یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آموزش کدنویسی

وب سایت EU Code Week برای مدارس سرویسی آموزش کدنویسی است که توسط کمیسیون اروپا پشتیبانی می شودصدور مجوز تحت مجوزهای Creative Commons به خودی خود بر مالکیت حق چاپ تأثیر نمی گذاردمحتوای وب‌سایت‌های شخص ثالث مشمول محدودیت‌های حق نسخه‌برداری خودشان است. لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت مبدا مراجعه کنید. درباره دوره آموزشی آنلاین صورتحساب و کدگذاری پزشکی

یک متخصص صدور صورت حساب و کدگذاری پزشکی معتبر شوید

صورتحساب و کدگذاری پزشکی امروزه یک ستاره رو به رشد در حوزه مراقبت های بهداشتی است. این دوره 100٪ آنلاین شما را آماده می کند تا شغلی را در این شغل پرتقاضا شروع کنید و گواهینامه حرفه ای صدور صورت حساب و کدگذاری پزشکی را که به بهترین وجه با علایق و اهداف شغلی شما مطابقت دارد، کسب کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از سیستم کدگذاری رویه مشترک مراقبت های بهداشتی (HCPCS) و کدهای CPT رده II و ICD-10 استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از صورتحساب پزشکی و نرم افزار کدگذاری، تمرین عملی را به دست خواهید آورد. پس از اتمام دوره، یک کوپن برای آزمون گواهینامه انتخابی خود دریافت خواهید کرد: CPC، CCA یا CBCS.

چشم انداز شغلی برای متخصصان صورتحساب و آموزش کدنویسی کدگذاری پزشکی با توجه به اداره آمار کار (BLS)، متخصصان صورتحساب و کدگذاری پزشکی به طور متوسط ​​حقوق سالانه 40350 دلار دریافت می کنند و در یکی از مشاغل با رشد سریع کار می کنند.

BLS همچنین تخمین می زند که حداقل 27000 شغل جدید در این حرفه تا سال 2026 مورد نیاز خواهد بود.

آزمون رمزگذار حرفه ای گواهی شده (CPC) توسط آکادمی کدنویسان حرفه ای آمریکا (AAPC) ارائه می شود. این گواهینامه استاندارد طلایی کدگذاری سطح ورودی برای پزشکان یا کدنویسان حرفه ای است.

کارشناس کدگذاری خبره (CCA) توسط انجمن مدیریت اطلاعات سلامت آمریکا (AHIMA) ارائه می شود. این یک گواهینامه کدگذاری پزشکی سطح ورودی در تمام تنظیمات است - اقدامات پزشک و بیمارستان بستری.

متخصص صدور صورت‌حساب و کدگذاری (CBCS) توسط انجمن ایرانیان سایبر ملی مراقبت‌های بهداشتی (NHA) ارائه می‌شود و در حال حاضر یک گواهی‌نامه صدور صورت‌حساب پزشکی سطح ابتدایی برای فعالیت‌های پزشک است. در تابستان 2021، آزمون به گواهینامه صدور صورتحساب و کدگذاری سطح ورودی، با گنجاندن آزمون ICD-10-CM، CPT، آموزش کدنویسی و HCPCS سطح II تغییر خواهد کرد.

سوالات متداول صورتحساب پزشکی و کدگذاریگسترش همه جمع کردن همه صورتحساب و کدگذار پزشکی چه کاری انجام می هد؟آیا تفاوتی بین صورتحساب پزشکی و کدگذاری پزشکی وجود دارد؟الزامات مورد نیاز برای یک شغل حسابداری و کدگذاری پزشکی چیست؟چه مدت طول می کشد تا یک صورتحساب و کدگذار پزشکی شوید؟تفاوت بین امتحانات گواهینامه (CPC، CCA، و CBCS) چیست؟آیا صورتحساب پزشکی و کدگذاری یک شغل خوب است؟

برای گذراندن یکی از گواهینامه های حرفه ای زیر که به بهترین وجه با علایق و اهداف شغلی شما مطابقت دارد، کاملاً آماده باشید:

آزمون کدنویس حرفه ای (CPC) ارائه شده توسط آکادمی کدنویسان حرفه ای آمریکا (AAPC)آزمون خبره کدنویسی Associate (CCA) ارائه شده توسط انجمن مدیریت اطلاعات سلامت آمریکا (AHIMA)آزمون متخصص صدور صورت حساب و کدگذاری (CBCS) ارائه شده توسط انجمن ملی مراقبت های بهداشتی (NHA)

نحوه عملکرد کدهای CPT رده II و کدهای ICD-10 و نحوه آموزش کدنویسی تخصیص آنها در روش های رایج صدور صورت حساب پزشکی و کدگذاری را بیاموزید.با نرم افزار صدور صورت حساب و کدگذاری پزشکی، تجربه صورتحساب عملی به دست آوریدکیت شروع خارجی برای کمک به شما برای کسب تجربه ارزشمند در این زمینه گزینه مستقل Medical Biller برای کسانی که علاقه ای به برنامه نویسی پزشکی ندارند

نانسی اسمیت بیش از 30 سال تجربه در صنعت مراقبت های بهداشتی دارد. تجربه بالینی او شامل کار به عنوان دستیار پزشکی برای شبکه ای از کلینیک های بهداشتی روستایی، و به عنوان کدگذار پزشکی، متخصص خسارت بیمه، و حسابرس سوابق پزشکی است. نانسی دارای مدرک لیسانس در آموزش حرفه ای است و برنامه های دستیار پزشکی را توسعه داده و تدریس کرده است.

LaTisha Cottingham بیش از 20 سال تجربه در صنعت مراقبت های بهداشتی دارد کدنویسی . وی دارای شش سال سابقه تدریس در زمینه صدور صورت حساب و کدگذاری پزشکی و کمک پزشکی است. در حال حاضر او به عنوان یک تحلیلگر HIM برای یک موسسه

  • ۰۱/۰۳/۳۱
  • javad salehi

آموزش کدنویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی