یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Commons و دانش عمومی است. کتاب هال، هندسه سایت اپ اینونتور لاک پشت، که با آندریا دی سیسا در سال 1981 نوشته شد، یک رویکرد محاسباتی به هندسه ارائه کرد که به عنوان "اولین گام در یک تغییر انقلابی در کل فرآیند آموزش/یادگیری" ذکر شده است.

الن اسپرتوس دانشیار علوم کامپیوتر در کالج میلز است، جایی که او با App Inventor تدریس کرده است، و یک دانشمند تحقیقاتی ارشد در Google، جایی که او یکی از توسعه دهندگان App Inventor بود. درباره او و کارهایش در Wired، USA Today (که او را "یک گیک با اصول" توصیف کرد) و در نیویورک تایمز (به عنوان یکی از سه "زنی که ممکن است چهره صنعت کامپیوتر را تغییر دهند") نوشته شده است. . علاوه بر بسیاری از انتشارات فنی، نوشته‌های او در کتاب She's such a Geek: Women Write about Science, Technology و Other Nerdy Stuff و در مجلات Technology Review، Chronicle of Higher Education، Odyssey: Adventures in Science و زرق و برق.

لیز لونی یک مهندس نرم افزار ارشد در گوگل است، سایت اپ اینونتور جایی که به توسعه App Inventor کمک کرد و یکی از اعضای کارگروه Robotics است. او بیش از 20 سال تجربه در ایجاد ابزارهای برنامه نویسی دارد و دارای مدرک لیسانس در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه نیوهمپشایر است. هیچ مشکلی با استفاده از App Inventor برای نوشتن برنامه های خود و به اشتراک گذاری آنها با دیگران وجود ندارد. مشکل این است که App Inventor نوشتن هر برنامه ای را آسان می کند - و نویسندگان بدافزار شروع به استفاده از App Inventor برای ایجاد برنامه هایی کرده اند که بدافزار هستند و ممکن است کارهای بدی انجام دهند.

«App Inventor به برنامه‌های مخرب قدرت خاصی نمی‌دهد و به سوءاستفاده‌های عجیب و غریب برای حمله به تلفن شما دسترسی ندارد. اما تولید برنامه های تروجانی شده را بسیار آسان می کند. تنها با درک اولیه از برنامه نویسی اندروید، یک مهاجم می تواند هزاران برنامه مخرب را تولید کند. برنامه های بیشتر به معنای سردرگمی بیشتر و فرصت های بیشترایرانیان سایبر برای حمله است."

منبع: تهدید موبایل دوشنبه: مهاجمان اندروید از App Inventor برای شیطان استفاده می کنند | PCMagاین را به اشتراک بگذارید:توییترفیس بوکمثل این:مانند بارگیری...عمومی، روش برنامه نویسی، سایت اپ اینونتور امنیت، نرم افزار، آموزش STEMانتظار می رود که 2/3 پروژه های برنامه نویسی تا سال 2025 از ابزارهای "کد پایین" استفاده کنند10 آوریل 2021 جریانهای سرد نظر بدهید

App Inventor یک ابزار توسعه نرم افزار بصری "کد پایین" است. چنین ابزارهای برنامه نویسی "کشیدن و رها کردن" غیر برنامه نویسان (و برنامه نویسان) را قادر می سازد تا انواع مختلفی از برنامه ها را بدون جزئیات کد برنامه نویسی سنتی ایجاد کنند.

این منجر به یک مسئله مهم می شود - آیا برنامه نویسان کمتر آموزش دیده/کمتر تجربه به طور سهوی مشکلات امنیتی را در برنامه های خود ایجاد می کنند؟

گارتنر پیش بینی می کند که تا پایان سال 2025، بیش از 65 درصد از پروژه های توسعه از سازندگان با کد پایین استفاده می کنند. حوزه کم کد همچنان در حال گسترش است. اما کم‌کد چه پیامدهای امنیتی را معرفی می‌کند؟ Low-code به ابزارهایی اشاره دارد که ساخت اپلیکیشن را با استفاده از مدل های برنامه نویسی بصری امکان پذیر می کند. اتخاذ مؤلفه‌های کشیدن و رها کردن به‌جای کدهای سنتی، پلت‌فرم‌های بدون کد و کم‌کد، افراد غیر فنی را قادر می‌سازد تا بدون کمک زیادی از فناوری اطلاعات، سایت اپ اینونتور گردش کار خود را بسازند. با این حال، انتقال قدرت به توسعه دهندگان شهروندی با آموزش امنیتی کمتر می تواند خطرناک باشد. بعلاوه، پلتفرم‌های کم‌کد ممکن است کتابخانه‌های اختصاصی به خطر افتاده را در خود نگه دارند یا از APIهایی استفاده کنند که ممکن است ناخودآگاه داده‌های حساس را در معرض دنیای خارج قرار دهند. همچنین این احتمال وجود دارد که اگر کد پایین به خوبی کنترل نشود، می‌تواند IT سایه را افزایش دهد.

چگونه خطرات امنیتی با کد پایین را کاهش دهیماین را به اشتراک بگذارید:توییترفیس بوکمثل این:مانند بارگیری...دستهبندی نشدهدسترسی به نمونه فایل های کد منبع ممکن است آفلاین باشد - دسامبر 201918 دسامبر 2019 edwardm نظر بدهید

ارائه دهنده خدمات اینترنتی من امروز صبح به مشتریان خود اطلاع داد که میزبانی وب سایت و خدمات ایمیل خود را در فوریه 2020 متوقف خواهند کرد. به یک وب سرویس جدید منتقل می شود. در طول آن انتقال، دسترسی به برخی از فایل های منبع برای مدتی آفلاین خواهد بود.

این امر به ویژه بر دسترسی به فایل‌های منبع نمونه که در اپ اینونتور کتاب‌های الکترونیکی App Inventor من نشان داده شده‌اند، تأثیر می‌گذارد.

  • ۰۱/۰۳/۰۹
  • javad salehi

سایت اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی