یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

همانطور که پیشرفت می کنید، یاد خواهید گرفت  جاوا در اندروید که چگونه یک رویداد اعشاری را برنامه ریزی کنید و با کاراکترهای ورودی خاص مانند عملگرهای ریاضی در یک برنامه ماشین حساب کار کنید. با کار با طرح‌های برنامه‌ای برای صرفه‌جویی در زمان و خودکارسازی راه‌حل‌ها، کار را به پایان برسانید. اندروید امروزه سیستم عامل بسیار محبوبی برای تلفن های همراه است. امروزه میلیون ها برنامه وجود دارد که انواع مختلف، مدل ها و تولید تلفن های همراه را تامین می کند. زبان برنامه نویسی محبوب جاوا برای توسعه برنامه های اندروید استفاده می شود. این سوال کاملاً کلی است که چرا از جاوا برای توسعه اندروید استفاده می شود، در اینجا در این مقاله پاسخ خواهید گرفت.

دلایل محکمی وجود دارد که چرا از جاوا برای توسعه اندروید استفاده می شود.

هدف اصلی توسعه اندروید ایجاد یک محیط برنامه مستقل از پلتفرم بود که بتواند روی هر دستگاهی اجرا شود. همانطور که می دانیم جاوا قبلاً این کیفیت را دارد بنابراین جاوا برای توسعه اندروید انتخاب شد. برنامه های اندروید بر روی یک ماشین مجازی خاص به نام Dalvik VM اجرا می شوند که الهام گرفته جاوا در اندروید شده مستقیم از ماشین مجازی جاوا به نام JVM است. برنامه اندرویدی می تواند بر روی هر دستگاهی که Dalvik VM ویژه پیاده سازی شده باشد اجرا شود. به این ترتیب اپلیکیشن های اندرویدی با ویژگی مستقل بودن پلتفرم در محیط عملکردی بهینه کامپایل و اجرا می شوند.

رویکرد خوب برای توسعه نرم افزار، رویکرد شی گرا است. جاوا بر اساس مفهوم oops است. اندروید به شدت به اصول جاوا مانند کلاس‌ها و اشیاء و سایر ویژگی‌های مفید آن یعنی oops متکی است.

جاوا مجموعه گسترده ای از کتابخانه ها دارد. استفاده از این کتابخانه ها آسان است. Android SDK دارای بسیاری از کتابخانه های استاندارد جاوا است. اینها عملکردهایی را برای ساختار داده، توابع ریاضی، کاشت گرافیک، و توابع شبکه و موارد دیگر ارائه می دهند. این کتابخانه های جاوا به ما کمک می کنند تا هر کاری را که می خواهیم انجام دهیم. به این ترتیب جاوا به توسعه سریع و ناکارآمد برنامه های اندروید کمک می کند.

اندروید برای اجرا بر روی پلتفرم های مختلف یعنی پلتفرم های سخت افزاری ساخته شده است. بنابراین بی طرفی معماری مطلوب و ضروری است. کد اندروید یک بار نوشته می شود و برای ایرانیان سایبر اجرا نیاز به کامپایل و بهینه سازی کدهای بومی برای عملکرد بهتر در دستگاه های مختلف دارید. جاوا دارای ویژگی مستقل از پلتفرم جاوا در اندروید است بنابراین برای توسعه اندروید استفاده می شود.

جاوا به دلیل ویژگی ها و عملکرد عالی آن زبان بسیار محبوبی است. جامعه توسعه دهندگانی که مهارت دارند واقعاً بزرگ است. بنابراین توسعه دهندگان اندروید برای انتخاب جاوا چون در حال حاضر پایگاه خوبی از برنامه نویسان جاوا وجود دارد در دسترس هستند که می توانند به ایجاد، بهبود برنامه های اندروید کمک کنند و همچنین با بسیاری از کتابخانه ها و ابزارهای جاوا زندگی توسعه دهندگان را آسان تر می کند. پایگاه بزرگ توسعه دهندگان جاوا امکان توسعه سریع بسیاری از برنامه های اندروید را فراهم می کند، بنابراین بر اساس جاوا است.

توسعه دهندگانی که از جاوا استفاده نمی کنند باید با مشکلات جدی مانند سرنخ حافظه و استفاده بد از نشانگر دست و پنجه نرم کنند. گاهی اوقات این مشکلات در بالاترین سطح مانند از کار افتادن برنامه یا خرابی سیستم عامل آسیب می بینند. اندروید به راحتی با کمک جاوا مشکلات رایج سایر زبان های برنامه نویسی را پیاده سازی و رفع می کند. اینها برخی از مشکلات هستند که هرگز هنگام برنامه نویسی با جاوا رخ نمی دهند. جاوا مستقل از ماشین است و فقط در فضای JVM اجرا می شود بنابراین از شما در برابر این مشکلات محافظت می کند.جاوا بهترین و اولین جاوا در اندروید زبان برای توسعه نرم افزار بومی است. این واقعا تنها گزینه برای برنامه های بومی است، برنامه های بومی قلب اندروید هستند.

ویژگی های اصلی مهم جاوا همچنین توسعه دهندگان اندروید را برانگیخت تا از آن برای توسعه استفاده کنند، این ویژگی ها شامل یادگیری آسان، مستقل از پلت فرم، ایمن، شی گرایی است. 12 هفته همهجانبه برای یک حرفه پرسود به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار موبایل!

این Bootcamp کدنویسی Deep Dive به شما امکان می دهد با استفاده از جاوا، محبوب ترین زبان برنامه نویسی جهان، اصول مهندسی نرم افزار را بیاموزید. ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه نرم افزار مدرن و پر تقاضا بسازید که روی پلتفرم های متعدد اجرا و ادغام شود. فارغ التحصیل با مهارت های واقعاً قابل فروش و با درآمد بالا.

جاوا برای سال‌ها در صدر رتبه‌بندی زبان‌های برنامه‌نویسی در سطح صنعت از نظر استفاده، محبوبیت و تقاضای کارفرما قرار گرفته است. تطبیق پذیری جاوا، همراه با اکوسیستم گسترده ابزارهای آن، آن را برای جاوا در کنار اندروید نوشتن کدی که در چندین پلتفرم از جمله در محیط های نرم افزاری سازمانی حیاتی عمل می کند، ضروری کرده است.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • javad salehi

جاوا در اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی