یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

. جاوا اسکریپت: قسمت های خوب

با JavaScript: The Good Parts، نویسنده داگلاس  کتاب آموزش جاوا اسکریپت کراکفورد بر اصول اولیه برخی از جنبه های کمتر شناخته شده و در عین حال مطلوب جاوا اسکریپت تمرکز می کند. اخیراً این ویژگی‌های پنهان از جامعه برنامه‌نویسی قدردانی می‌کنند.

در زمان نگارش اولیه جاوا اسکریپت: قسمت های خوب، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی تازه متولد شده بود که به عنوان یک زبان برنامه نویسی کوچک در مرورگرها در نظر گرفته می شد. در آن زمان، مرورگرها شروع به کاوش برای توسعه برنامه های جدی کردند.

قبل از آن، مشاهده برنامه های واقعی در حال اجرا در مرورگر بسیار نادر بود. مرورگر چیزی شبیه به مرورگر امروزی نبود. غیر تعاملی بود، به شدت به بارگیری مجدد صفحه متکی بود، و هیچ ظرفیت ذخیره سازی داخلی نداشت.

از آن زمان تاکنون، JavaScript: The Good Parts توسعه JS و همچنین ویژگی‌های آن را دنبال می‌کند که به جریان اصلی تبدیل شده و صدها هزار چشم از سراسر جهان به دست آورده است.

مهمترین چیز در مورد جاوا اسکریپت: بخش های خوب این است که این قابلیت را دارد که قدردانی از زبان برنامه نویسی سطح بالا و تفسیر شده را حتی توسط پزشکان کهنه کار تجدید کند. همچنین این کتاب تنها 175 صفحه است. از این رو، آن را سریع بخوانید.

8. جاوا اسکریپت موثر: 68 روش خاص برای کتاب آموزش جاوا اسکریپت استفاده از قدرت جاوا اسکریپت

هر کسی که درک کافی از مبانی JS داشته باشد، واجد شرایط استفاده از جاوا اسکریپت موثر است: 68 روش خاص برای استفاده از قدرت جاوا اسکریپت. کتاب جاوا اسکریپت خوانندگان خود را به یک تور عمیق از زبان برنامه نویسی سطح بالا و تفسیر شده می برد.

دیوید هرمان، نویسنده جاوا اسکریپت موثر، یک برنامه نویس ایرانیان سایبر باتجربه است. او تجربیات فنی خود را در کتاب از طریق مثال‌های واقعی و دقیق به اشتراک می‌گذارد. صرف نظر از سطح مهارت، هر توسعه دهنده JS احتمالا چیزی از این کتاب عالی جاوا اسکریپت یاد می گیرد.

جاوا اسکریپت موثر: 68 روش خاص برای استفاده از قدرت جاوا اسکریپت، خوانندگان را با چندین زبان برنامه نویسی پویا، مبتنی بر نمونه اولیه و با تایپ ضعیف آشنا می کند، از دقت عدد ممیز شناور تا درج نقطه ویرگول و اجبار نوع.

کتاب جاوا اسکریپت بهترین روش‌هایی را که کتاب آموزش جاوا اسکریپت باید در حین کار با طراحی API، آرایه‌ها، همزمانی، توابع، کتابخانه و اشیاء به خاطر داشته باشید، بیشتر بررسی می‌کند.

9. برنامه برنامه های کاربردی جاوا اسکریپت: معماری وب قوی با کتابخانه های Node، HTML5 و Moderns JS

برخلاف سایر کتاب های JS که به این سوال پاسخ می دهند: "چگونه از جاوا اسکریپت استفاده کنم؟" برنامه‌نویسی برنامه‌های جاوا اسکریپت: معماری وب قوی با Node، HTML5 و کتابخانه‌های مدرن JS پاسخ می‌دهد: «چگونه از جاوا اسکریپت برای ساخت یک برنامه کاربردی در دنیای واقعی استفاده کنم؟»

برنامه نویسی برنامه های کاربردی جاوا اسکریپت یک کتاب عالی است که نمای کلی دقیقی از معماری برنامه جاوا اسکریپت ارائه می دهد. این مفاهیم پایه برنامه نویسی تابعی، بهترین شیوه های JS، معرفی نمونه های اولیه و ترکیب شی را پوشش می دهد.

علاوه بر گسترش درک JS، برنامه‌نویسی برنامه‌های جاوا اسکریپت توسط اریک الیوت، کتاب آموزش جاوا اسکریپت احراز هویت و مجوز، سیستم‌های تعویض ویژگی، ورود به سیستم، اصول Node و APIهای RESTful را پوشش می‌دهد.

10. شبکه مرورگر با کارایی بالا

عملکرد برنامه چیزی است که همه، از توسعه دهندگان مستقل گرفته تا سازمان های تمام عیار، آرزوی آن را دارند. شبکه مرورگر با کارایی بالا، راهنمای نهایی برای ساختن یک برنامه کاربردی جاوا اسکریپت موفق با عملکرد بسیار بهینه است.

شبکه‌سازی مرورگر با کارایی بالا ملاحظات عملکردی با کتاب جاوا اسکریپت تأثیر بالا را برای مواردی مانند جریان داده، DataChannel، HTTP2، WebRTC و WebSockets پوشش می‌دهد.

  • ۰۱/۰۴/۱۶
  • javad salehi

کتاب آموزش جاوا اسکریپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی