یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هم اکنون پوزر دانلود اپ اینونتور را دریافت کنید

پوزر کار با شکل انسان را با یک رابط کاربری بصری به راحتی قابل دسترسی می کند. مدل های انسان و حیوان برای شما گنجانده شده است تا بلافاصله شروع به طراحی و ژست گرفتن کنید. کشیدن و رها کردن برای مجسمه سازی صورت، ژست اعضای بدن، یا ایجاد همه گونه های قومی مختلف بشریت. برای کسانی که به کنترل دقیق تری نیاز دارند؛ شکل‌های کامل بدن، شکل‌های حالت چهره و تقلب استخوان برای هر چهره‌ای در دسترس هستند. تمام ویژگی‌ها و مدل‌ها در یک محیط سه بعدی طبیعی برای عمق واقعی، نورپردازی و سایه‌زنی روی هر فیگور در هر حالتی ارائه شده‌اند. با ابزارهای شکل‌گیری مبتنی بر قلم مو Poser، به سرعت و به راحتی تغییرات شکل را ایجاد کنید. فیگورها از پیش ساخته شده‌اند تا هنرمندان بتوانند با کلیک و کشیدن قسمت‌های بدن را به تصویر بکشند، چهره‌ها را مجسمه‌سازی کنند یا گونه‌های قومیتی ایجاد کنند. هزاران ژست، شکل، لباس، مو، مواد و لوازم جانبی گنجانده شده است.

سرویس USB فیزیکی Poser 12کاربران پوزر 12 اکنون دانلود اپ اینونتور گزینه جدیدی برای خرید نرم افزار مدل سازی سه بعدی سمینال دارند.

پیش از این، کاربران فقط می توانستند آخرین نسخه و دارایی های سه بعدی را به طور مستقیم از وب سایت Poser دانلود کنند. اکنون، زمانی که کاربر یک کپی از Poser 12 را خریداری می کند، می تواند یک نسخه فیزیکی از نرم افزار اضافه کند. یک USB با نام تجاری Poser حاوی جدیدترین نسخه Poser و محتوای اضافی اضافی به قیمت 22.95 دلار، هزینه حمل و نقل و جابجایی، پست خواهد شد.

درایو USB نه تنها حاوی جدیدترین نسخه Poser است، بلکه شامل بیش از 8 گیگ دارایی سه بعدی ممتاز، از جمله چراغ‌های Superfly توسط Blackhearted است. فیگورهای Dawn، Dusk و Baby Luna HiveWire3D. HiveWire3D's Gorilla for Dusk; و اسب HiveWire3D، سگ بزرگ و گربه خانگی. و تون فیگور اصلی Maisie. در مجموع، بیش از 15 گیگ محتوای اضافی وجود دارد که شامل محتوای قدیمی است، مانند چهره‌های قدیمی، لباس‌ها و سایر دارایی‌هایی که قبلاً در Poser گنجانده شده‌اند.

ویژگی های جدید برای POSER 12نسخه جدید ایرانیان سایبر موتور رندر SuperFly بر اساس Blender's Cycles 1.12

SuperFly که بر اساس موتور رندر Blender's Cycles 1.12 ساخته شده است، قدرت سایه‌زنی و رندر فیزیکی مبتنی بر فیزیکی را به Poser می‌آورد. رندر کردن دقیق نور به روشی که در دنیای واقعی رفتار دانلود اپ اینونتور می کند، تولید رندرهای فوق واقع گرایانه را آسان تر می کند. کاربران موجود پوزر می‌توانند با ساختن چرخه‌ها یا سایه‌زن‌های مبتنی بر فیزیکی، از مواد آشنای مشابه برای فای‌فلای استفاده کنند، یا از سیستم مواد SuperFly نهایت استفاده را ببرند. رندر به کمک GPU برای انواع GPU برای زمان‌های رندر کوتاه‌تر با نتایج بهتر پشتیبانی می‌شود، کاربران می‌توانند هنگام استفاده از رندر SuperFly از قدرت GPU خود استفاده کنند. Cycles از رندر GPU با سه حالت رندر GPU پشتیبانی می کند: CUDA، که روش ترجیحی برای کارت های گرافیک قدیمی Nvidia است. OptiX، که از قابلیت‌های سخت‌افزار ردیابی پرتوهای معماری تورینگ و معماری Ampere انویدیا استفاده می‌کند. و OpenCL که از رندر روی کارت های گرافیک AMD پشتیبانی می کند. بر خلاف Iray که فقط از سخت افزار انویدیا پشتیبانی می کند، چندین پردازنده گرافیکی نیز پشتیبانی می شوند.

Cycles علاوه بر پشتیبانی از سخت‌افزار بیشتر GPU، می‌تواند زمان‌های رندر را از ساعت‌ها به دقیقه‌ها کاهش دهد.پشتیبانی از Optix جدید، کارت های گرافیک Nvidia RTX و Turing

به روز رسانی های SuperFly شامل پشتیبانی ازدانلود اپ اینونتور raytracing مبتنی بر سخت افزار Optix است. این می تواند باعث افزایش عملکرد قابل توجهی در سرعت رندر شود.

نمونه‌گیری تطبیقی ​​جدید SuperFly سرعت رندر را بهبود می‌بخشدبخش دیگری از اجرای بهبود یافته SuperFly Cycles، نمونه برداری تطبیقی ​​است. این ویژگی به طور خودکار نمونه برداری رندر را بر اساس نویز تصویر تنظیم می کند. این به رندر اجازه می دهد تا به طور خودکار روی مناطق پر سر و صدایی که به نمونه های رندر بیشتری نیاز دارند تمرکز کند.

OIDN جدید اینتل، یک سیستم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی استاین افزوده جدید به SuperFly از یادگیری ماشینی برای شناسایی و حذف نویز از رندرهای SuperFly استفاده می کند. هنگامی که با نمونه گیری اپ اینونتور تطبیقی ​​ترکیب می شود، می توانید افزایش قابل توجهی در سرعت و کیفیت رندر دریافت کنید.

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • javad salehi

دانلود اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی