یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در انجمن پرسیده شد: سعی می کنم برای تغییر آموزش دانلود App Inventor یک تصویر، سوایپ کنم. چطور می توانم آن را انجام بدهم؟. این یک مثال خوب برای رویداد flung است. اجازه دهید نیاز دیگری را اضافه کنم: برای تغییر یک تصویر، انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید و برای تغییر رنگ پس‌زمینه، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید. می‌توانیم از ویژگی heading استفاده کنیم تا بفهمیم کش رفتن در کدام جهت بوده است، عنوان بین 180- تا 180+ است.

دانلود فایل aia برای App Inventorبه بالای صفحه بازگردید ...نحوه تغییر تصویر پس زمینه بدون تغییر خطوط کشیده شده

در انجمن پرسیده شد: من در حال ایجاد یک برنامه هستم که به من امکان می دهد عکس بگیرم و سپس روی آن نقاشی بکشم. گام بعدی این است که بتوانید قسمت ترسیم شده را بدون تصویر پس زمینه مشاهده کنید. چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟

تنها امکانی که می توانم ببینم این است که آموزش دانلود App Inventor تصویر گرفته شده را به عنوان پس زمینه صفحه تنظیم کنم، سپس روی بوم نقاشی بکشم. من رنگ پس زمینه Canvas را در پنجره Designer روی none قرار دادم تا بتوانم تصویر پس زمینه را ببینم. رنگ پس‌زمینه صفحه پس از گرفتن اولین تصویر در رویداد Camera.AfterPicture روی هیچ تنظیم نمی‌شود.

دانلود فایل aia برای App Inventorبه بالای صفحه بازگردید ...

Webviewer و App Inventorاز پالت، «واسط کاربری» را گسترش دهید و یک مؤلفه «WebViewer» را به صفحه اضافه کنید.نحوه خواندن یک صفحه HTML ذخیره شده به عنوان فایل رسانه ای در App Inventorمثال از 2 فایل html و یک تصویر ذخیره شده به عنوان فایل های رسانه ای در App Inventor استفاده می کند. اگر دوست دارید به منبع این فایل ها نگاهی بیندازید، فایل App Inventor aia را در App Inventor آپلود کنید و فایل های html را از لیست دارایی ها دانلود کنید.

 

برای مثال، من یک صفحه html را به عنوان دارایی در App Inventor آپلود کردم، به زیر مراجعه کنید. توجه: اکنون می توانید از مسیر زیر استفاده کنید که برای توسعه و تولید کار می کند! توجه: آموزش دانلود App Inventor برای Koduar می توانید از این منطق استفاده کنید. با تشکر از قدرت بدنی!

توجه: لنگرهای خارجی فقط برای دستگاه‌های Android 2.x کار ایرانیان سایبر می‌کنند، اما برای دستگاه‌های Android 3.x و 4.x کار نمی‌کنند. مرسی احسان که متوجه شدی

دانلود فایل aia برای App Inventor 2به بالای صفحه بازگردید ...App Inventor و گیف های متحرکشما می توانید مستقیماً با کامپوننت webviewer به یک فایل گیف متحرک دسترسی پیدا کنید. توجه: اکنون می توانید از مسیر زیر استفاده کنید که برای توسعه و تولید کار می کند!دانلود فایل aia برای App Inventor 2به بالای صفحه بازگردید ...ویژگی Webviewer.WebViewString چگونه کار می کند؟

همانطور که توسط هال در اینجا توضیح داده شده آموزش دانلود App Inventor است: می توانید از WebViewString برای برقراری ارتباط مقادیر بین برنامه و WebViewer استفاده کنید. در برنامه خود، ویژگی های WebViewer.WebViewString را دریافت و تنظیم می کنید. در وب‌نمایشگر شما، با استفاده از متدهای getWebViewString() و setWebViewString(text) صفحه‌ای را باز می‌کنید که دارای جاوا اسکریپت است که به شی window.AppInventor ارجاع می‌دهد. از هال و جف برای این پیشرفت عالی متشکرم!

برای مثال، من یک صفحه html را به عنوان دارایی در App Inventor آپلود کردم، به زیر مراجعه کنید. توجه: اکنون می توانید از مسیر زیر استفاده کنید که برای توسعه و تولید کار می کند! توجه: به آموزش زیر توسط ABG نیز مراجعه کنید.

دانلود فایل aia برای App Inventor 2به بالای صفحه بازگردید ...نحوه نمایش برخی از متن های HTML در یک نمایشگر وببرای مثال، من یک صفحه html را به عنوان دارایی در App nventor آپلود کردم، به زیر مراجعه کنید. توجه: اکنون می توانید از مسیر زیر استفاده کنید که برای توسعه و تولید کار می کند!

توجه: برای استفاده از این مثال، باید کتابخانه jquery-1.8.0.min.js را درآموزشApp Inventor دارایی های پروژه خود آپلود کنید. می‌توانید کتابخانه را در دارایی‌های پروژه نمونه قابل دانلود در زیر یا در صفحه رسمی دانلود jQuery پیدا کنید.دانلود فایل aia برای App Inventor 2به بالای صفحه بازگردید ...نحوه مرتب کردن لیست با استفاده از نمایشگر وب(!)

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • javad salehi

آموزش دانلود App Inventor

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی