یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

معلمانی که می‌خواهند در زمینه‌های خاص آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر خود مرتبط باقی بمانند، باید زمان لازم را برای درک کامل اصول اولیه شبکه‌های کامپیوتری بیابند. در صورت امکان، آنها همچنین باید بهترین سطح خود را برای درک کامل نحوه عملکرد شبکه رایانه ای مؤسسه خود و اینکه دقیقاً چگونه می تواند برای آنها در وظایف حرفه ای مفید باشد، تلاش کنند.

8. تایپ را لمس کنید

در نهایت، تایپ لمسی یکی دیگر از مهارت‌های ضروری کامپیوتری است که همه مربیان قرن بیست و یکم باید برای تسلط بر آن وقت بگذارند. این مهارت خاص به شما امکان می دهد تا به طور قابل توجهی سرعت تایپ و همچنین دقت را بهبود بخشید. این امر تنها با تکیه بر رفلکس های حرکتی شما به جای بینایی در هنگام تایپ ایجاد می شود. با تسلط بر تایپ لمسی، تهیه پیش نویس متون بسیار دقیق و دقیق با روشی سریعتر از قبل، بی نهایت آسان تر خواهد بود. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه "بهترین شیوه" تایپ صحیح را برای جلوگیری از صدمات و خستگی ادغام کنید. این شامل استفاده از حالت تایپ ایده آل و قرار دادن انگشت آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر مناسب روی صفحه کلید شما می شود.

10 راه برای آموزش آنلاین مانند یک ابرقهرمان3 راه برای کاهش حجم کاری معلم با استفاده از فناوریعجب تبدیل معلمان سنتی به معلمان الکترونیکی: آیا واقعاً لازم است؟7 نکته در مورد چگونگی آماده شدن برای تدریس آنلاین5 نقش بازتعریف شده یک مربی در یک کلاس درس ترکیبی10 راه برای آموزش آنلاین مانند یک ابرقهرمان

خلاصه: معلمان آنلاین هر روز دنیا را تغییر می دهند. ما قبلاً ابرقهرمان هستیم! اما بیشتر معلمان آنلاین به اندازه ای مشغول هستند که متوجه دستاوردهای فوق العاده خود نمی شوند. بیایید آن را اکنون درست کنیم. در اینجا 10 رویکرد ابرقهرمانی وجود دارد که می توانیم مستقیماً در آموزش آنلاین اعمال کنیم.چگونه مانند یک ابرقهرمان آنلاین آموزش دهیم

من معتقدم معلمان آنلاین ابرقهرمانان آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر زندگی واقعی هستند. البته که ما هستیم. ما مهارت ها و دانش های جدیدی را منتقل می کنیم. ما با ارائه آینده ای متفاوت به دانش آموزان خود ایرانیان سایبر  زندگی را تغییر می دهیم. در واقع، معلمان آنلاین هر روز دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. و ما حتی برای انجام این کار به یک شنل یا یک ماشین آینده نگر براق و براق نیاز نداریم!

اما بیشتر معلمان آنلاین به اندازه ای مشغول هستند که متوجه دستاوردهای فوق العاده خود نمی شوند. این هرگز برای ابرقهرمانان خیالی اتفاق نمی افتد. آن‌ها با صدای بلند زندگی می‌کنند و ابرقدرت‌های خود را همیشه در عمل به کار می‌برند.

بنابراین شاید معلمان آنلاین بتوانند کمی از برادران و خواهران ابرقهرمان داستانی ما یاد بگیرند. چه چیزی می توانند به ما در مورد داشتن واقعاً ابرقدرت های خود و استفاده از آنها برای خیر دانش آموزان (و حرفه خود) به ما بیاموزند؟ در اینجا 10 رویکرد ابرقهرمانی وجود دارد که می توانیم مستقیماً در آموزش آنلاین اعمال کنیم.

1. مهارت خاص خود را شناسایی آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر کنیدیک کار وجود دارد که شما بهتر از هر کس دیگری انجام می دهید. چیست؟

آیا در توضیح مفاهیم پیچیده فوق العاده خوب هستید؟ آیا در کمک به دانشجویان جدید آنلاین برای پیدا کردن پای خود متخصص هستید؟ هنگامی که ابرقدرت تدریس آنلاین خود را شناسایی کردید، می توانید از آن برای خیر دانش آموزان خود استفاده کنید.

2. بر قدرت برتر تدریس آنلاین خود مسلط شوید

برای اینکه بتوانید مانند سوپرمن پرواز کنید، باید تمرین کنید. آیا مهارت خاص شما نیاز به اصلاح بیشتری دارد؟یک کارگاه آموزشی مرتبط با توسعه حرفه ای یا دوره تصادف ممکن است به شما کمک کند مطمئن شوید که در اوج بازی خود هستید.

3. از ابزارهای تخصصی مناسب استفاده کنید

آن ابرقهرمانان حرفه ای ابزار و وسایل زیادی دارند. برای Wonder Woman، این یک کمند طلایی است. بتمن در بت‌موبیل در اطراف شهر غرش می‌کند.

معلمان آنلاین دارای سیستم های مدیریت یادگیری، مواد درسی مهارت های کاربردی کامپیوتر چند رسانه ای و رسانه های اجتماعی هستند. اینها تنها تعدادی از ابزارهایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را شخصی‌سازی و تطبیق دهیم تا توانایی خود را برای تأثیر مثبت بر زندگی دانش‌آموزان تقویت کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی