یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

. اکنون کد بلاک شما آماده است. برنامه  پروژه اپ اینونتور خود را با کلیک بر روی Connect Menu اجرا کنید و Emulator را انتخاب کنید. چند ثانیه صبر کنید و برنامه خود را مستقیماً روی صفحه اجرا کنید. چگونه بر محدودیت پروژه App Inventor 30 مگابایتی غلبه کنیم

توجه: محدودیت ساخت از 30 جولای 2020 به 30 مگابایت افزایش یافته است!

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به نکات انیس نگاهی بیندازید، زیرا دارایی های شما ممکن است خیلی حجیم، خیلی بزرگ یا فقط بی نیاز باشند: اگر به آنها نیاز ندارید، از شر آنها خلاص شوید. اگر خیلی بزرگ هستند، یا اندازه آنها را تغییر دهید یا بعد از اولین بار اجرای برنامه آنها را دانلود کنید (به زیر نیز مراجعه کنید). ممنون انیس!

ما در حال حاضر امکانات زیر را برای غلبه بر پروژه اپ اینونتور محدودیت پروژه App Inventor 30 مگابایتی داریم:از سرور code.appinventor.mit.edu استفاده کنید که روی خدمات وب آمازون اجرا می شود و این محدودیت 30 مگابایتی را ندارد.

راه حل حسین که از تصاویر با وضوح کوچک در App Inventor استفاده می کند. این تصاویر پس از ساخت اپلیکیشن با تصاویر با وضوح بالاتر جایگزین خواهند شد.

برای شروع به کار، از AppToMarket نسخه 4.1 استفاده کنید و apktool.jar خود را به روز کنید، همچنین اینجا را ببینید.

 راه حل آنکه (دستورالعمل های تصویری) که واریاسیونی از راه حل حسین است.

از یک سرور شخصی برای ساخت پروژه خود استفاده کنید: AI2 Ultimate توسط krupongهمچنین به نمای کلی نگاه کنید، که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام سرور شخصی را انتخاب کنید.راه حل دیگری با استفاده از Google Drive و صفحه گسترده Google را می توانید در اینجا پیدا کنید. متشکرم تیم!

راه حل Adell_SE که از افزونه Extended Webviewer برای پروژه اپ اینونتور دانلود فایل ها استفاده می کند. متشکرم Adell_SE!

و در نهایت راه حل ارائه شده در اینجا، که برخی از فایل ها ایرانیان سایبر را در اولین اجرای برنامه دانلود می کند

با استفاده از این مثال می توانید چندین فایل را یکی یکی از اینترنت دانلود کرده و در اولین اجرای برنامه در دستگاه خود ذخیره کنید.

به عنوان مثال برای دانلود برخی از فایل ها، از تصاویر و فیلم های آموزش Video Wall استفاده کردم.برای سوالاتی در مورد App Inventor،لطفاً در انجمن App Inventor بپرسید. با تشکر.اسکرین شات هاپرسش و پاسخ

Q1: من در حال ساخت یک برنامه هستم و بیش از 5 مگابایت خواهد بود. من برنامه فایل با فایل را دیدم و می خواهم آن را به همان روش بسازم. سوال من این است که کجا می توانم تصاویرم را پروژه اپ اینونتور آپلود کنم؟

پاسخ: می‌توانید آن را در وب سرور خود یا هر سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری آپلود کنید، فقط جستجوی Google را انجام دهید... نمونه‌هایی مانند Google Drive، Dropbox و غیره هستند.

Q2: من از روش FileByFile شما استفاده کردم و همه چیز عالی کار می کند. مشکل بعد از دانلود فایل های مورد نیاز است. من نمی دانم چگونه آن را در برنامه خود نمایش دهم.

پاسخ: این مسیر صحیح برای اولین مورد است:

Q3: فایل webprefetch شما را به صورت فایل با سرورهای ابری مختلف (dropbox; wuala; google drive) آزمایش کردم، اما شکست خورد. مشکل این بود که تصاویر (فقط 2 .png، اندازه اصلی 8 کیلوبایت) در پوشه‌های ایجاد شده جدید نشان داده شدند، اما باز نشدند. بنابراین، آیا دانلود فایل‌ها از فضای ابری غیرممکن است یا من چیزی را از ابر به جای وب سرور دانلود کرده‌ام.

پاسخ: من اکنون به این موضوع نگاه کردم و این پاسخ پروژه اپ اینونتور را در stackoverflow پیدا کردم. مثال به روز شده من برای Google Drive را در بخش دانلود زیر ببینید: من منطق را کمی تغییر دادم و لیستی به نام listFilenameDrive اضافه کردم تا شناسه های فایل از Google Drive ذخیره شود. همچنین من از این پیوند استفاده می‌کنم: برای دسترسی به فایل‌ها برای دانلود، اسکرین شات را ببینید.

  • ۰۱/۰۳/۰۴
  • javad salehi

پروژه اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی