یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با توجه به تعداد بیش از حد تلفن های هوشمند موجود در برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت  بازار، لازم است هنگام توسعه یک برنامه تلفن همراه هوشیار باشید که نه تنها می تواند سریعتر بارگیری شود، بلکه در پلتفرم های مختلف سفارشی و کاربردی است.

در مقایسه با سایر فریم ورک‌ها، jQuery Mobile زمانی که باید برنامه‌ای را توسعه دهید که سریع‌تر بارگذاری می‌شود، رتبه اول را در لیست دارد.

توسعه دهندگان می توانند برنامه های چند پلتفرمی را سریعتر ایجاد کنند.این یک توسعه برنامه موبایل هیبریدی مقرون به صرفه است.

HTML5 و CSS3 برای رابط کاربری لمسی بهتر استفاده می شود.به دلیل داشتن یک چارچوب سبک وزن، برنامه می تواند سریعتر بارگیری شود.ناوبری مبتنی بر Ajax با انتقال صفحه متحرک.رابط کاربری یکسان برای همه سیستم عامل ها و دستگاه ها.

7. رابط کاربری گوشه ای موبایل

یک چارچوب HTML5، Mobile Angular UI از AngularJS و Bootstrap 3 برای برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت توسعه برنامه‌های تلفن همراه بسیار تعاملی استفاده می‌کند.

اگر به Angular تمایل دارید، این چارچوب مناسب برای شماست. این چارچوب نه تنها اجزای مهم تلفن همراه مانند سوئیچ ها، نوارهای کناری، همپوشانی ها را فراهم می کند، بلکه به وب سایت کمک می کند تا در قالب یک برنامه پاسخگو باشد.

به اتصال سریعتر و ساده تر داده ها کمک می کند.تغییرات فوراً در مدل نمایش داده می شود.بار CPU های سرور را با پشتیبانی از کش و سایر فرآیندها به حداقل می رساند.نمونه سازی سریعتر برنامه

8. Sencha Touch

با افزودن مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، Sencha Touch به شما امکان ایرانیان سایبر می‌دهد دقیقاً نحوه تعامل کاربران با برنامه را مطابق میل خود سفارشی کنید. Sencha Touch یک چارچوب محبوب مبتنی بر HTML است که برای ایجاد برنامه هایی استفاده می شود که به سرعت بر روی همه پلتفرم ها بدون نیاز به تغییر کد برای هر سیستم عامل برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت کار می کنند.

پاسخگویی سطح بالایی را برای برنامه ها فراهم می کند.این برنامه با آخرین نسخه های اندروید، iOS و بلک بری سازگار است.برنامه را با بیشترین سرعت ممکن بارگیری می کند.

9. تیتانیوم

یکی از فریم ورک‌های قدیمی برای توسعه اپلیکیشن موبایل هیبریدی، Titanium دسترسی ساده و شفاف را به اکثر قابلیت‌های بومی فراهم می‌کند. با استفاده از فناوری های وب مانند جاوا اسکریپت و CSS، توسعه دهندگان می توانند به طور یکپارچه برنامه های بومی را همراه با برنامه های ترکیبی و وب توسعه دهند.

توسعه دهندگان به راحتی می توانند اپلیکیشن های سازگار با اندروید، iOS و غیره را توسعه دهند.موجودیت های کاربردی به شما امکان می دهند برنامه های کاربردی با کارایی بالا ایجاد کنید.

همانطور که با یک محیط یکپارچه برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت ارائه می شود، نمونه های اولیه سریع بسازید.گزینه منبع باز بسیار مقرون به صرفهساختار کدنویسی ساده شده زیرا از فناوری های قدرتمند وب پشتیبانی می کند.

10. شهاب

Meteor یک پلتفرم رایگان و منبع باز است. این یک جاوا اسکریپت رایج برای برنامه های تلفن همراه است. این فریم ورک جاوا اسکریپت نه تنها امکان نمونه سازی سریع را فراهم می کند و کدهای بین پلتفرمی را می دهد، بلکه به شما امکان کنترل بر برنامه شما را نیز می دهد.

کد جاوا اسکریپت را می توان بدون هیچ گونه مهارت توسعه به برنامه نویسی اندروید  روز کرد.Meteor برای سرعت و استقرار سریع به خوبی شناخته شده است.باگ هایی را که به نظر می رسد اکثر برنامه های جدید دارند را از بین می برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی