یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با این آموزش های مبتدی، اصول اولیه اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor برنامه های برنامه نویسی برای اندروید را خواهید آموخت.App Inventor یک سرویس رایگان و مبتنی بر ابر است که با استفاده از یک مرورگر وب به آن دسترسی دارید.

با یک حساب Google (Gmail یا ایمیل مدرسه مرتبط با Google) وارد شوید تا فوراً شروع به اختراع کنید!

برای مشاهده برنامه خود در تلفن خود در حین ساخت: • دستورالعمل های اتصال تلفن خود را به App Inventor در رایانه خود دنبال کنید. • اگر اندرویدی ندارید، هرگز نترسید، می توانید از شبیه ساز روی صفحه استفاده کنید!

ساخت اپلیکیشن موبایل با App Inventor

این چهار ویدیوی کوتاه را دنبال کنید و سه برنامه کاربردی برای نمایش آن خواهید داشت! پس از ساختن برنامه‌های آغازین، که حدود یک ساعت طول می‌کشد، می‌توانید به گسترش آن‌ها با قابلیت‌ اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor های بیشتر ادامه دهید، یا می‌توانید شروع به ساخت برنامه‌هایی با طراحی خود کنید. اکنون با ویدیو 1 زیر شروع کنید.

1. برنامه تبدیل متن به گفتار TalkToMe

متن به گفتار به طرز شگفت آوری سرگرم کننده است. با این برنامه شروع که صحبت می کند، خودتان متوجه شوید.

مشاهده آموزش به صورت متن و تصویر (PDF)

با پخش کننده Text-to-Speech گوشی خود مشکل دارید؟ از ایرانیان سایبر اینجا کمک بگیرید2. برنامه TalkToMe توسعه یافته: لرزش!

آن را به ترفندها وادار کنید! اگر تلفن اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor به لرزش پاسخ دهد، و همچنین هر عبارتی را که به آن می‌گویید بگوید چطور؟

مشاهده آموزش به صورت متن و تصویر (PDF)

3. برنامه بازی BallBounce

فلنگ، فلنگ، فلانگ؟ هر چه اسمش را بگذارید، پریدن توپ به دور صفحه نمایش یک سرگرمی خالص است.

این آموزش را در متن و تصویر (PDF) دنبال کنید

چه کسی به کاغذ نیاز دارد؟ تمام روز را روی صفحه گوشی خود Doodle کنید.این آموزش را در متن و تصویر (PDF) دنبال کنیددانلود نسخه PDF آموزش گسترش برنامه های اولیه

شما فقط چند برنامه بسیار جالب ساختید! اما اکنون لذت واقعی آغاز می شود: سعی کنید TalkToMe را به یک توپ جادویی 8 تبدیل کنید. BallBounce را به یک بازی مینی گلف تبدیل اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor کنید، DigitalDoodle را با افزودن رنگ ها و ترکیب تصاویر به عنوان پس زمینه در PaintPot به سطح بعدی ببرید. احتمالات واقعا بی نهایت هستند!

برای ایده های بیشتر، مجموعه کامل آموزش ها را ببینید. با MITs App Inventor 2، هر کسی می‌تواند برنامه‌های اندرویدی کامل و کارآمد را بدون نوشتن کد بسازد! این آموزش کامل به شما کمک می کند تا دقیقاً این کار را انجام دهید، حتی اگر هیچ تجربه برنامه نویسی نداشته باشید. برخلاف کتاب‌هایی که بر روی نسخه منسوخ Google متمرکز شده‌اند، Learning MIT App Inventor از ابتدا برای MIT به‌روزرسانی شده نسخه 2 نوشته شده است.

نویسندگان شما را گام به گام در هر کار و ویژگی راهنمایی می‌کنند و به شما نشان می‌دهند که چگونه برنامه‌ها را با کشیدن، ایجاد کنید. انداختن و اتصال قطعات پازل نه نوشتن کد. همانطور که یاد می گیرید، همچنین بر تکنیک های طراحی و توسعه متخصص تسلط خواهید داشت که اگر می خواهید کد بنویسید، می توانید بر اساس آنها بسازید.

از طریق پروژه‌های عملی، بر ویژگی‌های اعم از GPS گرفته تا انیمیشن تسلط خواهید داشت، رابط‌های کاربری با کیفیت بالا ایجاد می‌کنید، همه چیز را کار می‌کنید، و همه آن‌ها را با شبیه‌ساز App Inventors آزمایش می‌کنید. (شما حتی به یک دستگاه اندرویدی هم نیاز ندارید!) با App Inventor 2 MIT، هر کسی می‌تواند برنامه‌های اندرویدی کامل و کارآمد اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor بسازد - بدون نوشتن کد! این آموزش کامل به شما کمک می کند تا دقیقاً این کار را انجام دهید، حتی اگر هیچ تجربه برنامه نویسی نداشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی