یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

"گفتگو" با درس استفاده می کنند. دروس شامل کلاس های تابستانی چالش ها و پروژه های کدنویسی گام به گام است. دوره ها بین 15 تا 40 ساعت طول می کشد.

PluralSight [پرداخت شده] – Teen+

توسعه دهندگان جدید و مشتاق می توانند از طریق Pluralsight به یکی از بزرگترین مجموعه های دوره های کدنویسی آنلاین دسترسی داشته باشند. بیش از 50 کلاس جداگانه توسط متخصصان در هفت مسیر مرتب شده اند. هر مسیر از اصول یک زبان برنامه نویسی یا موضوع واحد مانند جاوا اسکریپت، روبی، iOS، HTML و CSS و پایگاه های داده می گذرد. مواد برای علاقه مند نگه داشتن بچه ها بازی سازی می شوند و چالش های کدنویسی دانش دانش آموزان را آزمایش می کنند. Pluralsight همچنین دارای یک انجمن آنلاین برای پاسخ به سؤالات دانش آموزان در هنگام گیر کردن است.

نقص [رایگان]  کلاس های تابستانی - نوجوان +

Glitch یک ابزار آسان برای ایجاد برنامه های وب است. آنها در حال رشد و ساده سازی ابزارهای توسعه دهنده هستند و آن را برای بچه های بزرگتر و نوجوانانی که در حال یادگیری کدنویسی هستند ایده آل می کنند. کدنویسی در Glitch مانند کار با هم در Google Docs است – چند نفر می‌توانند به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند.

دانش‌آموزان از ابزارهای ساده و قدرتمند برای ساختن وب‌سایت‌های خود و تغییر پروژه‌ها از زبان‌ها و چارچوب‌های دنیای واقعی استفاده می‌کنند. آموزش برنامه نویسی برای بچه ها می تواند دشوار باشد - به خصوص اگر خودتان با مفاهیم برنامه نویسی آشنا نباشید. کدنویسی متعارف و مبتنی بر متن می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، چه با ترکیب به ظاهر بی معنی از نمادها، اعداد و کاراکترها.

فقط نگاه کردن به دیوار متن کافی است تا کلاس های تابستانی یک بزرگسال احساس کند از عمق خود خارج شده است - هرگز به یک کودک اهمیت نده!

امروزه، مزایای یادگیری کدنویسی آنقدر رایج شده است که نمی توان ایرانیان سایبر نادیده گرفت. در پاسخ، تقاضا برای پلتفرم‌های برنامه‌نویسی مناسب برای کودکان و آموزش‌های کدنویسی افزایش یافته است. حداقل نیم صد شرکت به این تماس پاسخ داده اند. در حال حاضر چندین وب سایت برنامه نویسی برای کودکان وجود دارد، و اکثر (اگر نه همه) نظرات خیره کننده ای دارند.

از وب سایت های برنامه نویسی رایگان گرفته تا وب سایت های برنامه نویسی پولی برای کودکان، گزینه ها تقریباً نامحدود هستند. اگر شما یا فرزندتان علاقه مند به یادگیری نحوه کدنویسی هستید، این 31 برنامه بهترین گزینه برای شما هستند.

CodaKid خراش بچه ها 4 کد نویسی قطعی آکادمی خان UCode: آکادمی برنامه نویسی CodeCombat کد آکادمی MIT App nventor فضای کدگذاری mBlock کد هیولا کد نویسی Kidlo بلوکی CodeWizardsHQ freeCodeCamp.org استنسیل کد HS جزیره جعبه زمین های بازی سوئیفت بار-ربات کد پذیر هاپسکاچ LightBot SoloLearn: کدنویسی را یاد بگیرید کداسپارک آکادمی هاپستر کد نویسی سافاری برای کودکان CodeKarts GoldieBlox: ماجراجویی در کدنویسی اسکرچ جونیور کد نویسی SpriteBox نتیجه CodaKid

CodaKid بهترین بازی آموزشی آنلاین کلاس های تابستانی برای کودکان

CodaKid یک برنامه آنلاین است که صرفاً بر آموزش کدنویسی برای کودکان از طریق توسعه بازی و مودینگ (ایجاد تغییرات بازی) برای Minecraft متمرکز شده است. هدف آنها این است که درس های کدنویسی را از طریق تعامل مستقیم و کاربرد عملی و عملی جالب تر - و به یاد ماندنی تر کنند.

به جای درس‌های برنامه‌نویسی استاندارد و تعمیم‌یافته (مانند نوشتن «Hello World!» روی یک پس‌زمینه رنگی)، به دانش‌آموزان CodaKid پروژه‌های غیرمعمول و هیجان‌انگیزی داده می‌شود، مثلاً شمشیر Minecraft خود را جعل می‌کنند، یک بازی Roblox از نوع Rollercoaster Tycoon. یا هیولای Minecraft منحصربه‌فرد خود را طراحی کرده و آن را زنده می‌کنند.

CodaKid در حین حرکت، یادگیری خودآموز را تشویق می کند. کلاس تابستانی هر درس بر ایجاد از طریق کدنویسی تمرکز دارد. چه این یک بازی ساده به سبک Infinite Runner باشد یا یک پلتفرمر سه بعدی کاملا تعاملی با استفاده از Unreal Engine 4 (همان موتور بازی حرفه ای که برای ساخت بازی پرفروش Fortnite استفاده می شود).

  • ۰۱/۰۳/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی