یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزان ممکن است برنامه درسی خود را تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان توسعه دهند یا، به طور عملی تر، برنامه درسی خواندن مبتنی بر تحقیق خاصی را انتخاب کنند که با موفقیت در مورد کودکانی که مهارت ها و نیازهای خواندن آنها مشابه کودکانی است که از طریق برنامه آموزشی مورد هدف قرار می گیرند، به اثبات رسیده است.

برنامه درسی مبتنی بر تحقیق برنامه ای است که با دانش موجود در مورد چگونگی یادگیری کودکان در خواندن سازگار باشد. Reading One-One، Reading Recovery و Success for All برنامه های درسی پرکاربردی هستند.

 

برنامه های آموزشی می توانند متخصصان خواندن خود را در تطبیق برنامه درسی خواندن انتخابی برای رسیدگی به نیازها و شرایط محلی مشارکت دهند. در انطباق، اطمینان از اینکه برنامه درسی برای استفاده توسط آموزگاران با سطح مهارت ها و میزان آموزشی که احتمالاً مشخصه شرکت کنندگان در برنامه است، ضروری است.

مؤثرترین برنامه‌های درسی خواندن فرصت‌های درونی برای کودکان دارد تا:موفقیت های افزایشی را تجربه کنید (مثلاً یک متن آشنا را به طور مستقل بازخوانی کنید)چند مهارت و مفاهیم را تقویت کنید (مثلاً تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان مرور کلمات بینایی)به مرحله بعدی بروید (مثلاً به کلمات دید جدید مسلط شوید یا متن پیچیده‌تری بخوانید)

از آنجایی که مدیران مدرسه و متخصصان مطالعه جزو ذینفعان کلیدی هستند که باید در تیم برنامه ریزی گنجانده شوند، می توانند اطمینان حاصل کنند که برنامه درسی خواندن از رویکرد خواندن مدرسه و طراحی برنامه پشتیبانی می کند.

صرف نظر از مدل خاصی که برنامه استفاده خواهد کرد، باید قالبی ساختاریافته و در عین حال انعطاف پذیر برای جلسات آموزشی داشته باشد.

یک ساختار ثابت به کودکان و معلمان کمک می کندo سازماندهی شده و بر روی دستیابی به اهداف فردی متمرکز بمانید. بچه ها از این که می توانند پیش بینی کنند در هر جلسه آموزشی چه اتفاقی می افتد، احساس شایستگی می کنند.

یک قالب انعطاف پذیر به معلمان اجازه می دهد تا از استراتژی هایی استفاده کنند که برای رسیدگی به سبک یادگیری، مهارت ها، علایق و نیازهای هر کودک طراحی شده است. انعطاف پذیری تضمین می کند که هر کودک از حمایت فردی و رشدی مناسب برخوردار خواهد شد.

طول هر جلسه آموزشی باید متناسب با سن کودکان درگیر تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان باشد و منعکس کننده انواع فعالیت های برنامه ریزی شده باشد. ارزیابی برنامه های تدریس خصوصی نتایج مثبتی را از جلسات تا 60 دقیقه نشان داده است. جلسات طولانی تر لزوماً باعث افزایش سواد و رشد خواندن کودک نمی شود.

برنامه تدریس خصوصی READ*WRITE*NOW Reading Partners جلسات آموزشی 35 دقیقه ای را پیشنهاد می کند که از این دستور کار پیروی می کنند:

شروع فعالیت و مرور باعث شروع درس می شود. این فرصتی است برای تقویت رابطه آموزشی، کمک به کودک برای تمرکز توجه و آماده شدن برای جلسه، مرور آنچه در جلسه قبل رخ داده است، و بحث در مورد فعالیت های بعدی.

اهداف آموزشی بر نیازهای کودک متمرکز است. معمولا یکی مربوط به خواندن است و یکی به نوشتن. اهداف ممکن است از معلم کودک باشد. انجام چندین فعالیت کوتاه به کودک کمک می کند تا احساس موفقیت و موفقیت داشته باشد و این باعث افزایش انگیزه کودک برای یادگیری می شود.

فعالیت خواندن به کودک این امکان را می دهد که خواندن چیزی را به انتخاب خودش یا چیزی که معلم انتخاب کرده است، تمرین کند. مطالب خواندنی باید در سطح مناسبی باشد تا کودک بتواند به راحتی آن را بخواند. مربیان ممکن است کتابی را در مورد موضوع مورد علاقه کودک انتخاب کنند یا کتاب جدیدی را معرفی کنند که فکر می کنند کودک از آن لذت تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان خواهد برد. بسیاری از کودکان دوست دارند یک کتاب یا متن مشابه را بارها و بارها بخوانند زیرا به آنها کمک می کند تا احساس تسلط داشته باشند. معلمان می توانند برای غیر خوانندگان با صدای بلند بخوانند. در طول فعالیت خواندن، کودک ممکن است به تنهایی بخواند، به نوبت با مربی مطالعه کند، یا به خواندن زوجی بپردازد.

فعالیت پایانی کودک را تشویق می کند تا به آنچه در این جلسه و جلسات قبلی آموخته است فکر کند. این فعالیت می تواند شامل صحبت کردن، نوشتن در یک مجله یا ارائه نظراتی باشد که مربی یادداشت می کند.

برنامه ریزان ممکن است برنامه درسی خود را توسعه دهند یا، به طور عملی تر، برنامه درسی خواندن مبتنی بر تحقیق خاصی را انتخاب کنند که با موفقیت در مورد کودکانی که مهارت ها و نیازهای خواندن آنها مشابه کودکانی است که از طریق برنامه آموزشی مورد هدف قرار می گیرند، به اثبات رسیده است.

برنامه درسی مبتنی بر تحقیق برنامه ای است که با دانش موجود ایرانیان سایبر در مورد چگونگی یادگیری کودکان در خواندن سازگار باشد. Reading One-One، Reading Recovery و Success for All برنامه های درسی پرکاربردی هستند.

 

برنامه های آموزشی می توانند متخصصان خواندن خود را در تطبیق برنامه درسی خواندن انتخابی برای رسیدگی به نیازها و شرایط محلی مشارکت دهند. در انطباق، اطمینان از اینکه برنامه درسی برای استفاده توسط آموزگاران با سطح مهارت ها و میزان آموزشی که احتمالاً مشخصه شرکت کنندگان در برنامه است، ضروری است.

مؤثرترین برنامه‌های درسی خواندن فرصت‌های درونی برای کودکان دارد تا:موفقیت های افزایشی را تجربه کنید (مثلاً یک متن آشنا را به طور مستقل بازخوانی کنید)چند مهارت و مفاهیم را تقویت کنید (مثلاً مرور کلمات بینایی)به مرحله بعدی بروید (مثلاً به کلمات دید جدید مسلط شوید یا متن پیچیده‌تری بخوانید)

از آنجایی که مدیران مدرسه و متخصصان مطالعه جزو تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان ذینفعان کلیدی هستند که باید در تیم برنامه ریزی گنجانده شوند، می توانند اطمینان حاصل کنند که برنامه درسی خواندن از رویکرد خواندن مدرسه و طراحی برنامه پشتیبانی می کند.

صرف نظر از مدل خاصی که برنامه استفاده خواهد کرد، باید قالبی ساختاریافته و در عین حال انعطاف پذیر برای جلسات آموزشی داشته باشد.

یک ساختار ثابت به کودکان و معلمان کمک می کندo سازماندهی شده و بر روی دستیابی به اهداف فردی متمرکز بمانید. بچه ها از این که می توانند پیش بینی کنند در هر جلسه آموزشی چه اتفاقی می افتد، احساس شایستگی می کنند.

یک قالب انعطاف پذیر به معلمان اجازه می دهد تا از استراتژی هایی استفاده کنند که برای رسیدگی به سبک یادگیری، مهارت ها، علایق و نیازهای هر کودک طراحی شده است. انعطاف پذیری تضمین می کند که هر کودک از حمایت فردی و رشدی مناسب برخوردار خواهد شد.

طول هر جلسه آموزشی باید متناسب با سن کودکان درگیر باشد و منعکس کننده انواع فعالیت های برنامه ریزی شده باشد. ارزیابی برنامه های تدریس خصوصی نتایج مثبتی را از جلسات تا 60 دقیقه نشان داده است. جلسات طولانی تر لزوماً باعث افزایش سواد و رشد خواندن کودک نمی شود.

برنامه تدریس خصوصی READ*WRITE*NOW Reading Partners جلسات آموزشی 35 دقیقه ای را پیشنهاد می کند که از این دستور کار پیروی می کنند:

شروع فعالیت و مرور باعث شروع درس می شود. این فرصتی است برای تقویت رابطه آموزشی، کمک به کودک برای تمرکز توجه و آماده شدن برای جلسه، مرور آنچه در جلسه قبل رخ داده است، و بحث در مورد فعالیت های بعدی.

اهداف آموزشی بر نیازهای کودک متمرکز است. معمولا یکی مربوط به خواندن است و یکی به نوشتن. اهداف ممکن است از معلم کودک باشد. انجام چندین فعالیت کوتاه به کودک کمک می کند تا احساس موفقیت و موفقیت داشته باشد و این باعث افزایش انگیزه کودک برای یادگیری می شود.

فعالیت خواندن به کودک این امکان را می دهد که خواندن چیزی را به انتخاب خودش یا چیزی که معلم انتخاب کرده است، تمرین کند. مطالب خواندنی باید در سطح مناسبی باشد تا کودک بتواند به راحتی آن را بخواند. مربیان ممکن است کتابی را در مورد موضوع مورد علاقه کودک انتخاب کنند یا کتاب جدیدی را معرفی کنند که فکر می کنند کودک از آن لذت خواهد برد. بسیاری از کودکان دوست دارند یک کتاب یا متن مشابه را بارها و بارها بخوانند زیرا به آنها کمک می کند تا احساس تسلط داشته باشند. معلمان می توانند برای غیر خوانندگان با صدای بلند بخوانند. در طول فعالیت خواندن، کودک ممکن است به تنهایی بخواند، به نوبت با مربی مطالعه کند، یا به خواندن زوجی بپردازد.

فعالیت پایانی کودک را تشویق می کند تا به آنچه در این جلسه تدریس برنامه نویسی کودکان و جلسات قبلی آموخته است فکر کند. این فعالیت می تواند شامل صحبت کردن، نوشتن در یک مجله یا ارائه نظراتی باشد که مربی یادداشت می کند.

  • ۰۱/۰۴/۰۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی