یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در آن نامه چندین راه برای تماس با شرکت برگزار سوالات اسکرچ مقدماتی کننده آزمون، Prometric، برای هماهنگی برای شرکت در آزمون به شما داده می شود. این آزمون باید در یکی از بیش از 400 سایت Prometric در سراسر ایالات متحده انجام شود. هنگامی که تأیید خود را دریافت کردید، y می‌توانید از یک شماره رایگان یا وب‌سایت Prometric برای تنظیم تاریخ و مکان آزمون خود در آن پنجره 90 روزه استفاده کنید. (اگر به هر دلیلی فرصت 90 روزه شرکت در آزمون را از دست دادید، احتمالاً برای درخواست مجوز جدید باید دوباره شروع کنید.)

دفتر توصیه می کند، و ما صمیمانه موافقیم که به دلیل این پنجره 90 روزه، شما باید آماده سازی خود را حتی قبل از ارسال درخواست خود شروع کنید.

Prometric بسیاری از امتحانات کامپیوتری دیگر را برگزار می کند، بنابراین نباید نگران باشید که آنها امتحان شما را به صورت حرفه ای انجام ندهند. اگرچه گاهی اوقات "داستان ترسناک" وجود دارد (معمولاً شامل چیزی غیرقابل اجتناب مانند بیرون انداختن دوشاخه برق ایستگاه کاری توسط آزمودنی می شود)، اکثر کسانی که تجربه آزمایش مثبت را دارند گزارش می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان‌ها، خط‌مشی‌ها و غیره می‌توانید سایت Prometric (بالا) را بررسی کنید.

در زمانی که موافقت کرده اید سوالات اسکرچ مقدماتی باید در سایت Prometric درست ظاهر شوید. (سیاست‌های دیرهنگام و «عدم نمایش» در سایت پرومتریک مورد بحث قرار می‌گیرند.) برای اینکه بتوانید در آزمون شرکت کنید، باید یک شناسه عکس فعلی (گواهینامه رانندگی معتبر دولتی و غیره که قبلاً در درخواست شما مشخص شده است) همراه داشته باشید. همچنین ممکن است از شما عکس الکترونیکی و/یا اثر انگشت بگیرند.

هیچ گونه کالای همراه (کیف کتاب، تلفن همراه، لپ‌تاپ، یادداشت، MPEP و غیره) به سایت آزمون مجاز نیست. برای هر داوطلب یک مداد و کاغذ خراش (یا مانند آن) صادر می شود که باید در پایان آزمون به طور کامل حساب شده و تحویل داده شود.

هر داوطلب حداکثر 15 دقیقه برای آموزش در رایانه (قبل از شروع امتحان) اجازه ایرانیان سایبر دارد تا سیستم امتحان را بیاموزد (به عنوان مثال، نحوه رد شدن و بازگشت به یک سؤال یا علامت گذاری آن برای بررسی بعدی).

امتحان شامل دو بلوک 3 ساعته 50 سوالی 5 پاسخی است که بین جلسات 1 ساعت استراحت ناهار دارد. یعنی در کل 100 سوال. اما فقط 90 سوال حساب می شود. 10 سؤال دیگر «آزمون بتا» هستند که آفیس در حال آزمایش آن‌ها برای دولت‌های آینده است. این 10 سوال در امتیاز شما حساب نمی شود. آنها فقط برای اهداف داخلی، اداری امتیازدهی می شوند. مشکل اینجاست که همیشه آشکار نیست (و هرگز عمداً مشخص نیست) کدام سؤالات سؤالات آزمون بتا هستند، بنابراین باید به هر سؤالی توجه لازم را داشته باشید، اما نه بیشتر... مبادا برای سؤالی که به حساب نمی‌آید وقت خود را تلف کنید.

قالب سوالات تقریباً مشابه آزمون های کتبی قبلی است. حتی سوالات اسکرچ مقدماتی محتوای سوالات نیز تقریباً یکسان است، با استثناهای قابل توجهی که در طول دوره در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. اگرچه ممکن است بعداً به طرح دیگری منتقل شوند، در حال حاضر، سؤالات به طور مساوی وزن داده می شوند و به طور تصادفی ترسیم می شوند (به جز جنبه توزیع که در بالا ذکر شد). این سیستم همچنین سوالات خاصی را بعد از امتحان بر اساس پاسخ شما به سوالات قبلی ترسیم نمی کند. خبر خوب این است که آنها در تلاش هستند تا سؤالات «منفی مضاعف» را حذف کنند (یعنی «کدام یک از موارد زیر درست نیست...»)، و چندین سؤال بر اساس الگوی واقعی یکسان (یعنی هر سؤال) وجود نخواهد داشت. کاملا گسسته خواهد بود).

یک ساعت روی صفحه نمایش وجود دارد که زمان سپری شده در هر جلسه را به شما می دهد.اتاق امتحان تحت نظارت و/یا فیلمبرداری خواهد شد.باید برای استراحت ناهار و هر استراحت دیگری که در طول سوالات اسکرچ مقدماتی روز تصمیم بگیرید از سیستم خارج شوید و وارد شوید. (همچنین باید کاغذ خراش خود را در هر استراحت و در پایان آزمون بچرخانید.)

یک فرم ارزیابی اختیاری وجود خواهد داشت که می توانید در پایان امتحان خود (که در زمان امتحان لحاظ نمی شود) آن را پر کنید و نظرات خود را در مورد آزمون و محل آزمون ارائه دهید.

5. محدوده امتحان:PTO در وب سایت خود پست می کند که چه نسخه ای از MPEP و چه اسناد دیگری در حال حاضر در حال آزمایش هستند. اگر PTO آن اطلاعات را در زمانی که شما هنوز دانشجوی فعال ما هستید به روز کند، ما شما را از هرگونه تغییر در مطالب قابل آزمایش مطلع خواهیم کرد (و هر گونه به روز رسانی منطقی را در اختیار شما قرار می دهیم). مطالب  اسکرچ مقدماتی قابل آزمایش به صورت الکترونیکی در سایت آزمون در همان صفحه پایانه (مانند نرم افزار ما) در دسترس خواهد بود. MPEP الکترونیکی

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • javad salehi

سوالات اسکرچ مقدماتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی