یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

ایده برای اسکرچ

در این پروژه، شما با تغییر بیان خرچنگ، انیمیشن اولیه ایده برای اسکرچ را امتحان می کنید. علاوه بر این، می‌توانید امکانات بی‌پایانی را کشف کنید، شخصیت‌های بیشتری را اضافه کنید، خرچنگ را در یک مهمانی رقص قرار دهید، آن را در استوری‌بورد قرار دهید و غیره.

سایر موضوعات پروژه اسکرچ

اگر می‌خواهید قبل از اجرای پروژه با ویژگی‌ها آشنا شوید، آموزش‌های دسترسی به راهنمای فعالیت را مرور کنید، کارت‌های کدنویسی را دانلود کنید و راهنماهای آموزشی را مرور کنید. در اینجا چند کار وجود دارد که با آنها شروع می شود:

حروف یک کلمه یا نام خود را متحرک کنید.صداها و سازها را انتخاب کنید و با فشار دادن کلیدها موسیقی پخش کنید.داستانی را با شخصیت ها و گفتگو به تصویر بکشید.

یک شخصیت را انتخاب کنید، آن را به پرواز درآورید، یا کارهای دیگری را با انیمیشن انجام دهید.یک بازی پایه با صدا، افکت و امتیاز بسازید.با هر پروژه ای با استفاده از پسوندهای ویدئویی و حسگر تعامل داشته باشید.

مبتدیان همچنین می توانند پروژه های Scratch زیر را برای تقویت مهارت های کدنویسی و هنری خود امتحان کنند.

نمایش پیکو (انیمیشن)استارتر پنگ (بازی)طلسم جادوگر ایده برای اسکرچ (هنر تعاملی)نقاشی با گوبو (هنر تعاملی)گروه کر ستاره دریایی (موسیقی)این رقص را ریمیکس کنید! (رقص)5 واقعیت تصادفی درباره من (داستان)نوجوانان در قلعه (داستان)دکمه های موسیقی (حسگر ویدیو)ذخیره پرچم‌های کوچک (حسگر ویدیو)

می توانید جزئیات بیشتر در مورد این موضوعات پروژه را در وب سایت Scratch بیابید.

Scratch می تواند به شما در برنامه ریزی داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی کمک کند. سپس می‌توانید خلاقیت‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و پروژه‌های خود را بهبود ببخشید و از یک ایرانیان سایبر انجمن آنلاین فعال به دنبال پیشنهاد باشید. این یک ابزار عالی برای ایجاد مهارت های قرن بیست و یکم، مانند تفکر سیستماتیک، خلاقیت و همکاری است. بهترین راه برای به دست آوردن این مهارت های مرتبط با صنعت، گذراندن یک دوره حرفه ای مانند دوره کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر upGrad با همکاری LJMU است.

پس برای چی منتظری؟ در یک دوره حرفه ای ثبت نام کنید و از پروژه های Scratch که در بالا ارائه شد استفاده کنید تا هم اکنون وارد دنیای کدنویسی شوید!

اسکرچ چیست؟Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که توسط مدارس، کالج ها و سایر موسسات آموزشی برای تمرین برنامه نویسی در سطح مبتدی استفاده می شود. دانش آموزان ایده برای اسکرچ می توانند از رابط بلوک مانند برای انواع مختلف پروژه ها استفاده کنند.

اسکرچ برای چه مواردی استفاده می شود؟

Scratch برای ایجاد پروژه هایی شامل انیمیشن، بازی، موسیقی و داستان های تعاملی استفاده می شود. این می تواند برای اهداف شخصی و دانشگاهی مفید باشد و به کدنویسان مبتدی کمک کند تا از یک جامعه آنلاین یاد بگیرند و همچنین منابع را به اشتراک بگذارند.

چه نوع پروژه هایی را می توانید با Scratch پیاده سازی کنید؟

وب‌سایت رسمی Scratch چندین ایده برای اسکرچ پروژه شروع آسان را فهرست می‌کند. از هنر و موسیقی گرفته تا بازی‌ها و انیمیشن‌ها، برای هر حوزه درسی چیزی وجود دارد. با قرار گرفتن در معرض بیشتر و تمرین منظم، می توانید یک ایده اصلی را زنده کنید و مخاطبان جهانی را برای کار خود به دست آورید. اگر متوجه شده اید که کودک شما تمایل دارد به راحتی از رایانه استفاده کند، این پروژه های Scratch برای بچه ها را بررسی کنید!

 Scratch وب سایتی است که به دانش آموزان در هر سنی اجازه می دهد تا مفاهیم اولیه، متوسط ​​و پیشرفته کدنویسی را با استفاده از بلوک های کدنویسی بیاموزند. وقتی نوبت به کدنویسی Scratch می‌رسد، از نظر بصری، بچه‌ها چیزهایی را که شبیه قطعات پازل به نظر می‌رسند، کنار هم می‌چینند. اما هر قطعه یا بلوک کدنویسی، عملکرد متفاوتی به کاراکتر یا شی  ایده اسکرچ مورد استفاده خود می دهد.

  • ۰۱/۰۵/۰۲
  • javad salehi

ایده برای اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی