یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

چگونه می توانم مهارت های اولیه کامپیوتر را به صورت آنلاین سایت آموزش آنلاین کامپیوتر یاد بگیرم؟زبان آموزان می توانند برای دوره های مقدماتی آنلاین با سیستم عامل های آنلاین مانند edX، Coursera، Khan Academy، Udacity و Udemy ثبت نام کنند.

مهارت های اولیه کامپیوتر چیست؟مهارت های اساسی محاسبات شامل پیام رسانی و ویدئو کنفرانس، عیب یابی، پردازش کلمه، ورود داده ها و جستجوی وب می باشد.این قطعه توسط Monali Mirel Chuatico نقد و بررسی شده است مونالی میرل چوتیکو، زنی با موهای بلند و تیره، در یک عکس از سر لبخند می زند.

در سال 2019، مونالی میرل چوتیکو با مدرک لیسانس خود در علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد، که به او پایه و اساس لازم را برای برتری در نقش هایی مانند مهندس داده، توسعه دهنده فرانت اند، طراح UX و مدرس علوم کامپیوتر داد.

مونالی در حال حاضر یک مهندس سایت آموزش آنلاین کامپیوتر داده در Mission Lane است. مونالی به عنوان یک کاپیتان تجزیه و تحلیل داده در مشاغل غیرانتفاعی COOP، با آموزش ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و راهنمایی آنها در سفر توسعه حرفه ای به فارغ التحصیلان جدید و متخصصان جوان کمک می کند تا بر کم کاری غلبه کنند.

Monali Mirel Chuatico یکی از اعضای پولی شبکه بررسی آزاد Red Ventures Education است. برنامه گواهی هسته TESOLاین برنامه حرفه ای http:// شما را با یک پایه محکم در تئوری و عمل آموزش زبان انگلیسی آشنا می کند. این به شما کمک می کند تا نیازهای زبان آموزان انگلیسی را بهتر برآورده کنید و همچنین شغل خود را ارتقا دهید.

TESOL در حال حاضر در حال بررسی و طراحی مجدد برنامه گواهی هسته TESOL (TCCP) خود است. هدف این بررسی ارائه تئوری و عمل منطبق با چشم انداز و تحقیقات فعلی آموزش زبان انگلیسی امروزی است. در حال حاضر، گروه های عمومی برنامه ریزی نمی شوند و درخواست های فردی پذیرفته نمی شوند. برای کسب اطلاعات در مورد گروه های ایرانیان سایبر خصوصی برای گروه ها، لطفاً با تماس بگیرید.

گواهی TESOL: حرفه ای سایت آموزش آنلاین کامپیوتر پیشرفته

این برنامه برای تمرین معلمان زبان انگلیسی طراحی شده است که می خواهند دانش خود را ایجاد کنند و زمینه ای از تخصص را عمیقا کشف کنند.

برنامه گواهی مدیریت رهبری ELT این برنامه توسعه حرفه ای و آموزش رهبری با کیفیت را برای متخصصان ELT در نقش های رهبری، اداری و/یا مدیریت فعلی یا آینده در انواع سازمان ها و مؤسسات ELT ارائه می دهد. برای اعضا و غیرعضوها آزاد است و دو بار در سال به صورت آنلاین و به صورت حضوری در کنوانسیون بین المللی TESOL ارائه می شود.

برنامه گواهی توسعه رهبری آیا شما علاقه مند به ایفای نقش رهبری در انجمن بین المللی TESOL هستید؟ یا سایت آموزش آنلاین کامپیوتر شاید شما به تازگی داوطلب شده اید و به این فکر می کنید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید؟ این برنامه به شما کمک می کند تا دانش و مهارت های مورد نیاز خود را توسعه دهید. فقط برای اعضای TESOL باز است.

گواهی TESOL: توسعه یک برنامه آموزشی آنلاین این برنامه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که برای آموزش مؤثر دوره‌های زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا ترکیب بخش‌های آنلاین با دوره‌های حضوری سنتی خود نیاز دارید، توسعه دهید. نوشته جیمی لیتلفیلد

به روز شده در 26 مارس 2020

فرقی نمی‌کند با کامپیوتر کار کنید یا فقط می‌خواهید مهارت‌های خود را تقویت کنید، می‌توانید کلاس‌های رایگان کامپیوتر را به صورت آنلاین برای رفع نیازهای خود بیابید. از طریق آنها، می توانید از طریق آموزش ها کار کنید، که روشی عالی برای تمرین مهارت های کامپیوتری است که می توانید هر روز در خانه یا محل کار از آنها استفاده کنید.

کلاس های کامپیوتری سطح ورودی کلاس های کامپیوتری متعددی برای مبتدیان طراحی شده است. آنها موضوعات مختلفی را پوشش می دهند، از ایمیل و مرور وب گرفته تا پردازش متن و طراحی گرافیک.

GCFLearnFree: این گنجینه کلاس های رایگان برای همه  آموزش آنلاین کامپیوتر دارندگان رایانه طراحی شده است، خواه از طرفداران رایانه شخصی، مک یا لینوکس باشید. کلاس های رایگان شامل ایمیل، مرور اینترنت و اصول اولیه مک و ویندوز می شود. برای کاربران پیشرفته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی