یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آیا در هنر و طراحی مهارت دارید؟ شما می توانید ایده  کارهای تابستانی برای نوجوانان های خود را با خدمات چاپ بر اساس تقاضا به تی شرت تبدیل کنید، که به شما امکان می دهد بدون داشتن یک چاپخانه بفروشید. برخی از شرکت هایی که باید بررسی شوند عبارتند از Merch by Amazon، Printful، Printify، Spreadshirt و Redbubble.

مطمئن شوید که ایده های اصلی دارید و از توضیحات محصول خود غافل نشوید. مقدار پولی که می توانید به دست آورید به خدماتی که استفاده می کنید بستگی دارد، اما یک زن به ما گفت که معمولاً بین 2 تا 3 دلار برای هر پیراهن در Spreadshirt درآمد دارد.

10. خیاط یا خیاط

اگر بتوانید لباس بسازید و تغییر دهید، مهارتی دارید که می توانید از آن درآمد کسب کنید. شلوار را برای دوستان و خانواده تغییر دهید، یا اجناس لباس اصلی را در Etsy یا در بازارهای کوچک و نمایشگاه‌های صنایع دستی بفروشید.

طبق دفتر آمار کار (BLS) خیاط ها، خیاط ها و کارهای تابستانی برای نوجوانان فاضلاب های سفارشی می توانند 17.03 دلار در ساعت درآمد داشته باشند.زنی صندلی های چوبی را شن می کشد. گتی ایماژ

11. نجاری

صندلی، صنایع دستی، عصا یا سایر اقلام چوبی بسازید و آنها را در Etsy یا حضوری بفروشید. تابلوهایی را در منطقه محلی خود نصب کنید که استعداد شما را اعلام می کند و به دنبال کمیسیون باشید.BLS نشان می دهد که کارگران نجاری حدود 17.65 دلار در ساعت درآمد دارند.

12. عکاس

چه عکاسی استوک می‌گیرید (و می‌فروشید)، چه یک کسب‌وکار کوچک با عکاسی از عروسی یا نوزاد راه‌اندازی کنید، یا حتی عکس‌های سفر خود را بفروشید، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد با دوربینتان وجود دارد.

به گفته BLS، یک عکاس می تواند در ساعت 18.73 دلار درآمد ایرانیان سایبر داشته باشد، اما فروش عکس های سفر می تواند تا 100 دلار برای هر عکس به ارمغان بیاورد.

13. طراح گرافیک

با وب سایت هایی مانند Fiverr، Upwork و Freelancer (محدودیت سنی کارهای تابستانی برای نوجوانان متفاوت است)، می توانید مهارت های طراحی خود را به پول نقد تبدیل کنید. اگر می دانید که چگونه از Canva استفاده کنید و از ایجاد هنرهای جذاب بصری برای لوگوها و رسانه های اجتماعی لذت می برید، این یک راه عالی برای کسب درآمد در تابستان است.

چگونه مشاغل را بدست آوریم

شما در حال خلق کار خود هستید، بنابراین مانع بزرگ در اینجا ارتقاء است. به دوستان و خانواده خود بگویید، کار خود را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید و هر روز به تبلیغ تلاش های خود ادامه دهید.نوشتن: یک پنی - یا بیشتر - برای افکار شما لازم نیست رمان نویس باشید تا برای کلماتتان پول دریافت کنید. در اینجا راه های دیگری برای کسب درآمد با نوشتن آورده شده است.

14. مقاله نویس

بسیاری از بازارها فرصت هایی کارهای تابستانی برای نوجوانان را برای نوجوانان فراهم می کنند تا مقالات، مقالات شخصی و کارهای دیگر را به مجلات و وب سایت های آنلاین ارائه دهند و بفروشند. از وب سایت هایی که هر روز می خوانید بازدید کنید و به دستورالعمل های ارسال آنها نگاه کنید.

این راهنما اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه می توانید به عنوان یک نویسنده آزاد شروع کنید ارائه می دهد و این پست شامل پلتفرم هایی برای نویسندگان آزاد است.بسته به تجربه و مدل پرداخت هر سایت، گزینه های پرداخت برای نوشتن آزاد متفاوت خواهد بود.

15. رونویسی

اگر در رونویسی سریع صدا یا رمزگشایی دست خط کسی مهارت دارید، به دنبال کارهای رونویسی آنلاین باشید. به عنوان یک رونویس‌نویس عمومی، از شما خواسته می‌شود به فایل‌های صوتی گوش دهید و آنچه  کارهای تابستانی می‌شنوید را تایپ کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی