یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Makeblock نوشته شده است تا درباره کارهایی که  نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان می‌توانید به‌عنوان والدین برای آموزش کدنویسی به فرزندانتان انجام دهید، بیشتر بدانید. کدنویسی یکی از مطلوب ترین مهارت ها برای آینده است. اکنون آموزش برنامه نویسی برای کودکان با لیست ما از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان آسان تر از همیشه است. استفاده از این برنامه های برنامه نویسی ساده است و باعث می شود بچه ها حتی قبل از یادگیری خواندن، کدنویسی را یاد بگیرند.

این بازی های برنامه نویسی برای کودکان، کدنویسی را سرگرم کننده و تخیلی می کند. چیزی که این برنامه های کدنویسی را بسیار موفق می کند این است که بسیار در دسترس کودکان هستند و این برنامه ها با دنبال کردن مراحل ساده یادگیری مهارت های برنامه نویسی را آسان می کنند.

کدنویسی فقط در مورد مهارت های فنی نیست، بلکه یادگیری کدنویسی جوانان را با منطق و تفکر خلاق آشنا می کند. از طریق استفاده از پازل ها، معماها، بازی های کدنویسی و چالش ها، این برنامه های کدنویسی مهارت هایی مانند حل مسئله، صبر، خلاقیت و پشتکار را آموزش می دهند.

این برنامه‌ها به فرزندان شما اجازه می‌دهند اولین نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان قدم‌های خود را در دنیای کدنویسی بردارند.چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

کدنویسی نقشی اساسی در زندگی ما ایفا می کند، حتی زمانی که از آن بی خبر باشیم. همه چیز از برنامه‌هایی که در تلفن‌هایمان استفاده می‌کنیم تا برنامه‌هایی که در محل کار استفاده می‌کنیم تا حتی صندوق‌فروشی در فروشگاه مواد غذایی محلی یا دستگاه خودپرداز بانک محلی شما. همه آنها از کد برای شکل دادن به فعالیت های روزانه ما استفاده می کنند.

آموزش کدنویسی با یک دسته کارت!

این ایده که جوانان باید کدنویسی را یاد بگیرند، جدید نیست. در واقع، ایرانیان سایبر از زمان ظهور غول‌های فناوری مانند آمازون، گوگل و شبکه‌های اجتماعی، کدنویسی به هموار کردن راه برای انواع برنامه‌های آموزشی کدنویسی و سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کرده است.

چرا کدنویسی اینقدر مهم است؟ این بخش آسان است - وقتی بازاری هستید، اهرمی دارید. شما می توانید ریسک های بیشتری را بپذیرید و در صورت بروز مشکل، احتمال بیشتری وجود دارد که به عقب برگردید. ما مجبور نیستیم منتظر بمانیم تا دانش‌آموزان برای تشویق فرزندانمان به سرمایه‌گذاری در برنامه‌نویسی، یک برنامه مدرک را انتخاب کنند. ما می‌توانیم همین الان شروع کنیم و به همین دلیل است که باید.

اینها مهارت هایی هستند که در شرایط حرفه ای و همچنین در هر جنبه ای از آینده یک فرد جوان مفید هستند. از روابط شخصی گرفته تا آینده شغلی، کدنویسی مهارت‌هایی را ایجاد می‌کند که نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان فرزند شما به آن نیاز دارد.

برای ایده های بیشتر در مورد آموزش کدنویسی به کودکان، راهنمای نهایی ما برای برنامه نویسی برای کودکان را بررسی کنید!

بیشتر بدانید: ما این یکی را برای بچه های کوچک دوست داریم! این برنامه به پسر کوچک من کمک کرد تا اصول برنامه نویسی را بیاموزد. بچه ها پازل هایی را حل می کنند که به آنها کمک می کند تفکر منطقی را از سنین پایین بیاموزند. داستان Foos را دنبال کنید - این برنامه داستان سرایی و آموزش STEM را در یک رابط سرگرم کننده و جذاب ترکیب می کند. نسخه آزمایشی رایگان به فرزندان شما اجازه می دهد تا قبل از متعهد شدن به برنامه خریداری شده، آن را امتحان کنند.

Safari کد نویسی یک برنامه کدنویسی منحصر به فرد است که می تواند به کودکان دو ساله اصول برنامه نویسی را آموزش دهد! سافاری کدگذاری با تمرکز بر مهارت های پیش کدگذاری مانند حل مسئله، تجزیه و تفکر محاسباتی جذاب و آموزشی است. ما عاشق این بازی برای کدنویس های کوچک در لیست شما هستیم!

خانواده Fuzz در Smeeborg سقوط می کنند و باید پیچ ​​و خم های سیاره جدید خود را کشف کنند. برای کمک به آنها در عبور از هر پیچ و خم و جمع آوری سکه، بچه ها از منطق برنامه نویسی برای نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان کشیدن و رها کردن دستورات استفاده می کنند. کدبل از طریق بازی های آموزشی گام به گام، دستورات if/then و حلقه ها دانش آموزان را با مبانی برنامه نویسی کامپیوتر آشنا می کند. آنچه واقعاً Kodable Pro را متمایز می کند، منابع، درس ها و راهنمایی های اضافه شده برای والدین است که به دانش آموزان خود در یادگیری کمک می کنند.

Osmo کاملا منحصر به فرد است، به جای کشیدن و رها کردن بلوک ها روی صفحه، بچه ها از بلوک های فیزیکی استفاده می کنند که از طریق تبلت Osmo به رایانه متصل می شوند. دو برنامه کدنویسی نرم افزار آموزش برنامه نویسی و انواع بازی های اضافی برای کنسول وجود دارد که در

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی