یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دوره گواهینامه Microsoft Excel Udemy به شما کلاس های آموزش کدنویسی در غرب تهران امکان می دهد با فرمول هایی مانند VLOOKUP، IF، MATCH و INDEX آشنا شوید. این به شما امکان می دهد تا با استفاده از PivotTable گزارش های پویا ایجاد کنید. Udemy دسترسی به یک مربی حرفه ای با بیش از 10 سال آموزش اکسل را فراهم می کند.

این دوره به شما مقدمه ای برای خودکارسازی کارهای روزانه با استفاده از VBA و ماکروها می دهد. این می تواند درک کاملی از Microsoft Excel ایجاد کند.

Data Analyst یک دوره کدگذاری آنلاین است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که داده ها را برای اهداف تجزیه و تحلیل دستکاری کنید. این به شما آمار عملی، جدال داده ها و تجسم با پایتون و SQL را می آموزد. این دوره به شما فرآیند تجزیه و تحلیل داده ها را در مورد بحث، کاوش و برقراری ارتباط داده ها آموزش می دهد.

این دوره شامل یک پروژه واقعی از کلاس های آموزش کدنویسی در غرب تهران کارشناسان، مربیان شغلی و پشتیبانی یک مربی است. می‌توانید دانش پایتون را جمع‌آوری کنید تا داده‌ها را به‌صورت برنامه‌نویسی به هم بزنید.

مستر کلاس برنامه نویسی جاوا که جاوا 11 و جاوا 17 را پوشش می دهد یک دوره برنامه نویسی آنلاین است که به شما کمک می کند تا با کسب مهارت های ارزشمند جاوا به یک برنامه نویس کامپیوتر تبدیل شوید. شما می توانید به این دوره بپیوندید تا اصول اساسی مانند فریم ورک Spring و توسعه اندروید را کسب کنید.

این دوره موضوعات ضروری مانند کلاس جاوا، وراثت و چندشکلی ایرانیان سایبر را پوشش می دهد. همچنین شما را قادر می سازد تا مفاهیم دیگری مانند عملگرها، کلمات کلیدی و عبارات را بیاموزید. Masterclass برنامه نویسی جاوا به شما کمک می کند تا مهارت هایی را که برای به دست آوردن اولین شغل برنامه نویسی جاوا نیاز دارید، ایجاد کنید.

AWS Certified Solutions Architect Associate یک دوره صدور گواهینامه است که به شما کمک می کند تا توانایی خود را برای نشان دادن مؤثر دانش در مورد نحوه ساخت و استقرار برنامه با استفاده از AWS تأیید کنید. این دوره به شما کمک می کند تا معماری دنیای واقعی را در Microsoft AWS انجام دهید. برای یادگیری کلاس های آموزش کدنویسی در غرب تهران اصول بدون سرور مانند Lambda، Cognito، DynamoDB و API Gateway می توانید به این دوره بپیوندید.

این دوره به شما دانش مناسبی از AWS Cloud با استفاده از سیاست های KMS، SSM و IAM می دهد. دارای بیش از 600 اسلاید است که می توانید به راحتی آنها را به صورت PDF در رایانه شخصی خود ذخیره کنید. این دوره برای گذراندن گواهینامه AWS Certified Solutions Architect Associate به دانش قبلی نیاز دارد. معماری های راه حل می توانند این دوره را برای استفاده از تمام خدمات AWS برای معماری خود انتخاب کنند.

Bootcamp توسعه وب یک دوره مفید برای ساخت وب سایت ها و برنامه های وب کاملاً پیشرفته است. جدای از این، شما جدیدترین فریم ورک ها و فناوری ها از جمله MongoDB، Bootstrap 4 و JavaScript ES6 را خواهید آموخت.

این دوره نیازی به دانش قبلی در مورد برنامه نویسی یا هر نرم افزار پولی ندارد. برنامه درسی کامل از رویکرد گام به گام توسعه برنامه وب پیروی می کند.

این دوره با محتوای جدید با پروژه ها و ماژول های جدید به روز می شود. این شامل بیش از 50 ساعت آموزش ویدیویی است که می توانید در زمان راحت خود آن را مشاهده کنید. بوت کمپ توسعه وب، آزمون ها، پروژه های کامل و منابع برنامه نویسی را ارائه می دهد.

دوره یادگیری ماشین به شما کمک می کند تا مدل کلاس های آموزش کدنویسی در غرب تهران های قوی بسازید. شما می توانید تکنیک های پیشرفته ای مانند کسر ابعاد را مدیریت کنید. با ثبت نام در این دوره، می توانید مدل های یادگیری ماشینی قدرتمند بسازید.

این دوره آموزشی ماشینی شما را با موضوعاتی مانند NLP و Deep Learning و Reinforcement Learning آشنا می کند. کل برنامه درسی به 10 قسمت تقسیم شده است. این مملو از یک تمرین عملی است که مبتنی بر مثال های واقعی است.

این دوره شما را قدم به قدم وارد دنیای یادگیری ماشینی می کند. با کمک این آموزش ها، مهارت های جدیدی را توسعه می دهید و زیر دست خود را بهبود می بخشید جایگاه در زمینه چالش کلاس های آموزش کدنویسی برانگیز علم داده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی