یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

BlueStacks را در: دانلود و نصب کنید. روش آموزش نصب اپ اینونتور نصب بسیار ساده است. پس از نصب موفق، شبیه ساز Bluestacks را باز کنید. در ابتدا ممکن است مدتی طول بکشد تا برنامه Bluestacks بارگیری شود. پس از باز شدن، باید بتوانید صفحه اصلی Bluestacks را ببینید.

Google Play Store از قبل در Bluestacks نصب شده است. در صفحه اصلی، فروشگاه Google Play را پیدا کنید و روی نماد کلیک کنید تا باز شود. ممکن است لازم باشد برای دسترسی به فروشگاه Play وارد سیستم شوید.

در نوار جستجو به دنبال "App Inventor Tutorials: Using SQLite" بگردید. برای نصب "App Inventor Tutorials: Using SQLite" از نتایج جستجو کلیک کنید.

اگر این برنامه را از نتایج جستجو نمی‌بینید، باید فایل نصب‌کننده APK/XAPK را از این صفحه دانلود کنید، آن را در مکانی آسان برای یافتن ذخیره کنید. پس از دانلود فایل APK/XAPK، برای باز کردن آن آموزش نصب اپ اینونتور دوبار کلیک کنید. همچنین می‌توانید فایل APK/XAPK را روی صفحه اصلی BlueStacks بکشید و رها کنید تا باز شود.

پس از نصب، روی نماد "App Inventor Tutorials: Using SQLite" در صفحه اصلی کلیک کنید تا شروع به استفاده کنید، مانند یک جذابیت عمل می کند :D

[یادداشت ها] درباره بلوتوث: در حال حاضر، پشتیبانی از بلوتوث در BlueStacks در دسترس نیست. بنابراین، برنامه هایی که نیاز به کنترل بلوتوث دارند ممکن است در BlueStacks کار نکنند.

نحوه نصب آموزش App Inventor: استفاده از SQLite در رایانه ایرانیان سایبر شخصی ویندوز با استفاده از NoxPlayerدانلود و نصب NoxPlayer در: نصب آسان برای انجام است.

پس از نصب NoxPlayer، آن را باز کنید و نوار آموزش نصب اپ اینونتور جستجو را در صفحه اصلی مشاهده کنید. به دنبال "App Inventor Tutorials: Using SQLite" باشید و برای نصب از نتایج جستجو کلیک کنید.

همچنین می توانید فایل نصب کننده APK/XAPK را از این صفحه دانلود کنید، سپس آن را بکشید و روی صفحه اصلی NoxPlayer رها کنید. فرآیند نصب به سرعت انجام خواهد شد. پس از نصب موفقیت آمیز، می توانید "App Inventor Tutorials: Using SQLite" را در صفحه اصلی NoxPlayer بیابید. راه اندازی و راه اندازی با…. MIT App Inventor

2 به چه چیزی نیاز خواهید داشت؟ یک وب‌سایت مخترع برنامه حساب آخرین نسخه جاوا نصب شده بر روی رایانه شما - قبلاً روی رایانه‌های مدرسه نصب شده است- مخترع برنامه روی رایانه شما نصب شده است - قبلاً روی رایانه‌های مدرسه نصب شده است

3 شروع به کار... مرحله 1 به بروید و دکمه "اختراع" را انتخاب کنیدرحله 2 در صورت نیاز به حساب Google خود وارد شوید مرحله 3 "جدید" را انتخاب کنید منو مرحله 4 به پروژه خود یک نام معنادار بدهید!

4 و اگر آن را درست انجام داده‌اید………آموزش نصب اپ اینونتور ..اما صبر کنید هنوز تمام نشده‌اید!

5 مرحله 5 باید بررسی کنید که ویرایشگر بلوک کار می کند مرحله 6 اگر از شما خواسته شد، Open the app inventor file را انتخاب کنید و ok را کلیک کنید ممکن است لازم باشد چند ثانیه صبر کنید تا ویرایشگر بلوک بارگیری شود، روی چیزی کلیک نکنید - فقط صبر کن! اگر ویرایشگر بلوک بارگیری نشد، باید بررسی کنید که نصب شده است

6 و اگر این کار را به درستی انجام داده اید….. بررسی کنید که نام فایل با نام پروژه شما یکی باشد در اینجا بلوک های کدی که به آن نیاز خواهید داشت (بسیار شبیه به scratch) وجود دارد….. آخرین مورد!

7 در نهایت شما باید هم برنامه ویرایشگر بلوک و هم وب سایت مخترع برنامه را باز کنید. این ایده خوبی است که هر دو آنها را در طول درس خود باز نگه دارید. شما باید کار خود را به طور منظم ذخیره کنید، همچنین می توانید روی "پروژه های من" کلیک کنید و کد منبع خود را از سایت مخترع برنامه دانلود کنید. اگر کار یا رمز عبور خود را گم کنید، معلم شما نمی تواند نصب اپ اینونتور کمک کند. پس مطمئن شوید که همه چیز را ذخیره کرده اید! اکنون آماده شروع ساخت اولین برنامه خود هستید. با پیشگفتاری توسط Gitanjali Rao، اولین کودک سال مجله تایم، این راهنمای جذاب از MITeen Press به هر کسی می‌آموزد که برنامه‌های خود را طراحی و منتشر کند - بدون نیاز به تجربه! - و سازندگان برنامه‌های جوان را از سراسر جهان معرفی می‌کند.

  • ۰۱/۰۳/۰۹
  • javad salehi

آموزش نصب اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی