یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان همچنین در مورد استانداردهای  برنامه سازی رایانه ای برنامه ریزی، توسعه، آزمایش و استقرار راه حل های نرم افزاری یکپارچه یاد می گیرند. این برنامه علاوه بر ایجاد مهارت های نرم همکاری و کار گروهی، دانش آموزان را برای بازار کار رقابتی امروزی آماده می کند.

فارغ التحصیلان این برنامه به مهارت ها و دانش های به روز برای موفقیت در طیف گسترده ای از محیط های شغلی، در بخش های مختلف و در سازمان های بزرگ و کوچک مجهز خواهند شد.

 محل کار

این برنامه یک گزینه Co-op ارائه می دهد. شرایط کار تعاونی به شما این امکان را می دهد تا مهارت ها و دانش خود را در یک محیط کاری به کار ببرید و تجربیات ارزشمند و عملی مرتبط با برنامه تحصیلی خود را به دست آورید. شما مهارت های جدیدی را یاد خواهید گرفت، با دنیای کار آشنا خواهید شد و با افرادی در حرفه خود آشنا خواهید شد.

برای دانشجویانی که در این برنامه پذیرفته می شوند، یک ترم کار تعاونی بین ترم های 3 و 4 برگزار می شود. فضاهای محدودی در گزینه تعاونی وجود دارد. بنابراین، شما در طول ترم 2 برای برنامه سازی رایانه ای گزینه Co-op اقدام خواهید کرد و از روند درخواست مطلع خواهید شد. در حالی که فرصت‌های کار تعاونی تضمین نمی‌شود، زیرا دانشجویان در بازار رقابت شغلی قرار دارند، دانشجویان شرکت‌کننده طیف گسترده‌ای از خدمات را برای کمک به آنها برای یافتن فرصت تعاونی دریافت خواهند کرد.

شغل شما

کانادا بیش از 650000 کارمند در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دارد و حدود نیمی از این نیروی کار در انتاریو هستند. میانگین حقوق نیروی کار ICT 53.7 درصد بیشتر از میانگین کانادایی است که بیشترین ایرانیان سایبر درآمد را از نرم افزار و خدمات کامپیوتری دریافت می کنند. هم رشد اشتغال و هم متوسط ​​حقوق همچنان از کل اقتصاد پیشی گرفته و سریعتر رشد می کنند. به برآوردن تقاضای مستمر برای متخصصان IT ماهر کمک کنید.

فارغ التحصیلان ما آماده هستند تا در سمت هایی مانند برنامه نویس کامپیوتر، توسعه دهندگان نرم افزار، توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی، آزمایش کنندگان تضمین کیفیت، و طراحان و برنامه نویسان پایگاه داده کار کنند.

دانشجویان، اساتید، صنعت و شرکای جامعه در برنامه سازی رایانه ای مرکز نوآوری فناوری بارت گرد هم آمدند تا موفقیت دانشجو را جشن بگیرند.

دانش‌آموزان هامبر این هفته در مسابقات Skills Canada که از 4 و 5 ژوئن در ادمونتون برگزار شد، سه مدال طلا به دست آوردند و کشور را با طوفانی بردند.

بیشتر بخوانیداخبار دانشکده علوم کاربردی و فناوری بیشترهمکاری در صنعت: Humber FAST Continuous Professional earningهمکاری در صنعت: Humber FAST Continuous Professional Learningسه شنبه، 16 نوامبر 2021پیشرفت‌های فناوری تأثیری دگرگون کننده بر صنایع دارد و نیاز به ایجاد نیروی کار ماهر قوی را برانگیخته است.

مقاله کامل را بخوانید

تمام تلاش می شود تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات موجود در این وب سایت به روز و دقیق هستند. هامبر این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان بدون اطلاع قبلی یا مسئولیتی نسبت برنامه سازی رایانه ای به کاربران یا هر شخص دیگری، هر گونه خطا یا حذف، تغییر یا لغو هر دوره، برنامه، هزینه، جدول زمانی یا محل دانشگاه را لغو کند.

در 21 اکتبر 2019، دولت استانی انتاریو تغییر نام وزارت آموزش، کالج‌ها و دانشگاه‌ها (MTCU) را به وزارت کالج‌ها و دانشگاه‌ها (MCU) اعلام کرد. هر دو نام ممکن است در این وب سایت ظاهر شوند. بسیاری از دانشجویان به قابلیت انتقال علاقه ندارند، بلکه به جابجایی در بازار کار، با هدف شغلی یک برنامه نویس علاقه مند هستند. این مدرک به شدت بر برنامه نویسی تاکید دارد و شامل جاوا، سی پلاس پلاس و ویژوال بیسیک است. اینها زبانهایی هستند که معمولاً توسط برنامه نویسان رایانه استفاده می شود. دانش آموزان به خوبی برای موقعیت های ابتدایی در برنامه نویسی یا عملیات کامپیوتری آماده خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر، با هماهنگ کننده منطقه، سوتلانا برنامه سازی رایانه ای مارزلی تماس بگیرید.دکمه کاوش مشاغل

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • javad salehi

برنامه سازی رایانه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی