یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کودکان با نرم افزار کدنویسی برای کودکان خود کلاس های تابستانی هدایت شونده Tynker یاد می گیرند که با سرعت خودشان کدنویسی کنند. در یک محیط سرگرم‌کننده و تعاملی، بچه‌ها یاد می‌گیرند که از مفاهیم کدنویسی برای تکمیل هر پروژه استفاده کنند. دوره های گام به گام به بچه ها می آموزد که چگونه آنچه را که ساخته اند بسازند، استفاده کنند و آزمایش کنند. بچه‌ها همچنین با پیشرفت نشان‌هایی کسب می‌کنند که به آنها انگیزه می‌دهد تا مهارت‌های خود را ادامه دهند.

Blockly [رایگان] – Grade School Reader تا Teen+

دانش‌آموزان بلوک‌های کد جاوا اسکریپت را به دنباله‌ای می‌کشند و رها می‌کنند تا برنامه‌هایی را با استفاده از رویکرد برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک ایجاد کنند. اگرچه با استفاده از گرافیک اولیه و گیمیفیکیشن طراحی شده است، دانش آموزان باید قادر به خواندن برای استفاده از برنامه باشند. این یک نقطه شروع خوب است!

Kodu [رایگان] - کلاس خوان مدرسه کلاس های تابستانی برای نوجوانان +

دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی ساده بصری بدون داشتن مهارت‌های طراحی یا برنامه‌نویسی، بازی‌ها را روی رایانه شخصی و ایکس‌باکس خود بسازند. بچه‌ها می‌توانند طیف وسیعی از مهارت‌های کدنویسی، از جمله شاخه‌بندی، متغیرها، دستکاری اعداد و رشته‌ها، حلقه‌ها، چندشکلی، زیر روال‌ها و غیره را بیاموزند.

منابع کدنویسی برای بچه ها Scratch [رایگان] – Grade School Reader تا Teen+

Scratch که توسط دانشجویان MIT طراحی شده است، از بلوک های برنامه نویسی برای آموزش کدنویسی استفاده می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد داستان، بازی و انیمیشن بسازند. یک انجمن آنلاین بسیار فعال ایرانیان سایبر و یک راهنمای گام به گام برای کمک به کسانی که شروع به کار می کنند وجود دارد. دانش آموزان همچنین می توانند یک ویرایشگر آفلاین را دانلود کنند. این برنامه همچنین دارای یک نسخه ساده تر، ScratchJr است که برای کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است.

App Inventor [رایگان] – کلاس های تابستانی Teen+

این سایت که در ابتدا توسط گوگل توسعه یافته و اکنون توسط MIT میزبانی می شود، به کاربران آموزش می دهد که چگونه برنامه های اندرویدی را با استفاده از زبان برنامه نویسی Visual App Inventor ایجاد کنند. آموزش های ویدیویی و دوره های آموزشی در یک جعبه، App Inventor را آسان، آموزشی و سرگرم کننده می کند. دانش‌آموزان می‌توانند اپلیکیشن‌های تلفن همراه را با رویکردی مشابه برای برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک با حرکت دادن اشیا در اطراف صفحه بسازند و به اشتراک بگذارند.

CodeAcademy [رایگان / پولی] – Teen+

دانش آموزانی که به دنبال کشف کدنویسی هستند، این وب سایت تعاملی را که آموزش می دهد، دوست خواهند داشتکدگذاری es از طریق تمرینات بازی مانند. آنها می توانند با استفاده از مجموعه ای جامع از دوره های متنی در زمینه زبان های برنامه نویسی مانند HTML & CSS، JavaScript، SQL، PHP، jQuery، Ruby on Rails، Python و غیره، کلاس های تابستانی ساختن یک وب سایت و نرم افزارهای دیگر را یاد بگیرند.

Code Monster [رایگان] – Teen+

ایده آل برای بچه هایی که مهارت های جاوا اسکریپت دارند و نیاز به تمرین بیشتری دارند. آموزش حداقلی و یک بازی تعاملی، دانش آموز را تشویق می کند تا سایر آموزش ها و کتاب های درسی را برای بازی جستجو کرده و از آنها استفاده کند.

Code Wars [رایگان] – Teen+

هنگامی که فرزند شما فکر می کند که بر اصول جاوا اسکریپت، پایتون، روبی، جاوا یا یکی از چندین زبان دیگر تسلط دارد، می تواند در چالش های کدنویسی آنلاین برای نشان دادن تسلط خود به رقابت بپردازد. آنها می توانند با انتخاب زبان و اثبات مهارت های خود رتبه کسب کنند.

آکادمی خان [رایگان] – Teen+وب سایت های کدنویسی برای نوجوانان

دانش‌آموزان می‌توانند آموزش‌های اولیه برنامه‌نویسی را در کلاس تابستانی جاوا اسکریپت، HTML و CSS، HTML و جاوا اسکریپت و SQL تکمیل کنند تا نحوه ایجاد گرافیک، انیمیشن، تجسم‌های تعاملی و موارد دیگر را بیاموزند. دوره های برنامه نویسی از تعاملی، پخش و مکث

  • ۰۱/۰۳/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی