یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

طبق گفته Glassdoor، یک برنامه نویس رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای متوسط ​​سالانه 59010 دلار آمریکا درآمد دارد که 16 درصد بالاتر از میانگین ملی است. یک لید می تواند بیش از 100000 دلار در سال درآمد کسب کند.

دستمزدها به تجربه، مکان، اندازه استودیو بستگی دارد و می تواند بسیار بالاتر یا کمتر از این میانگین ها متفاوت باشد. برنامه نویسان ارشد / ارشد و مدیران فنی ممکن است با سالها تجربه و دانش خود از بالاترین سطح این محدوده فراتر روند.

کجا برنامه نویسی بازی را مطالعه کنیم

آیا برای برنامه نویس شدن بازی به دیپلم یا مدرک نیاز دارید؟ جواب کوتاه، نه است. با این حال، برای به دست آوردن شغل به تجربه یا مهارت و مجموعه ای عالی نیاز دارید. این صنعت بسیار رقابتی است، بنابراین یک دوره آموزشی می تواند به شما کمک کند تا مهارت های مورد نیاز خود را بدست آورید و در میان جمعیت رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای برجسته شوید.

در حالی که ممکن است خودآموخته باشید و شغلی پیدا کنید، باید بسیار منظم باشید و بدانید کجا باید به دنبال جدیدترین ابزارها و تکنیک های مورد استفاده توسط استودیوهای برتر بگردید. برخی از برنامه‌نویسان خودآموخته سال‌ها در زمان خود روی بازی‌ها کار کرده‌اند و مجموعه‌ای قوی برای نشان دادن آن دارند.

کتاب‌ها و آموزش‌های برنامه‌نویسی مکانی عالی برای یادگیری مداوم هستند، اما اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را به استانداردهای حرفه‌ای برسانید، در دوره‌های رسمی برنامه‌نویسی بازی تحقیق کنید.

هنگام مقایسه دوره ها، مطمئن شوید که توسط متخصصان صنعت که روی بازی های AAA در استودیوهای بزرگ کار کرده اند، تدریس می شود. شخصی که به طور فعال در این صنعت کار می کند، انگشت خود را روی نبض خواهد گذاشت و می تواند آخرین تکنیک ها و جریان های کاری حرفه ای را به شما آموزش دهد. آنها می دانند که کارفرمایان به دنبال چه چیزی هستند و به شما کمک می کنند تا آن مهارت ها را بدست آورید.

شما می خواهید مطمئن باشید که زمان رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای و پولی که برای تحصیلات خود سرمایه گذاری می کنید باعث می شود که با اعتماد به نفس فارغ التحصیل شوید و در اولین شغل خود به موفقیت برسید.

به طور معمول، یک برنامه تحصیلی چند ساله کمی از همه چیزایرانیان سایبر را پوشش می دهد و ممکن است مجبور شوید موضوعات دیگری را بگذرانید. در حالی که دوره های تخصصی تر، مانند دوره های آنلاین برنامه نویسی بازی CG Spectrum، برنامه درسی متمرکز تری را ارائه می دهند که مهارت های شغلی را در استودیوها استخدام می کنند. به عنوان یک شریک غیرواقعی آکادمیک، CG Spectrum از نزدیک با Epic Games همکاری می کند تا آخرین آموزش ساخت بازی را ارائه دهد. شما می توانید مربی خصوصی 1 به 1 یا کلاس های گروهی کوچک (هرگز بیشتر از 4 دانش آموز) را انتخاب کنید و توسط کارشناسان صنعت که در استودیوهای بزرگی مانند یوبی سافت کار کرده اند راهنمایی شوید. دوره آنلاین ما برنامه ریزی انعطاف پذیری را ارائه می دهد که می توانید از هر کجا مطالعه کنید.

این دوره به برنامه نویسی بازی برای مبتدیان و همچنین پیشرفته می پردازد، به شرطی که مهارت های ریاضی و کامپیوتر خوبی داشته باشید و برای حل مشکلات صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

برای کسانی که پیشینه ای در رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، ریاضی یا فیزیک دارند، انجام دهند یک دوره برنامه نویسی می تواند راهی کارآمد برای گسترش پتانسیل استخدام شما و ورود به صنعت باشد.3 نکته برای گرفتن شغل برنامه نویس بازی

وقتی برای مشاغل برنامه نویسی بازی درخواست می دهید باید چیزی برای نشان دادن داشته باشید. زمانی را صرف کار بر روی پروژه ها و ساختن پورتفولیوی خود کنید. بهترین کار خود را نشان دهید و مهارت های کدنویسی خود را به نمایش بگذارید.

برنامه نویسی بازی چیستنمونه کارها پاسپورت شما برای صنعت است. درباره مواردی که باید در مجموعه برنامه نویسی بازی خود بگنجانید بیشتر بیاموزید

 علاوه بر داشتن یک نمونه کار و رزومه عالی، Firas 3 نکته اضافی را برای کمک به شما ارائه می دهد: اعتماد به نفس

"شما قرار است تست ها و مصاحبه های زیادی انجام دهید. برای پشت سر گذاشتن آنها، باید به خود و مهارت های خود اطمینان داشته باشید. راه به دست آوردن این اعتماد به نفس تمرین کردن، کار روی پروژه ها و فشار دادن رشته برنامه نویسی بازی رایانه ای به خود برای رسیدن به آن است. از منطقه آسایش خود خارج شوید. دانش خود را گسترش دهید."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی