یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مانند لباس فرم مدرسه، دفتر تمرین، خودکار، کلاس های سرگرمی کودکان کیف مدرسه، بطری آب و جوراب را در اختیار 600 دانش آموز داخل مدرسه قرار دهد.

تأثیراتی که این ابتکار خواهد داشت عبارتند از:کودکان را برای بازگشت به مدرسه ترغیب کنید و از این طریق آنها را به یادگیری تشویق کنید

ارزش خود را در میان کودکانی که در حال حاضر به مواد نوشتاری با کیفیت دسترسی ندارند، ارتقا دهید

این دانش آموزان جوان را با مشارکت در آموزش آنها برای موفقیت آماده می کند.

افزایش عزت نفس و ارزش خود در بین همسالان کلاس. با آنلاین شدن مدارس، بچه ها بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند. اما در مورد راهی که آنها بتوانند در یک بازی کوچک شرکت کنند کلاس های سرگرمی کودکان چطور؟ خوب، وجود دارد، و از خانه شماست. اکنون مهم نیست که کجا هستید، فرزندان شما می توانند در کارگاه ها، بازی ها و فعالیت های مورد علاقه خود به صورت آنلاین شرکت کنند.

نگاهی به فعالیت های این هفته:از کدنویسی گرفته تا رقصیدن تا نقاشی - کارهای زیادی وجود دارد که کودک شما می تواند از خانه در آنها شرکت کند

کلاس های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان:

توانایی نوشتن کد یکی از مجموعه‌های مهارتی است که این روزها سریع‌تر رشد می‌کند (به طور جدی، حتی ما شروع به یادگیری نحوه کدنویسی کرده‌ایم). درست مانند دهه گذشته که همه چیز درباره رباتیک بود، کدنویسی اکنون تقریباً مانند یک فعالیت فوق برنامه برای بچه ها در مدرسه است. چه برنامه‌نویسی برای مبتدیان با زبان‌هایی مانند Scratch و Blockly، یا شروع دوباره با زبان‌های برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر مانند Python، Ruby، C++، Java - این دوره‌های آنلاین برای کودکان همه چیز را دارند.

کلاس های آنلاین هنر کلاس های سرگرمی کودکان برای کودکان:

بچه ها یا بزرگسالان، همه هنر را دوست دارند. راستش را بخواهید، ایرانیان سایبر ما احساس می کنیم که کتاب های رنگ آمیزی ماندالا راهی عالی برای آرامش است. با این حال، در اینجا چیزهای بیشتری برای بچه ها وجود دارد. نقاشی با انگشت، هنر بازیافتی، ساخت نشانک، رنگ‌آمیزی، و صنایع دستی کاغذی. بسیاری از کلاس های هنر آنلاین به معنای راه های زیادی برای سرگرم شدن است.

کلاس های آنلاین رقص برای کودکان:

اگر کودک شما مانند ما عاشق رقصیدن است، این همان چیزی است که شما نیاز دارید. برخی از بهترین طراحان رقص هند از جمله Shiamak و Team Naach میزبان کلاس های رقص آنلاین در Paytm Insider هستند. سن بدون نوار فقط یک کارگاه آنلاین رقص را انتخاب کنید و ما شما را در آنجا خواهیم دید.

دوره های آنلاین برای کودکان:

اگر به دنبال جلسات آنلاینی هستید که بیشتر با بهره‌وری مرتبط هستند و مخصوص کودکان طراحی شده‌اند، ما نیز آن‌ها را داریم. چه بهبود مهارت هایی مانند سخنرانی در جمع، مقاله نویسی، طراحی کلاس های سرگرمی کودکان طرح، یا حتی مدیریت پول - بخش کودکان ما فهرست رو به رشدی از رویدادهای آنلاین دارد.

و این نیست. فعالیت‌های آنلاین بیشتری مانند کلوپ‌های کتاب، نمایش عروسکی، جلسات علمی و فناوری، کلاس‌های یوگا، نمایش‌های حباب‌دار و غیره وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رویداد دیجیتالی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید و با آن شروع کنید. اوه، و بله، این رویدادهای دیجیتال برای کودکان در تمام سنین باز است. آیا نمی دانید چگونه شرکت کنید؟ آسان است، ما توضیح خواهیم داد.

چگونه در یک رویداد آنلاین شرکت کنیم؟

باز هم، فوق العاده آسان است. ما می‌توانیم تضمین کنیم که حل مکعب روبیک نصف طول نمی‌کشد (یا چه کسی می‌داند که ممکن است به اندازه شما در حل مکعب روبیک سریع نباشیم).

اما اگر به دنبال شرکت در یک رویداد آنلاین در Paytm Insider هستید کلاس های سرگرمی  - ابتدا به لیست رویدادهای آنلاین ما بروید، آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید (یکی را برای شاید بعداً ذخیره کنید)، بلیط بخرید، پس از آن یک بلیط دریافت خواهید کرد. بلیط

  • ۰۱/۰۳/۰۵
  • javad salehi

کلاس های سرگرمی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی