنامه هایی را فقط برای استفاده شخصی خود بسازید، یا آن ایده برنامه قاتل را که نمی توانید از ذهن خود خارج کنید، پیاده سازی/نمونه سازی کنید.

 

یک راه برای شروع با App Inventor ساخت بازی است. ایرانیان سایبر در عرض چند ساعت، می‌توانید بازی‌هایی مانند Whack--Mole، Tic-Tac-Toe، Pong یا بازی‌هایی بسازید که به شما اجازه می‌دهد تصاویر خنده‌داری را روی صورت خواهر یا برادرتان بکشید. حتی می‌توانید از حسگر جهت‌گیری تلفن استفاده کنید و بازی بسازید که در حالی که بازیکن گوشی را کج می‌کند، توپ را در پیچ و خم حرکت می‌دهد.

 

اما App Inventor فقط برای ساخت بازی ها نیست. همچنین می‌توانید از آن برای ساختن نرم‌افزارهای آموزشی استفاده کنید - دانلود نرم افزار اپ اینونتور آزمون‌ها و سایر برنامه‌هایی که به کاربر اجازه می‌دهند از طریق یک توالی اطلاعات قدم بگذارند. می‌توانید یک برنامه مسابقه بسازید تا به شما و همکلاسی‌هایتان کمک کند

 

تا برای یک آزمون مطالعه کنید، دانلود نرم افزار اپ اینونتور یا یک مسابقه آزمون ریاضی برای خواهر کوچکتان که روی جداول ضرب او کار کند. می‌توانید همه زنگ‌ها و سوت‌هایی را که می‌خواهید به این آزمون‌ها اضافه کنید - می‌توانید

 

از مؤلفه پخش‌کننده موسیقی برای ایجاد یک برنامه Name That Tune یا مؤلفه ویدیو برای ایجاد مسابقه‌ای برای نمایش کلیپ‌های فیلم‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید. با مؤلفه TextToSpeech، حتی ممکن است از تلفن بخواهید سؤالات را بپرسد یا پاسخ ها را دانلود نرم افزار اپ اینونتور صدای بلند گزارش کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی