یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Scratch همچنین دارای یک جامعه آنلاین گسترده است که در آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان آن بچه‌ها می‌توانند مطالب تعاملی مانند داستان‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌ها را با مردم سراسر جهان ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. Scratch بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان هشت تا شانزده ساله است. ScratchJr، نسخه ساده شده Scratch برای سنین 5 تا 7 سال، برای کودکان کوچکتر نیز موجود است.

7. کد Monsterdownload (1).png

Code Monster یک بازی تعاملی است که در آن کودکان و نوجوانان می توانند کدنویسی جاوا اسکریپت را تمرین کنند. به محض ورود به سایت کدنویسی خواهید کرد. Code Monster معتقد است که دانش آموز قبلاً با جاوا اسکریپت آشنایی دارد و به سادگی به مکانی برای تمرین دستور زبان و موضوعاتی که در حال یادگیری هستند نیاز دارد.

قالب ساده است. در این وب‌سایت کدنویسی، برای یادگیری کدنویسی برای بچه‌ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل‌های هیولا را دنبال کنید، اما چیز دیگری نیست. هدف Code Monster ارائه  آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان یک پلتفرم سرگرم کننده و جذاب برای تمرین نحو به جای یادگیری آن است.

8. Codecademy

توسعه وب و زبان های برنامه نویسی مرتبط به طور عمیق توسط دوره های متنی Codecademy پوشش داده شده است. دانش‌آموزان می‌توانند زبانی را که می‌خواهند مطالعه کنند و از طریق درس‌ها با بازخورد بی‌درنگ درباره کدنویسی خود پیشرفت کنند، انتخاب کنند. برنامه‌های Codecademy نحوه طراحی یک وب‌سایت و انواع زبان‌های برنامه‌نویسی مرتبط، مانند HTML و CSS، Ruby on Rails، Python، JavaScript، jQuery، SQL، PHP و غیره را پوشش می‌دهند و برای افرادی که علاقه مند به تبدیل شدن به توسعه‌دهندگان وب حرفه‌ای هستند، هدف قرار می‌گیرند. .

عموم مردم به دوره های Codecademy دسترسی رایگان دارند. یک ایرانیان سایبر برنامه آموزشی مناسب، آزمون‌ها، پروژه‌ها و دسترسی به مشاوران زنده همگی در مسیر برتر PRO گنجانده شده‌اند. آخرین آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان تکلیف در مسیر PRO پولی در مورد چگونگی ایجاد یک نمونه کار آنلاین حرفه ای برای کودکان و نوجوانانی که می خواهند در برنامه نویسی کار کنند بحث می کند.

9. Codewars

Codewars یک پلت فرم کدنویسی رقابتی برای کودکان و نوجوانان است. شما توانایی های خود را با تمرین با دیگر کدنویسان در Codewars افزایش می دهید. کد نویس ها برای تسلط بر CoffeeScript، JavaScript، Python، Ruby، Java، Clojure، Haskell یا C# با حل چالش های کدنویسی (Csharp) کار می کنند.

10. کد WizardsHQlogo.webp

Code WizardsHQ محبوب ترین مدرسه کدنویسی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله است و همچنین مورد علاقه شخصی ما نیز هست. ما از ترکیبی از پلتفرم سطح حرفه‌ای، کلاس‌های درس کوچک تحت رهبری معلمان و پروژه‌های ساختن آن‌گونه که یاد می‌گیرید برای آموزش ایده‌ها و شیوه‌های کدنویسی به جوانان استفاده کرده‌ایم. دانش آموزان Scratch، HTML & CSS، JavaScript، WordPress، Responsive Design، توسعه اپلیکیشن، Python، MySQL و Git را با دنبال آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان کردن برنامه درسی ساختاریافته ما یاد می گیرند. بچه های دبستان، راهنمایی و دبیرستان می توانند دروس کدنویسی شرکت کنند. ما همچنین برنامه های برنامه نویسی بچه ها را بعد از مدرسه و یک اردوی برنامه نویسی تابستانی ارائه می دهیم.

11. App Inventor

App Inventor یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک برای ایجاد برنامه های اندروید است. سخنرانی ها و دوره های ویدیویی در یک جعبه در این وب سایت برنامه نویسی برای جوانان موجود است. App Inventor که در ابتدا توسط گوگل توسعه داده شد، به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را به سادگی با حرکت دادن اشیا در اطراف صفحه نمایش برنامه ریزی کنید. این روش شبیه برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است. این دوره با نصب App Inventor شروع می شود و از طریق ایجاد برنامه آموزش صفر تا صد کامپیوتر های اندرویدی پیچیده تر پیشرفت می کند.

12. بلوکی. بازی ها

  • ۰۱/۰۵/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی