یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

connect01اتصال Autodesk Vault به آموزش اپ اینونتور PLM با powerPLMpowerPLM یک راه حل 100% متمرکز بر Autodesk است که عمیقاً با ابزارهای مهندسی مانند Autodesk Inventor و Autodesk Vault با اتصال مستقیم به Autodesk Fusion 360 Manage یکپارچه شده است.

ریسورسا 1انتقال خودکار BOMBOM در Autodesk Fusion 360 Manage منتشر می‌شود، بنابراین برای تیم‌های دیگر قابل دسترسی است. Vault/CAD BOM چه در زمان انتشار یک مجموعه یا به صورت دستی، از طریق یک کار مستقیماً در Autodesk Fusion 360 Manage منتشر می شود. همه موارد درگیر در Autodesk Fusion 360 Manage ایجاد یا به‌روزرسانی می‌شوند و همه اسناد ثانویه مانند PDF نیز منتشر خواهند شد. به این ترتیب، کل اسناد طراحی قابل دسترسی خواهد بود به همه تیم های درگیر.

قطعات یدکی BOM را با بخش خدمات به اشتراک بگذاریدبرای  آموزش اپ اینونتور سفارش یا تولید، BOM را تغییر شکل دهیدمدیریت شماره سریالfas -project-diagramمدیریت تغییر

هنگامی که BOM در Autodesk Fusion 360 Manage منتشر شد، هر تیمی می‌تواند درخواست‌های تغییر را از طریق Autodesk Fusion 360 Manage جمع‌آوری کند و فرآیند بهبود را آغاز کند. هر زمان که درخواست تغییر تایید شد، برای تیم مهندسی به یک دستور تغییر در Vault تبدیل می شود. پس از اعمال تغییر، فرآیند برای تکمیل بیشتر به Autodesk Fusion 360 Manage برمی گردد. از آنجایی که Vault و Autodesk Fusion 360 Manage به خوبی ادغام شده‌اند، این فرآیند یکپارچه است و بینشی از وضعیت و پیشرفت هر تغییری را برای همه تیم‌ها فراهم می‌کند.

درخواست های تغییر را به صورت دیجیتالی ضبط کنیددرخواست‌های تغییر را به سفارش‌های تغییر Vault متصل کنیدتوسعه و معرفی محصول جدید (NPDI)

ایده ها و پروژه های جدید قبل از اینکه مهندسان کار خود را شروع کنند ایرانیان سایبر شروع می شوند. اگر تمام اطلاعات توسط Autodesk Fusion 360 Manage جمع‌آوری شود، به محض شروع یک ایده یا پروژه، یک ساختار آموزش اپ اینونتور پوشه جدید به طور خودکار در Vault ایجاد می‌شود، به طوری که بخش مهندسی می‌تواند فوراً و با پروژه جدید شروع به کار کند. تمام داده های مربوطه و پیوند به Autodesk Fusion 360 Manage برای اطلاعات بیشتر در دسترس است.

پروژه های جدید را به محض شروع به Vault متصل کنیدانطباق داده ها

با powerPLM، اعتبارسنجی های سفارشی را می توان به گردش های کاری Vault اضافه کرد و مطابقت داده ها را با سیستم Autodesk Fusion 360 Manage بررسی کرد. به عنوان مثال، اگر یک طراح در تلاش است مجموعه‌ای را در داخل Vault آزاد کند، powerPLM بررسی می‌کند که موارد مصرف‌شده در معرض فرآیند تغییر Autodesk Fusion 360 Manage نیستند. با تثبیت گردش‌های کاری Vault به داده‌های PLM، تیم مهندسی در نهایت می‌تواند داده‌هایی را منتشر کند که با بقیه سازمان سازگار است و از مشکلات پایین دستی جلوگیری کند.

 

مطابقت آیتم و BOM را بدست آوریدانتشار فایل در Autodesk Fusion 360 Manageعلاوه بر آیتم ها و لیست قطعات، فایل ها نیز یک عنصر حیاتی در اسناد طراحی کلی هستند. به طور معمول، این شامل آموزش اپ اینونتور انتشار PDF، DXF و فایل های STEP برای به اشتراک گذاشتن با بخش های خرید و تولید است. با این حال انجام این کار به صورت دستی زمان بر و مستعد خطا است.

powerPLM ابزارهای مناسبی را برای تولید و به‌روزرسانی خودکار چنین فایل‌هایی ارائه می‌کند: هر بار که فایل Vault مربوطه منتشر می‌شود، توسط یک دستگاه اختصاصی منتشر می‌شود که فایل‌ها و ابرداده‌ها را به سیستم Autodesk Fusion 360 Manage ارسال و به‌روزرسانی می‌کند، به طوری که همه با آخرین و صحیح نسخه فایل کار می کند.

به طور خودکار فایل های PDF / DXF را در PLM منتشر کنید

همگام سازی sate و نسخه ها با App Inventor 2 MIT، هر کسی اپ اینونتور می‌تواند برنامه‌های اندرویدی کامل و کارآمد بسازد - بدون نوشتن کد! این آموزش کامل به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، حتی اگر هیچ تجربه برنامه نویسی نداشته باشید.

  • ۰۱/۰۳/۰۹
  • javad salehi

آموزش اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی